Autor |
Wiadomość |
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-11-20, 16:19 [D2 95 4.2PB/LPG
] Zagotowany płyn
|
|
|
zagotowało mi płyn w a8 v8 abz czy to już koniec silnika i trzeba nowy ładować co lepiej głowice zrobić koszt 1000zł robocizna czy cały silnik wymienić lepiej |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-11-21, 02:14
|
|
|
Hmm, jaki był powód zagotowania? Temperaturę ponad 120 stopni przy tej pogodzie nie prosto uzyskać. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-11-21, 08:48
|
|
|
jak tylko 120 się pojawiło to zjechałem z drogi i zgasiłem płynu nie wyrzuciło może uszczelki pod głowicami poszły wcześniej normalnie 90 trzymał na równo |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2021-11-21, 12:12
|
|
|
Ciekawe, może pompa wody się zepsuła albo termostat zablokował.
Płyn jest? Króciec od chłodniczki oleju cały?
Wcześniej jeszcze test na obecność CO2. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-12-01, 15:21
|
|
|
czy 1000 zł za wymianę uszczelek pod głowicami to dobra cena bo szukam w okolicy warsztatu ale jak mówię co za auto to każdy niby nie ma czasu albo terminy zajęte |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
Udesky
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24a
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 01 Wrz 2019 Posty: 41 Skąd: SCI w ZGY
|
Wysłany: 2021-12-02, 21:10
|
|
|
Gdyby to były uszczelki pod głowicą to by Ci uciekał płyn. Zrób test na obecność CO w płynie.
Sprawdzałeś termostat, czy wentylatory działają? A może to wina wiskozy? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
prąd maszyn
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2021-12-05, 19:09
|
|
|
płynu dużo ubyło chłodzącego |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
|
|
|
|