Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Uszczelniacz w proszku do chłodnicy  
Autor Wiadomość
szamil1 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 28
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-11-09, 22:11   [D2 ALL ] Uszczelniacz w proszku do chłodnicy

Hej mam mały problem ucieka mi borygo ale w bardzo małej ilości na 100ml na tydzień i zastanawiam sie czy użyć tego uszczelniacza a jak tak to ile bo opis jest dziwny jest napisane że wsypać zawartość opakowania po czym piszą że opakowanie starcza na 40l.Pozdrawiam
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-09, 22:23   

Wsyp 1/3 opakowania.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2010-11-09, 23:07   

Wyciek zlokalizowałeś ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-11-10, 01:50   

płyn chłodniczy może świecić pod lampą UV , nie lej żadnego świństwa tam tylko zlokalizuj wyciek i napraw łącze lub jeśli już coś ma swoje lata to wymienić - ubytek płynu równa się przegrzany płyn w automacie więc za jakiś czas zawitasz z pytaniem Panowie jaki koszt naprawy ASB, odpowiedź 4 tysiące albo lepiej ;-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-11-10, 11:51   

wg. mnie jest to owijanie bandażem złamanej ręki. Powinno się zlokalizować i naprawić usterkę a nie wlewać jakiegoś g.... które zalepi, zasyfi cały układ chłodzenia.
 
 
szamil1 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 28
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-11-10, 13:58   

usterkę zlokalizowałem mam mokra chłodnicę ale wyciek jest o stron tylnej.Ale mam pytanko o jaki chodzi automat (skrzynia)jak tak to jaki ma to związek ze skrzynią
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-11-10, 18:18   

zadnych proszkow nie wsypuj do ukladu bo to pozniej tylko wiecej klopotow z tego a po drugie to tylko srodek dorazny. Zlokalizuj wyciek i go usun, poki co mozesz obnizyc cisnienie w ukladzie poluzowujac korek na zbiorniczku zeby cisnienie uchodzilo tamtedy a mniej nieszczelnoscią- dziurą.
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2010-11-10, 19:15   

Związku ze skrzynią to nie ma żadnego.Jeśli utrzymujesz poziom płynu chłodniczego między min a max to nic złego się nie stanie.W przeciwnym razie przegrzejesz silnik.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-11-10, 19:57   

nie ma opcji zeby przegrzac motor nawet jesli plyn jest ponizej minimum
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-11-10, 23:20   

kolega szamil1, dostał już odpowiedź na pw bo tak pytał
ponieważ temat idzie dalej to niech będzie dla innych też
ubytek nawet mały płynu chłodzącego ma b. duże znaczenie dla działania automatycznej skrzyni. Silniki mamy zazwyczaj V i sa to jednostki które potrafią przejechać sporą odległość w ogóle bez chłodzenia, czego niestety nie da się powiedzieć o automatycznej skrzyni. W chłodnicy silnika w wersji z automatem jest dodatkowo mała spiralna chłodniczka która dba o odpowiednią temperaturę płynu w ASB. W chłodnicy może być 2/3 poziomu i silnik będzie przy tym działał jak gdyby nic się nie działo natomiast dla skrzyni będzie to zabójcze. Płyn w ASB bardzo szybko osiągnie graniczną temperaturę a w rezultacie straci swoje właściwości i skrzynia ugotowana - dosłownie czyli remont a to już koszty wiemy
 
 
tommi 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 74
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2010-11-11, 09:09   

z tego co ja sie orientuje to zaden silnik chlodzony ciecza nie jest w stanie jechac na sucho nawet autostrada bo i tak sie zagotuje bez wody a po drugie to od kiedy automatyczna skrzynia biegow chlodzona jest woda? Jakies glupoty. Uklad chlodzenia nie ma absolutnie nic do skrzyn.
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-11-11, 09:56   

Też nie słyszałem zeby w naszych autach układ chłodzenia silnika miał soś wspólnego z chłodzeniem asb
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-11-11, 10:45   

Wystarczy zobaczyć gdzie idą przewody od chłodzenia skrzyni biegów .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-11, 13:06   

a zaoszczędzili w V8ce była dodatkowa chłodniczka oleju ASB i nawet miała czujnik
temp i wentylatorek - i dlatego te skrzynie sypały się bardzo rzadko
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.