Autor |
Wiadomość |
darek11
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 21 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2011-05-07, 17:32 [D2 preFL ALL
] Centralny nie zamyka na pilota
|
|
|
witam mam taki oroblem ze przestal mi dzialac centralny na pilota mam podczerwien na kluczyk zamyka szyby domyka a pilot nie dziala sygnal daje czerwona diodka tak slabo ja widac ale w ciemnosci w dzien nic nie widac co to moze byc???????pomocy :-( |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-07, 18:00
|
|
|
Weź drugi kluczyk jeśli taki posiadasz odpal nim auto zamknij drzwi i pilotem spróbuj zamknąć auto jeśli syrena pierdnie to komunikacja z centralnym jest dobra. Auto wtedy powinno zgasnąć i kluczyk zaadoptować do modułu. Jeśli wykonasz takie czynności wszystko powinno wrócić do normy. Mi też kiedy kluczyk przestał komunikować się z centralką i taka właśnie adaptacja pomogła. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
darek11
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 21 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2011-05-07, 18:39
|
|
|
tylko ze nie mam 2 :-( |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-07, 19:04
|
|
|
To postaraj się dorobić drugi kluczyk. Koszt około 150 pln. Bez drugiego kluczyka to raczej lipa. Tylko w taki sposób połączysz się z modułem centralnego który znajduje się w pompce od centralnego. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
darek11
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 21 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2011-05-07, 19:07
|
|
|
spoko dzieki mam troche takich nie dociagniec jezdze z nimi ale musze je usowac po malu |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-07, 21:23
|
|
|
ten drugi dorobiony wystarczy zwykły, nie trzeba odpalać wystarczy przekręcić w stacyjce
więc może być płaski - dużo tańszy |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
darek11
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: darek
Jeżdzę: Audi a8
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 21 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2011-05-09, 20:18
|
|
|
ok dorobie tylko nie teraz bo mam duzo roboty a jka sie uda to dam znac ;-) |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-05-09, 22:51
|
|
|
Trochę nie ten dział :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-05-15, 08:28
|
|
|
tomi26 napisał/a: | Trochę nie ten dział :-/ |
Już jest odpowieni ;-)
Kolego darek11 zwracaj uwagę co i gdzie piszesz... nieodpowiedni dział, źle nazwany temat, słabo opisany problem to mniejsze prawdopodobieństwo na znalezienie właściwej pomocy.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-10-10, 17:45
|
|
|
maciu napisał/a: | ten drugi dorobiony wystarczy zwykły, nie trzeba odpalać wystarczy przekręcić w stacyjce
więc może być płaski - dużo tańszy |
Witam.
Trochę temat odświerzę. :-?
Dziś padła mi bateria w kluczyku. I pilot nie otwiera/zamyka centralnego.
- Wymieniłem baterie ale oczywiście się rozkodował. :-(
Więc jest problem
a) nie mam 2 kluczyka
b) nie mam wkładek w dzwiach
Pytanie - jak ponownie doprowadzić o działania kluczyka ??
Kolega piszę , że mogę dorobić sam drugi kluczyk i przekręcić stacyjkę =no OK
Ale jak się ma do tego ponowne zakodowanie starego kluczyka.
- Skoro nowy nie da się zklonować i pilot centralnego też nie bedzie działał
- Trochę tego mechanizmu nie rozumiem. :oops:
Czy ktoś by mi pomógł ?
Pozdrawiam |
_________________ |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-10, 19:14
|
|
|
Mikigd napisał/a: | maciu napisał/a: | ten drugi dorobiony wystarczy zwykły, nie trzeba odpalać wystarczy przekręcić w stacyjce
więc może być płaski - dużo tańszy |
Witam.
Trochę temat odświerzę. :-?
Dziś padła mi bateria w kluczyku. I pilot nie otwiera/zamyka centralnego.
- Wymieniłem baterie ale oczywiście się rozkodował. :-(
Więc jest problem
a) nie mam 2 kluczyka
b) nie mam wkładek w dzwiach
Pytanie - jak ponownie doprowadzić o działania kluczyka ??
Kolega piszę , że mogę dorobić sam drugi kluczyk i przekręcić stacyjkę =no OK
Ale jak się ma do tego ponowne zakodowanie starego kluczyka.
- Skoro nowy nie da się zklonować i pilot centralnego też nie bedzie działał
- Trochę tego mechanizmu nie rozumiem. :oops:
Czy ktoś by mi pomógł ?
Pozdrawiam |
Wystarczy sam płaski kluczyk. Wkładasz w stacyjkę dorobiony kluczyk w stacyjkę i przekręcasz na Ok bez odpalania a pilot kierujesz na czujnik podczerwieni na słupku i próbujesz otworzyć. Podczas tej czynności beknie syrena alarmu. Powinno się zakodować. U mnie pomogło. Ja robiłem to na odpalonym silniku to podczas łączenia silnik zgasł ale drzwi się otwierają i zamykają |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-10-10, 19:42
|
|
|
Darek - Mikigd niema już kluczyka na podczerwień . Mikigd spróbuj napisać do olo_gsm może coś podpowie . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-10-13, 16:55
|
|
|
Ok temat juz załatwiony. Dwóch kolegów , Kamil i Joolek z PKA (mistrz w rozbieraniu tapicerski w A8 w 5 minut) i po krzyku, ale nieodbyło się bez strachu.
- Zakodowanie kluczyka to był jeden problem, na drugi dzień po napisaniu posta , auto przestało odpalać = imobilazer nie chciał zadziałać - i tu zaczeły się niezłe schody. Na szczecie jeden z specjalistów w swoim fachu odpalił mi auto , W groblewskiem za wymianę zegarów gdzie jest umieszczone imo. krzykneli 3000zł :-D
Dzięki za pomoc. |
_________________ |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-10-17, 17:24
|
|
|
Napisz coś więcej co musiałeś zrobic wymienić. Również mam jeden kluczyk i coś czasami niedziała. |
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-10-17, 18:18
|
|
|
hipcio napisał/a: | Napisz coś więcej co musiałeś zrobic wymienić. Również mam jeden kluczyk i coś czasami niedziała. |
A o co pytasz?
Kluczyk czy imobilajzer ?
Kodowanie kluczyka to prosta sprawa i nie ma z tym problemu.
Jeśli chodzi o imobilajzer. To wiem jedno - ktoś mi kiedyś powiedział, że baterie w kluczyku nie maja nic do imob.
Drugi fachowiec powiedział mi abym szybko wymieniał słabe baterie bo za chwilę auta nie odpalę - i sie nie pomyliśł :-| nie mineły 2 dni i auto nie odpalało.
Dziś wiem jedno - nie ma to jak nowe baterie - na pewno mają wpływ na działanie imob - choć nie wiem jakie z punktu technicznego.
Jeśli imob. coraz gorzej tobie działa ,bądź nie zawsze uzbraja się za pierwszym razem :
a) wymień baterie w pilocie 30zł
b) mozliwe , że cewka która jest ,,w stacyjce ,,nadaje się do wymiany koszt około 80zł
c) sprawdż czy wszstkie dodatkowe zabezpieczenia działają poprawnie - zwłaszcza tzw microstyki jeśli takowe posiadasz, antynapady itd..
d) potrzeby bedzie fachowiec który podłączy się do twojego komputera w samochodzie ( nie mylić połaczenia z VAG 2.5, 4,9 itd..) I sprawdzi co i jak . Oczywiście co on zrobi tego ci dokładnie nie powie ,,wiedza tajemna ,, wiem , że wykasował tylko jakiś błąd - jak sam stwierdził - komputer w moim aucie przestraszył się chyba jego kompa. Koszt od 50 zł do xx ?
ps; Apropo jednego kluczyka - zrobienie drugiego takiego samego kluczyka z wszystkimi funkcjami central+imob. koszt 400zł
Pozdrawiam |
_________________ |
|
|
|
|
|