Autor |
Wiadomość |
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-08-26, 19:28 [D2 95 4.2PB/LPG
] na wyświetlaczu miga lampka od oleju i
|
|
|
miga kontrolka oleju na wyświetlaczu i wykrzyknik oleju na zimnym silniku jest na max oleju czujnik ciśnienia oleju też jest podłączony wtyczka jest podłączona mam to auto nie dawno czy to już koniec silnika panewki np |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-08-26, 19:56
|
|
|
Kiedy olej z filtrem wymieniany ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-08-26, 19:58
|
|
|
nie wiem ale nie jest on koloru jasnego jest koloru ciemnego myślę o wymianie oleju ja to auto mam ponad 2 tygodnie dopiero i nie udzierałem nic na spokojnie jazda nie żadne szaleństwa typu 160 km/h czy więcej to jest 1995 rocznik tam chyba nie ma czujnika lepkości oleju auto mi się ogólnie super podoba tylko te ikony od oleju na wyświetlaczu to się świeci na czerwono te ikony nigdy nie miałem auta z grupy vag to nie wiem |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2021-08-27, 05:22
|
|
|
prąd maszyn
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań | |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-08-27, 06:40
|
|
|
W ABZcie wywaliło cisn poprzez "zwinięty" filtr oleju (jakby go ktoś skręcił), więc zaczął bym od najprostszych czynności jak zlanie starego syfu, nowy filtr, ew robić płukankę jak nie wiadomo. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-08-27, 09:11
|
|
|
Podjechać do warsztatu zmierzyć ciśnienie oleju.
Co tu gdybać, czujnik 1,8 bara a sygnał brany jest pod uwagę powyżej 2000 obr.
160 to ledwo smyra ten silnik, godzina z 240 na blacie nie robi na nim najmniejszego wrażenia :-)
O ile nie przepali całego oleju |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-08-27, 13:11
|
|
|
wymieniłem olej na motul 5w40 stary był czarny i podłączyłem 2 kable co są przy obudowie filtra oleju ta są od czujnika chyba dalej wyrzuca na wyświetlaczu od oleju ikonę i wykrzyknik i taki komunikat motor abstellen olstand prufen to coto może być chyba albo panewki korbowodowe albo wału korbowego albo pompa oleju miałem podobnie w omedze v6 zaczęła migać kontrolka oleju potem stukało i wyleciały korby bokiem nie wiem czy tym autem jechać na kołach do warsztatu mam 7,5 km w jedną stronę a do drugiego 12 km w jedną stronę czy lawetę zamówić z okolicy albo mechanika czy by podjechał do mnie do domu
[ Dodano: 2021-08-27, 17:12 ]
wymieniłem ten czujnik oleju tam są dwa ten drugi wymieniłem bo dzwoniłem do mechanika nie ma czasu ale polecił wymienić czujnik |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 54 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2021-08-31, 01:08
|
|
|
Ja mam jedną podpowiedź - zacznij używać znaków interpunkcyjnych. Z szacunku dla nas i naszego czasu.
Co do auta - nikt Ci nie da gwarancji, czy silnik nie stanie za 2 km. Twoja decyzja. |
|
|
|
|
|
|
|
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-08-31, 18:30
|
|
|
Już zawiozłem lawetą auto do warsztatu |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-08-31, 18:38
|
|
|
Daj znać potem po diagnostyce co wyszło |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-09-02, 14:04
|
|
|
Wytarte koło zamachowe i zębatka rozrusznika rozrusznik naprawią tylko koło zamachowe mam poszukać sprawne i dostarczyć do warsztatu już 2 tygodnie auto stoi i dalej nie zbadali tego niskiego ciśnienia oleju |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
|