Autor |
Wiadomość |
Patro
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 11 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2009-09-14, 20:23 [D2 94 4.2PB/LPG
] Napis CAT na desce rozdzielczej
|
|
|
Witam ! wie ktoś co to oznacza ? Pomiędzy zegarami świeci się przycisk CAT- co się popsuło ? Czy to normalne ? Audi 94r ,4,2gaz |
_________________ Nowy nabytek... |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-09-14, 20:42
|
|
|
zacznij od wymiany świec ( pytałeś już o to w dziale silniki) potem cewki do sprawdzenia , sondy... |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Patro
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 11 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2009-09-15, 09:06
|
|
|
Widze ze nie tylko ja mam problem z tym cat. Różnica jest taka ze większość pisze o cat na ciepłym silniku a u mnie jest odwrotnie. Auto po odpaleniu drży i mruga ta kontrolka a gdy dojdzie do swojej temp.przestaje i audi zachowuje się normalnie. Czy poza swiecami może być inna przyczyna? Czytałem o jakiś modułach. Czy ktoś może coś więcej napisać? Z góry dziękuje |
_________________ Nowy nabytek... |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2009-09-15, 20:32
|
|
|
Raczej to nie moduł. Stawiał bym na świece lub cewki. Ponieważ dzieje się to
na zimnym silniku to jest on wilgotny, a jak się rozgrzeje to naturalnie tej
wilgoci nie ma.
Pozdro :lol: |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-09-25, 22:45
|
|
|
Witam. Podepnij Vaga, stawiam na moduł zapłonowy w 95%. |
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2009-09-26, 08:14
|
|
|
kolego wejdź na dział silnika i przeczytaj posty Paulo79 i moje. opisywaliśmy to już. ja miałem tą samą przypadłość i nie tylko ja. Nie zaczynaj od świec czy modułu. to nic nie da i nie ma sensu. po pierwsze jak jeden z kolegów zaznaczył VAG powie Ci co i jak. od tego momentu można sprawdzać.
Ja wywalczyłem swoje. teraz działa wszystko ok. Twierdzę, że to wina źle ustawionej instalacji Lpg lub jej rozregulowanie.
zapoznaj się z lekturą. nie tylko na naszym forum.
http://www.audiklub.org/p...5004&highlight=
pozdrawiam wszystkich kudłaty |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-10-07, 20:25
|
|
|
dokladnie kudlaty to wina lpg w wiekszosci.Ja swoja tez doprowadzilem do pozadku i jest spokoj z CATem :-) |
|
|
|
|
smyk1974
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 18 Skąd: Puławy-lubelskie
|
Wysłany: 2009-11-09, 23:09
|
|
|
przejście z pb na lpg powinno nastąpić przy odpowiedniej temperaturze,u mnie czujnik nastawiony był na 40stopni plus standardowe opóźnienie 1minuta ale na zegarach miałem wtedy już ok.60-70 stopni,wystarczyło że gazownik przestawił mi czujnik na 35stopni i na zimnym silniku zaczęła się dyskoteka CAT trwająca jakieś 2minuty.Morał taki że lepiej dać silnikowi rozgrzać się na benzynie. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2011-02-14, 19:23
|
|
|
witam.dzis zapalilem auto i nie czekajac chwilke a pzewaznie tak robie dalem na d i w tym momencie uslyszalem sygnal dzwiekowi i czerwony wykrzyknik na fisie zaraz ustalo i niby wszystko ok.niedawno wymienilem swiece ale przed wymiana swiec mialem raz taki przypadek ze zaczal drgac i zapalila sie cat.teraz po wymianie swiec jest ok.czy jest mozliwa taka opcja ze komputer zapisal ten blad i pomimo wymiany swiec czasami ostrzega ze jest cos nie tak,mam zamiar jechac sprawdzic na vagu i skasowac czy to dobry trop.dzieki |
|
|
|
|
|