Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?  
Autor Wiadomość
cyc 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Wyrzysk
Wysłany: 2011-01-03, 13:30   [S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?

Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc
_________________
robert
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-03, 14:17   

Kolego a nie będzie tańsza instalacja Stag 300+ ???
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-01-03, 15:35   Re: jaki zalozyc gaz do s8 360km

cyc napisał/a:
Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc
najlepszy był by STAG 300 i dobre wtryski i do tego 1 reduktor MAGIC PAWER on jest podobno do 450 KM. A jeżeli chodzi o wtryski to proponuje MATRIX 544
Jeśli pomogłem to kliknij POMÓGŁ.
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-03, 15:52   

jedna z bardziej merytorycznych dyskusji na temat instalacji gazowej do silnika V8:
http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=89291
_________________

 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-01-03, 16:21   

Zakładaj Landi Renzo a zapomnisz o psujących się reduktorach, siadających wtryskach, będziesz się cieszył z LPG przez długi czas.Niestety ale Medy są bezkonkurencyjne a reduktory Landi trwałe i bezproblemowe. Odstraszyć może Cie jedynie cena ale za jakośc się płaci.

Jeśli musi być tanio to Stag + lub Premium, wtyski Hana i 2 Zavolaki Zeta S.
 
 
cyc 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Wyrzysk
Wysłany: 2011-01-04, 13:56   

zdecydowalem sie jednak na BRC zobacze jak bedzie autko chodzic

[ Dodano: 2011-01-04, 13:57 ]
dzieki wszystkim za pomoc
_________________
robert
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-05, 01:10   

jeśli masz auto z OBD to nie ma większego znaczenia jakiej maści byle sterownik LPG był zarządzany właśnie z magistrali OBD czyli non-stop się dopasowywał
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-01-05, 11:46   

Nie polecam BRC!!! Przy dużym obciążeniu ta instalka pobiera paliwo, lepiej zainstalować staga.

A reduktory to 2 x magic III niestety.

pozdrawiam
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-01-05, 19:42   

jeden reduktor MAGIC POWER spokojnie to ogarnia i listwy MATRIX HD 544 no i dobry montaż i potem dobre mapy i cieszyć si AUDICZKĄ. A elektronika STAG 300.
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
Wrocek66 
Użytkownik


Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-05, 21:09   

BRC ??? najgorszy wybór z możliwych . Bierz Staga , dwa Zavoli S , wtryskiwacze HANA i będzie mega zadowolony . LR dobre ale bardzo głośne wtryskiwacze .
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-01-06, 08:53   

Wrocek66 napisał/a:
BRC ??? najgorszy wybór z możliwych...

Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:

Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2011-01-06, 12:36   

FOSS napisał/a:
Wrocek66 napisał/a:
BRC ??? najgorszy wybór z możliwych...

Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:

Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów.


Hej

ja mam instalacje BRC na 2 parownikach i wszystko jest ok tak jak pisze FOSS w pewbym zakresie obrotów, do tej pory wymieniłem jeden wtryskiwacz od gazu

pozdrawiam
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-01-06, 14:22   

ja mam STAGA 300 reduktor MAGIC PAWER i wtryskiwacze MATRIX HD 544 i jest poprostu bajka w pełnym zakresie obrotów i do tego 2 filtry POLIWĘGLANOWE TEŻ MATRIXA poprostu bajka i bajka mapy do tego wystrojone
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-01-06, 18:18   

A napewno na tym jednym reduktorze auto jeździ tylko na gazie?
Sprawdzaliście to??
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-01-06, 18:59   

U mnie jest zainstalowana instalacja następująca: sterownik STAG 300, reduktor KME GOLD 360 KM (sztuk 1), listwy wtryskowe MAGIC JET. Wszystko chodzi ok w pełnym zakresie prędkości obrotowej silnika.
Skąd obawy że auto przy jednym reduktorze jeżdzi na gazie i benzynie? Przez okres użytkowania prawie roku nie stwierdziłem tego ani nie odczułem. Jedynie jak kończy mi się gaz to czujnik ciśnienia sygnalizuje mi to sygnałem dzwiękowym i wówczas instalacja automatycznie przechodzi na benzynę ze względu na niskie ciśnienie gazu w układzie.

POZDRAWIAM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.