Witam posiadaczy ósemek. Otóż mam problem ze swoim autkiem kupiłem ją ze świadomością problemów ze skrzynią. Przed remontem skrzynia strasznie szarpała na większości przełożeniach i przy większym obciążeniu wpadała w tryb awaryjny. Po jej wyciągnięciu na stół okazał się trup, wymienione wszystkie tarczki, olej konwerter zregenerowany, mechatronike dorwałem używkę. Po złożeniu skrzynia pracowała jak nowa, ale przy jeździe pod większa górkę wpadała w tryb awaryjny (stan oleju sprawdzany). Wymieniłem komputer sterujący w mechatronice na ten ze starej auto jeździ, ale niestety szarpanie w mniejszym stopniu wróciło tak jak było w przypadku przed remontem. Gdzie mógłbym jeszcze szukać przyczyny?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum