Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?  
Autor Wiadomość
jojo-jar 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 205
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-04-04, 19:27   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?

Panowie jaka instalacje założyć do D3 4.2? Nastawiłem sie na Stag 300 Premium ale nie wiem co z osprzetem. Co najlepiej załozyc? Czekam na wasza pomoc



jojo-jar poprawiłem tytuł Twojego wątku - jak zakładałeś nowy temat to lekko w lewo od tego wpisanego "z palca" taga miałeś całą rozwijaną listę tagów... noi zamiast pisać to z palca to wystarczyło rozwinąć listę i wybrać odpowiedni... następnym razem właśnie tak poproszę.
Pozdrawiam, FOSS
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-04-04, 20:40   

jojo-jar napisał/a:
Panowie jaka instalacje założyć do D3 4.2?

Ja już niedługo przekładam ze swojej S8 instalację BRC...
tam dwała radę to nie widzę powodu aby nie dała rady w D3 ;-)

No ale to jeszcze chwilę potrwa bo muszę ją najpierw z eSy wyciągnąć a termin montażu mam zaklepany dopiero pod koniec miesiąca.

Co do STAG'a to ciężko mi się wypowiadać - miałem go wprawdzie w swoim A8 D2 ale BRC postrzegam jednak lepiej... może dlatego że STAG to tylko sterownik a reszta elementów dobierana jest od innych producentów a w BRC jest wszystko z BRC w połaczeniu z odpowiednim serwisem (autoryzowany BRC) chodzi w pełni bezproblemowo.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
labul82 
Użytkownik



Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2011-04-04, 20:54   

ja mam u siebie elpigaz i chodzi super. Naprawdę polecam

[ Dodano: 2011-04-04, 20:55 ]
typ instalacji stella a rdeuktor vega s generacja instalacji 4
_________________
:)
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2011-04-04, 22:52   

rozmawiając wstępnie z paroma gazownikami kumatymi i to bardzo najlepszym rozwiązaniem do tego auta jest Landirenzo Omegas wtryski medy i reduktory x2 ig1 podobno super to sie sprawdzi koszt to około 6-7 tyś brutto ja narazie odpuszczam za mało jeżdze
_________________

 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2011-04-05, 21:31   

badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.

Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu.
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2011-04-05, 21:41   

szoszon1983 napisał/a:
badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.

Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu.


jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-04-05, 21:58   

badyl napisał/a:
jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie

A ja nie rozumiem dlaczego miałby przerzucać na benzynę...
S8 D2 jest mocniejsze niż A8 D3 a u mnie jeździło spokojnie na jednym reduktorze :shock:

Pod koniec miesiąca przekładam z eSy swoje BRC i zobaczymy co się wydarzy.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2011-04-05, 22:06   

FOSS napisał/a:
badyl napisał/a:
jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie

A ja nie rozumiem dlaczego miałby przerzucać na benzynę...
S8 D2 jest mocniejsze niż A8 D3 a u mnie jeździło spokojnie na jednym reduktorze :shock:

Pod koniec miesiąca przekładam z eSy swoje BRC i zobaczymy co się wydarzy.


no właśnie podobno jak się pojezdzi szybko szczególnie zimą to może reduktor zamarzać jeżeli jest jeden zamontowany miałem jeszcze taką propozycje cena do 5 tyś stag + zielone hany + 2x reduktor acr-01 i też te reduktory mogą się nie sprawdzić byłem u kumatego gazownika z Bytowa polecanego na forum LPG oglądał auto i powtarzam co mówił
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-04-05, 22:28   

badyl napisał/a:
no właśnie podobno jak się pojezdzi szybko szczególnie zimą to może reduktor zamarzać jeżeli jest jeden zamontowany...

Jak już wspomniałem powyżej S8 D2 FL 4.2V8 to mocniejsze i szybsze auto niż A8 D3 4.2V8... auto ma wyraźnie charakter sportowy, ostrzejsze wałki rozrządu, inną charakterystykę pracy silnika i skrzyni biegów, kręci się do 7.000 obrotów a bez kagańca jeśli zdrowe jeździ prawie do 300km/h...
w moim miałem zamontowaną instalację BRC na jednym parowniku i spokojnie dawała radę pomimo tego, że zabawiałem się jeszcze w różne modyfikacje w celu polepszenia jego osiągów (m.in zmiana oprogramowania silnika).

Nie wiem jak ta instalka będzie się sprawować w moim D3 ale biorąc pod uwagę to co napisałem powyżej to raczej nie sądzę abym potrzebował dokładać drugi parownik.

badyl napisał/a:
miałem jeszcze taką propozycje cena do 5 tyś stag + zielone hany + 2x reduktor acr-01 i też te reduktory mogą się nie sprawdzić byłem u kumatego gazownika z Bytowa polecanego na forum LPG oglądał auto i powtarzam co mówił

Nie jestem jakimś super znawcą instalacji LPG ale jakbym miał zakładać Landirenzo za 6-7 tysi to wolałbym założyć BRC... Landirenzo jakoś nie zdobywa mojego serca chociaż jak wspomniałem jakimś super znawcą nie jestem więc może błędnie to oceniam.

W każdym razie w Warszawie za 6kpln założysz BRC na dwóch reduktorach (no chyba że ostatnio jakoś drastycznie ceny skoczyły).

Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2011-04-05, 23:25   

FOSS napisał/a:
Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-)


nie spieszy mi się bo narazie małe przebiegi robie poczekam na twoją opinie jak na jednym reduktorze
_________________

 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2011-04-06, 23:13   

badyl napisał/a:
szoszon1983 napisał/a:
badyl, gdybym miał wydać na gaz 6-7tyś, to już celowałbym w prinsa.

Ja mam u siebie staga, wtryski hana, a reduktor to KME gold-u mnie wyrabia bez problemu.


jeden reduktor ?? i nie przełącza ci na benzyne ile dałeś ? podobno nie da rady w tym aucie na jednym reduktorze tzn da rade tylko na bezyne przełączać będzie


Ja tam jeżdżę ponad 2 lata i nie mam problemów. Minimalną temp. reduktora mam 30'C, temp. gazu 10'C, ustawiłem, żeby przełączał na noPb "za pierwszym razem"-przy pierwszym przekroczeniu założonych parametrów i nie mam problemów. Gazownik 2 razy podłączał wodę do reduktora, bo za pierwszym razem był niedogrzany. Sam parownik umieszczony jest z boku głowicy i ma tam cieplutko od kolektora wydechowego :mrgreen:
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-04-07, 23:58   

Co do sterownika to koniecznie taki który gada po OBD wtedy sam non-stop będzie sie adaptował i wszelkie rozkalibrowania wtrysków, jakości gazu nadrabia
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
kukiluki 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2011-04-15, 14:54   

Ja mam od wczoraj u siebie zamontowane 2 x acr01, sterowane stag 300 premium i zapitala jaka ta lala.
 
 
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2011-04-17, 10:23   

Jezdzi ktos z was na BRC SEQUENT plug&drive ???
jest sterowany z OBD i sa 2 rodzaje.
1 parownik do 240kW a druga opcja to 2 parownik po 140kW
przymierzam sie do zagazowania autka i nie wiem co wybrac

2 parowniki to wieksze koszta i komplikacja ukladu z duzym zapasem mocy na parownikach
1 parownik to oczywiscie taniej i mniej komplikacji ale brakuje kilku kW na parowniku w stosunku do mocy auta tylko ze nalatane ma juz z 220 000 i chyba juz nie ma fabrycznych osiagow
jak ktos lata na takm zestawie BRC to prosze o opinie
 
 
Coolcyjan 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-06-21, 17:20   

FOSS napisał/a:
Zresztą jak Ci się jakoś bardzo nie spieszy to poczekaj do końca miesiąca i wtedy powiem Ci jak moje BRC sprawuje się w D3 ;-)


Koledzy też dołączę się do tematu. No i jak Kolego Foss... napisz co z tą twoją instalacją. Jak się sprawuje? Ja też rozważam montaż lpg. A że montują u mnie w mieście BRC, dlatego przydała by się twoja opinia.
Dzięki i pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.