Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02] Brak mocy  
Autor Wiadomość
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-05-31, 08:54   [S8 D2 02] Brak mocy

Witam

Temat dosyć ciekawy.
Auto jak w tytule S8 D2 2002r AVP , jeden z ostatnich wypustów.
W sumie jeździ "dobrze" , błędów nie ma (silnik, skrzynia), ale....
Ostatnio zrobiłem sobie pomiar przyśpieszenia .... 8.3 - szału się nie spodziewałem , ale bez przesady. Pomiary robione Dragy , jednocześnie mierzone inne samochody , także mała szansa na błędne działanie . Przejazd 100-200 -- 25s.

Może ktoś walczył z brakiem mocy w 4.2 i ma sensowne pomysły :

- rozrząd robiony pół roku temu , na blokady , nie dotykałem nastawników i łańcuchów , po wymianie w blokach -9 , -10 (tyle samo było przed wymianą ).
- przepływka pokazuje 268g przy 6800
- na pierwszy rzut oka wygląda że klapki w kolektorze działają
- nastawniki też działają (widać zmianę w VCDS).
- nie czuję uslizgu na skrzyni (komp nic nie pokazuje).
- świece prawie nowe
- cewki FSI

Pozdr
Damian
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2022-05-31, 10:38   

Jaki nalot ? Jaka kompresja ? Ile żre oleju ? Zajedź sobie na hamownie, tylko się nie przeraź. Mało, która D2 trzyma moc (tak naprawdę fabrycznie nie miały) a co dopiero teraz. Przy okazji może wyjdzie na wykresie przy jakich obrotach traci (podciśnienia, klapki itd).
_________________
Black Cars Matters
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-05-31, 14:46   

266tys nalotu , olej znika różnie , zależenie od czasu od wymiany i jazdy , średnio 200ml/1000.
Ja wiem że nie trzymały mocy , ale taki wynik świadczy że nie ma 1/3 albo więcej .
Hamownia nic tu nie zmienia , podciśnienia szczelne .
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2022-05-31, 17:11   

Jak hamulce, nie trzymają? Czerotłok z przodu?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-05-31, 21:06   

skasuj babole i pośmigaj na samym paliwie bez lpg :]
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2022-06-01, 11:00   

dgasek napisał/a:
Hamownia nic tu nie zmienia , podciśnienia szczelne .

Może pomóc nakierować na problem, po wykresie będziesz w stanie sprawdzić przy jakich obrotach/momencie wystąpi "ząbek" (spadek przyrostu), czy leci słabo od początku
_________________
Black Cars Matters
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-06-01, 13:21   

Hamulce dopiero co rozbierane , nic nie trzyma nic się nie grzeje , nie ma różnicy w przyśpieszeniu pb/lpg.
Zajmę się rozrzadem w pierwszej kolejności , bo wartości podobno nie akceptowalne - przy okazji łańcuszków, wymienię ślizgi na napinaczu.

Pozdr
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-06-05, 22:10   

raczej nic to ci nie da
albo kompresja niska
albo tak jak pisałem skasuj mapy błędy i pośmigaj na samym paliwie bo nie kiedy auto uczy się lpg i potem jest jak jest
a jak to nie pomoże to skrzynia
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-06-06, 22:12   

Korekty na gazie i benzynie są takie same, nie ma błędów mieszanki, także to nie wina LPG.
Skrzynia też nie ma nic do tego, bo brakuje tyle że musiałby być kosmiczny uślizg, a na skrzyni błędów brak.
Sprawdzanie kompresji przy źle ustawionym rozrządzie to pomysł też słaby.
Trochę to mało nalotu na popsutą kompresję, tym bardziej że auto nie jest ciągle pałowanie, leję jeden z najlepszych olejów, dopiero co poszły nowe świeczki, cewki od Fsi i sprawdzone podciśnienia.

Zacznę od tego co widać, łańcuszki to w sumie groszowa sprawa.

Pozdr
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-06-07, 21:39   

a wiesz po co są napinacze ??
ja miałem zamienione stronami i auto zapierdalało jak głupie ale od 3-4 tys
ale jak lubisz to otwieraj otwarte drzwi
możesz mieć też katy jak masz przepchane po napinaczach tylko ci się poprawi kultura pracy i dół góra taka jak była będzie
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-06-08, 08:27   

Patrząc na wyniki przyspieszenia , to góra jest problemem , bo z dołu to nawet jakoś jedzie .
Wiesz , mi się też wydawało że jedzie dobrze , także dopóki nie zmierzysz to jest takie gdybanie.
Z katami to jest jakiś trop , mam zamienniki Magnaflow wsadzone bo oryginały poprzedni właściciel popsuł ;) Nie bardzo mam tylko pomysł jak je sprawdzić , bo odkręcić nie ma jak ..
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-06-09, 04:36   

mi sie nie wydawało bo byłem wstanie dotrzymać kroku s8 w manualu :]
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2022-06-09, 09:01   

Wisko nie jest spięte na stałe?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
dgasek 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-06-14, 10:38   

pepi napisał/a:
mi sie nie wydawało bo byłem wstanie dotrzymać kroku s8 w manualu :]


To niczego nie dowodzi .

Wisko nie jest spięte.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-06-22, 17:11   

tak samo jak przykład twego słabowatego auta <jezyk2>
ale z ciebie typ czyli spokojnie objadę cię moim trupem :P
to też napiszesz że to niczego nie dowodzi

Gośc kiedys walczył z podobnym problemem co ty wymienił wszystkie czujniki i przepławkę i lamby <jezyk2> i to w tamtym przypadku pomogło
Moze lambdy masz uwalone i powolnie wskazują i głupoty pokazują to ze nie wywala baboli to niczego nie dowodzi <jezyk2>
One po 170 tys powinny być zmienione i tylko markowe produkty
Moze podjedz do kogoś kto popatrzy to auto bo raczej ty sam tego nie naprawisz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.