Witam serdecznie.
Dziś odczytałem błędy ze skrzyni i wypluło :
Control Module Part Number: 4D0 927 156 K A
Component and/or Version: G5 01L 4.2l4V RDW D29
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00530
1 Faults Found:
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.
P0741 - 35-00 - -
Czyli sprzęgło hydrokinetyczne. Pogrzebałem w dość skrupulatnie prowadzonych przez poprzedniego właściciela notatkach i odkopałem, iż 3 lata temu ( 90000Km ) sprzęgło to było regenerowane i skrzynia została zalana świeżym olejem. Kilka miesięcy wcześniej wymieniony został sterownik skrzyni ( nowy z ASO ) Od tamtej pory nic w skrzyni nie było robione. W przyszłym tyg miałem zamiar wymienić olej ale zastanawiam się czy teraz to ma sens. Co z tym zrobić ? Zalać nowym olejem czy od razu zwalać skrzynie? Możliwe żeby sprzęgło wytrzymało tylko 90000 po regeneracji? Może coś innego może powodować błąd 17125?
Skrzynia według mnie pracuje poprawnie. Nic nie szarpie, nie przeciąga, chociaż wydaje mi się, że jak jadę ze stałą prędkością to zaczynam ją słyszeć.. To mój pierwszy automat w życiu i nie wiem czy to normalne czy nie. Proszę o wyrozumiałość ;-)
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum