Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Ktoś ma założony reduktor LPG Tomasett  
Autor Wiadomość
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 114
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2022-09-16, 23:30   [D2 99 4.2PB/LPG ] Ktoś ma założony reduktor LPG Tomasett

Witam szukam opini na temat takiego reduktora.Tomasetto AT-13 XP 373KM. Mój ma 14 lat i chce założyć nowy do tego nową Listwe wtryskową

Tomasetto Reduktor AT-13 XP 275kW / 373KM AT13XP
Lub KME GOLD GT

https://www.skapiec.pl/si...7ywFzv-RlNU0Fvk
_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-09-19, 22:22   

razy dwa raczej :P jak do 4,2
KME R2 Twin
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2022-09-20, 06:59   

pepi napisał/a:
razy dwa raczej :P jak do 4,2
KME R2 Twin

Popieram
Miałem kiedyś Golda zamarzał mi przy temp zewn. poniżej 10st.
Teraz mam Twina i jest ok.
Jeden reduktor jak wyrobi ciśnieniowo to termicznie polegnie.
_________________

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2022-09-30, 23:49   

A ja Twina zamieniłem na Magic 3. Denerwowało mnie, że jak cisnę ostro i nagle odpuszczę to Twin srogo się pompuje. Jak gaz się leje w parownik a potem zastaje odcięty pobór to to co się nalało musi odparować. Znów jak jadę lekko i mocno wduszę to gaz gotuje się przed zaworem i ciśnienie siada. Wszystkie kłopoty zniknęły po zainstalowaniu magika. Mam Barakudy 130 bez dysz i instalacja chodzi na małym ciśnieniu 0,7-0,8
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-10-02, 19:45   

a po uj takie masz wtryski ?to raz
ma być normalna bez dyszy a dwa
nie ciesz się z tego magica aż tak :P bo on fajny jest ale lubi ciekły lać na wtryski podobno te bąki poprawili ale jak go zpałujsz to może być różnie
miałem go w scorpio kiedyś po 20 tys tłok się zacinał ;)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1281
Skąd: Lublin
Wysłany: 2022-10-03, 11:47   

Magic jest fajny głównie ze względu na wymiary, ale muszę potwierdzić słowa pepiego - swojego regenerowałem po ok. 3 latach, bo się zacinał na zimno i walił ciśnieniem aż węże gumowe zrzucało z króćców.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 245
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2022-10-03, 11:54   

Ja tam od prawie 100tyś km jeżdżę na reduktorze Prinsa i dopiero od jakiegoś czasu przy przełączaniu drobne szarpanie się pojawiło. Inna sprawa że temperatura przełączenia 30 stopni więc ciut za nisko.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2022-10-03, 12:22   

Jakie wady ma magic to wiadomo. Ja przymykam na nie oko bo podoba mi się zasada działania.
Nie wiem czy są inne reduktory które na zawór puszczają gaz już odparowany a nie leją ciekły.
Twin jest ok ale ma wady tego typu reduktorów bo są cechą ich konstrukcji, magic ma inne... ale jak działa to ciśnienie trzyma dobrze przy szybkich zmianach poboru. To dla mnie najważniejsze.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2022-10-03, 17:37   

tłokowy ok jak tłok sie nie zacina
a twin u ciebie siadał bo babola pewnie z wtryskami zrobiłeś :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.