|
Autor |
Wiadomość |
artek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2011-01-21, 21:13 [S8 D2 98 LPG
] Problem z instalacją gazową
|
|
|
Witam wszystkich. Zauważyłem że że gdy stoje na światłach ,albo samochód chwile pochodzi na wolnych obrotach to przechodzi na benzyne, gdy jade normalnie (obroty wyższe niż 800-900) to na gazie wszystko dobrze działa.....instalacja Stag,reduktor KME, wtryski Valtek, czy jakoś tak |
|
|
|
|
|
|
|
Wrocek66
Użytkownik
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-21, 21:23
|
|
|
Pewnie masz ustawione minimalne obroty na LPG na 900 i jeśli zejdzie poniżej to powraca na PB. Sprawdź w ustawieniach parametrów . |
|
|
|
|
|
|
|
artek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2011-01-21, 21:35
|
|
|
Tak się dzieje od kilku dni, wcześniej wszystko było idealnie. czy ustawienia instalacji mogły sie poprzestawiać ? |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-21, 23:11
|
|
|
to o czym kolega mówił masz tu jakiś przykładowy zrzut min obroty na 0 ustawione sprawdź co masz u siebie
|
|
|
|
|
|
|
|
wegorz
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 1 Skąd: Gorzów WLKP
|
Wysłany: 2011-01-22, 14:34
|
|
|
Podobny problem miałem z poprzednim autem, wystarczyło zmienić minimalne obroty na LPG, tak jak radzą przedmówcy. Czasem jak przy ruszaniu za mało gazu dałem i obroty spadały to przełączało na PB.
Daj znać czy pomogło. |
|
|
|
|
artek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2011-01-22, 14:44
|
|
|
Jak będe miał jak to jeszcze dzisiaj kompa podepne i zobacze co tam się dzieje
[ Dodano: 2011-01-26, 14:49 ]
Już wszystko działa. Problem był z czujnikiem temperatury, który jest w reduktorze raz działał na gazie raz na benzynie. Czujnik wymieniony i wszystko gra. Temp. min. jest na zero tyko podniosłem max. obroty na gazie. |
|
|
|
|
|
|
|
karwafak
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8 4,2
Wiek: 48 Dołączył: 24 Mar 2010 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-22, 12:31
|
|
|
Witaj.
Miałem podobny problem, ale wina była po stronie gazownika. Zrobił tak że po tym jak obroty spadały po niżej 1000 to przełączał się na Pb, a to dlatego że jak chodził cały czas na LPG to po zgaszeniu na LPG i ponownym uruchamianiu był problem, silnik się zalewał bo podawał i LPG i Pb.
Masz najprawdopodobniej źle podłączone zasilanie w swoim STAGU, a gamoń nie może dojść jak zrobić to prawidłowo. Mi pomógł NOWOTCZYŃSKI w Mławie i teraz mam wszystko OKI. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |