Witam, takie szybkie pytanko, gdyż wymieniam głowice i pierścień tłoka w kompresorze zawieszenia i zastawiam się jak to powinno wszystko pracować niby ori na sucho, niektórzy czymś to delikatnie smarują pierścień i głowicę. Ktoś to przerabiał czy na sucho wszystko ładować?
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2024-12-15, 23:35
Pierścień powinien być z materiału "samosmarujacego" się jak to potocznie nazywają więc niczym nie powinieneś go smarować. No chyba że chcesz zasyfić sobie instalację pneumatyczną.
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum