Autor |
Wiadomość |
Tomasz wicko
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 16 Wrz 2019 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2021-09-01, 20:24 [D3 04 W12
] kodowanie akumulatora problem z ładowaniem
|
|
|
Dlaczego nie mogę kodować akumulatora?
DS100E, delphi cars 2016
Dodam że mam problem z ładowaniem. Na biegu jałowym wszystkie światełka delikatnie mrugają. W programie oraz na kleMach akumulatora nieco ponad 14v na biegu jałowym.
Akumulator Bosch s5 015. 110Ah, 920A
20210901_210501.jpg
|
|
Plik ściągnięto 97 raz(y) 346,37 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz wicko
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 16 Wrz 2019 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2021-09-01, 20:35
|
|
|
Jutro pod wieczór dopiero mogę sprawdzić niestety 😥
Co proponujesz za program żeby ogarniał tego mojego dzika?
[ Dodano: 2021-10-19, 21:01 ]
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze Zajrzy do mojego wątku ale.. Alternator na niskich obrotach przy pełnym obciążeniu (światła, grzanie szyb, Nawiew full) generuje 13.8-14.2V a na klemach akumulatora 13.75-13.88V. Obie wartości mocno "skaczą". Sprawdzone połączenie przy nogach pasażera przód. Jest ok. Dodam że pin Alternatora do którego montowany jest przewód główny jest przegrzany (aż fioletowy) oraz sam Alternator bardzo szybko się grzeje. Nie szukać nigdzie dalej przyczyny tylko go pruć?
A i jeszcze jedna sprawa.. Możliwe Że nie trzeba kodować aku u mnie? Numer sterownika na zdjęciu wyżej w screenie |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-10-20, 12:22
|
|
|
No czyli "norma" w D3, już wiesz gdzie szukać. Numer sterownika, nie ma nic do kodowania akumulatora.
Po wymianie, należy go zakodować, później może go znów nie doładowywać itd. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2021-10-20, 12:35
|
|
|
Akumulator zawsze się koduje. Tylko polska myśl inżynieryjna z fejsa tego nie robi bo jest mądrzejsza
Koduj akumulator w stanie pełnego naładowania. Najlepiej doładuj go przed zakodowaniem na full jeśli już na nim jeździsz. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Tomasz wicko
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 16 Wrz 2019 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2021-10-20, 15:41
|
|
|
Cytat: |
No czyli "norma" w D3, już wiesz gdzie szukać |
Tylko cicho proszę o wyrozumiałość.. Czyli gdzie szukać? Alternator, Połączenia czy sterownik?
[ Dodano: 2021-10-20, 16:49 ]
Cytat: |
Wysłany: Dzisiaj 13:35
Akumulator zawsze się koduje. Tylko polska myśl inżynieryjna z fejsa tego nie robi bo jest mądrzejsza
|
No właśnie ja wymieniałem aku w warsztacie. Dobrze się znają widać 🤣 Tylko jak vcdsa podłączam to mi wyskakuje że nie można zakodować 😣 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Tomasz wicko
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 16 Wrz 2019 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2021-10-20, 23:44
|
|
|
Tomasz wicko napisał/a: |
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 180 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6592
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wczoraj 21:53
Pokaż co za błędy, jakieś screeny itp |
No właśnie od ładowania brak błędów. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-10-21, 08:14
|
|
|
Sterownik masz z FL, ten poprawiony. Połączenia na pewno do poprawy (maciu tu bodajże fajny opis dawał). Jak aktualny aku jest sprawny naładować i zakodować poprawnie na początek. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2021-10-22, 08:27
|
|
|
Panowie a ktos podrzuci kodowanie dla akumulatora kozak kO 1100 110AH 940A, nigdzie nie moge znalesc i zakodowalem jak jakas varte ale wole sie upewnić |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz wicko
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 16 Wrz 2019 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2021-10-22, 19:54
|
|
|
Przesyłam zrzut ekranu z vcdsa
zrzut0.jpg Takie coś mam. Błędów brak w adresie 61 |
|
Plik ściągnięto 78 raz(y) 128,79 KB |
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz wicko
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 16 Wrz 2019 Posty: 23 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2021-10-23, 14:52
|
|
|
Witam.. Czy Wartości te są poprawne? Akumulator Bosch S5 015 mam zamontowany. 110A, 920Ah
Chodzi mi o trzecią wartość w grupie czwartej.
[ Dodano: 2021-10-26, 10:33 ]
Powiedzcie mi czy 10003ah to dobra wartość? Czy źle zakodowany akumulator? Kodowałem na vartę o tych samych parametrach ponieważ Boscha nie znalazłem.
[ Dodano: 2021-11-08, 04:28 ]
Odnawiam temat.. Aktualnie : Alternator był sprawdzony (sprawny), połączenia poprawione (chyba największy problem był przy rozruszniku), na klemach ~14,6V przy włączonym obciążeniu i.. i co? I oświetlenie wnętrza nadal pulsuje... Widać to najlepiej na głównym oświetleniu w dachu.. Gdzie to szukać Panowie?
PS. Nie wiem jak w innych ale w W12 dłubać dookoła silnika to czysta przyjemność 🤬🤬
reg.aku1.png
|
|
Plik ściągnięto 54 raz(y) 326,18 KB |
reg.aku2.png
|
|
Plik ściągnięto 23 raz(y) 311,65 KB |
|
|
|
|
|
|