Witam.
Mam taki problem że od ok 2 tyg wskazówka obrotów skacze w trakcie jazdy o +/- 300 obrotów.
W aucie są dwa sterowniki - do sterowania pracą silnika EMU i seryjny ECU do reszty.
Sygnał z czujnika g28 jest współdzielony.
Auto pracuje płynnie więc wykluczam uszkodzenie g28.
Czujnik g28 ma rok i na Emu z obrotami nie ma żadnego problemu.
Przypuszczam że wiązka gdzieś gubi ciągłość albo kończy się ori ecu lub zegary.
Sprawdziłem główne masy ori ecu i są ok
Chcę sprawdzić jeszcze masę zegarów.
W którym dokładnie miejscu szukać podłączenia masy zegarów do budy?
Miał ktoś taki problem? Macie jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić?
Mogę też spróbować podać na zegary sygnał obrotów z Emu.
Z dostępnych schematów dla tego rocznika wynika że do komunikacji ecu-zegary służy kostka C.
C10 odpowiada za błąd OIL PRESS na fisie
C9 to chyba kontrolka CAT
C12 ?
C13 ?
Wiecie z którego pinu ecu są podawane obroty na zegary ?
C10, żółty kabel, do 18 pinu czerwonej wtyczki zegarów.
Na pewno to nie C10.
Właśnie grzebie i widzę ze mam pod C9 podpięty chk engine z Emu a C10 mam polutowane bo wcześniej omyłkowo pod C10 sie podpiąłem. Pamiętam że wtedy na fisie lampa alladyna piszczala.
Zostaje C12 lub C13.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum