Autor |
Wiadomość |
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2011-03-20, 15:14 [D2 02 4.2PB
] Problem z czujnikami zużycia klocków
|
|
|
Problem polega na tym ze pomimo nowych klockow z sensorami lampka od zuzycia swieci sie dalej.... A8 kupilem w grudniu ubr i moze raz na dwa tygopdnie przy ktoryms odpaleniu z kolei zaswiecala mi sie lampka zuzycia klockow. mimo to ze klocki byly nowe.... az od ostsnich trzech dni siweci sie na stale. sprawdzilem miernikiem czy sensor moze niejest gdzies przerwany ale wszytysko wyglada ok... wiec moje pytanie gdzie szukac przyczyny...? moze ktos mial podobnie... wiem ze moge pogrzebac przy liczniku i zrobic zwarcie do masy kabelka w niebieskiej wtyczce ale wolalbym zeby to wszysko mi dzialalo:) w moich poprzednich a6 po zalozeniu same znikaly a ja wiem ze chyba problem bedzie dalej niz klocki... |
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-03-20, 15:27
|
|
|
a jakiej firmy masz te klocki? w pracy dostaliśmy nowe craftery i jest ten sam problem pomimo że nowe i heble też nówki po ostrym hamowaniu się zapala kontrolka i po jakimś czasie gaśnie, heble działają dobrze ale w serwisie powiedzieli że to wina jakości hamulców. moze jest to samo u Ciebie |
|
|
|
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-03-20, 15:47
|
|
|
DoRuS, mazur6662
z tego co wiem w modelu D3 obowiazuje odpowiednia procedura wymiany klockow hamulcowych. "odpowiedniosc" tej procedury polega na tym, ze trzeba do tego uzyc VAS lub inne urzadzenie kontroli elektronicznej. zmieniajac "jedynie" klocki bez wyzerowania parametrow moze sie objawiac swieceniem kontroli "niskiej" grubosci okladzin na dece rozdzielczej. |
|
|
|
|
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2011-03-20, 16:02
|
|
|
niemam pojecia jakiej firmy bo kupilem z nowymi klockami i tarczami... dopiero po zakupie jakis miesiac wsiadam rano do auta i sie lampka zapala zgasilem i ponownie odpalilem i "lampka" znika... i tak 3 do 4 razy na miesiac... az do ostanich kilku dni. wczoraj rozebralem klocki i wygladaja jak nowe... w sumie to na nich zrobilem niecale 2000 mil! sprawdzilem opornosc klocka wyszla blisko 0 ohma, nawet zwarlem wtyczke od sensorow i dalej nic.... wtyczki tez przeczyscilem... sprawdze jutro jeszcze raz... |
|
|
|
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-03-20, 16:12
|
|
|
and808 z tego co nasz kolega pisze wynika że lampka nie zawsze się świeci. zapala sie i gaśnie także to nie jest raczej związane z niewłaściwym montażem. jestem pewien na 90% że to wina klocków, i założe się że po ostrym lub częstym hamowaniu ta kontrolka koledze się zapala. taki urok chińszczyzny |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2011-03-20, 16:19
|
|
|
jak dla mnie czujnik świateł hamowania. Podepnij vaga i sprawdz błędy w abs. |
|
|
|
|
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2011-03-20, 17:54
|
|
|
mazur6662, wlasnie ze nigdy mi sie niezapalila podczas jazdy nigdy tylko i wylacznie przy odpaleniu i wrzuceniu biegu. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-03-20, 18:37
|
|
|
przemoR888 napisał/a: | błędy w abs |
jak byś miał coś z czujnikiem to miał byś czerwony wykrzyknik na komputerze , a tobie DoRuS, o ile dobrze rozumiem świeci się tobie na pomarańczowo :?:
Możliwe że masz przełamany kabel przełamany od klocków który idzie od zacisku pod maskę . (jak się tobie zaświeci znowu błąd to poruszaj kablami od czujników klocków ) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-03-20, 20:55
|
|
|
Sprawdz wtyczki i gniazda przy kolach. Tam na 100% jest usterka. Jesli zapala sie po wrzuceniu biegu to bardzo dobrze, oznacza to ze uklad jest otwarty. Wyczysc dokladnie gniazda, lubia sniedzieć .... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
DoRuS
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 54 Skąd: Nowy Jork
|
Wysłany: 2011-03-20, 21:45
|
|
|
mdamian, taakk wlanise i chodzi o pomaranczowa kontrolke, sprawdze jutro dokladnie te klocki i kabelki co od nich ida... Zgadalem sie z kolesiem ktory mial kiedys cos podobnego... okazalo sie ze byla gdzies przerwa miedzy zegarami a wtyczkami. rozwiazal to tak ze pogrzebal cos przy wtyczce przy zegarach zwarl kabel od czojnikow do masy tyle ze to rozwiazanie pozbawilo go takiej opcji:) bo szukania gdzie jest kabel uszkodzony to tez zmudna praca... najwyzej pociagne nowa linie i zrobie nowa instalacje |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2011-03-20, 22:23
|
|
|
a u mnie był czujnik i świeciła się kontrolka od klocków ta pomarańczowa.
P.S. Poza tym szybciej podpiąc vaga i sprawdzić błędy jak pruć połowę instalacji w aucie i sprawdzać czy przewody mają przejście. No przynajmniej ja mam takie zdanie. I do tej pory myślałem że komputer min. jest po to aby szybciej diagnozować usterkę, ale jak ktoś ma czas i lubi iśc na piechotę to powodzenia ;-) |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-03-21, 00:00
|
|
|
przemoR888 napisał/a: | szybciej podpiąc vaga i sprawdzić błędy jak pruć połowę instalacji w aucie i sprawdzać czy przewody mają przejście. No przynajmniej ja mam takie zdanie. I do tej pory myślałem że komputer min. jest po to aby szybciej diagnozować usterkę, ale jak ktoś ma czas i lubi iśc na piechotę to powodzenia |
ale ty chyba kolego nie do końca czytasz posty , albo nie rozumiesz tego co czytasz .
pisałem żeby podpiął Vaga i będzie wiedzieć gdzie szukać ,.
przemoR888 napisał/a: | a u mnie był czujnik i świeciła się kontrolka od klocków ta pomarańczowa. |
tak i jeszcze duże czerwone kółko z wykrzyknikiem niżej na mmi |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-21, 09:16
|
|
|
Kolego DoRuS jak chcesz bardzo szybko sprawdzić gdzie jest przyczyna to odepnij wtyczki od klocków i z mostkuj we wtyczce przewody,nie bój się że coś się stanie bo właśnie tak wygląda ten czujnik że jest zamknięty obieg jak go przerwiesz to zaczynają świecić kontrolki.Masz w tedy jasność czy wina leży po stronie klocków czy instalacji elektrycznej,u mnie w ósemce też tak miałem po wymianie i po takiej metodzie okazało się że nie łączy w samej kostce od klocków i po co pruć zaraz całą instalację. |
|
|
|
|
|