Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB ] Problem z ABS/ESP po ulewie  
Autor Wiadomość
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2011-06-11, 23:42   [D2 02 4.2PB ] Problem z ABS/ESP po ulewie

Witam! jak do tej pory autko niemialo problemow az do ostatniej nocy kiedy rano zobaczylem kaluze pod nogami kierowcy. mimo to zdecydowalem sie sie odpalic i pojechac do pracy. wszytsko bylo ok az po przejechaniu moze kilometra zapalily sie kontrolki ABS i ESP i migajacy BRAKE !!! zaraz jak dojechalem rozebralem plastiki pod kolumna zeby zobaczyc co sie tam zalalo i znalaem kompa od ESP (4D0 907 389) ktory mial wode w srodku. rozebralem wydmuchalem wyczyscilem preparatami do elektryki i dalej to samo... na szczescie nieszczescie wyciagnelem drugi taki komp z innej a8 w ktorej wszytko bylo ok ten sam numer seryjny itd... niestety nic niepomoglo po przekreceniu stacyjki slychac trzy piski i palace sie kontrolki. dodam ze bezpieczniki sprawdzilem i dodatkowo przeczyscilem wtyczke od pompy abs. a niemam nikogo z vagiem bo mam jakis tam komputer ale niemoge sie polaczyc z abs, zreszta za bardzo sie na tymm nieopieram bo zawsze mialem z nim problem ze sie niechce laczyc i to nietylko w audi... moize mial ktos podobny problem...? z gory dziekuje za pomoc

Dorus
 
 
sznink 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 41
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-13, 12:48   

Niestety, aby prawidłowo wymienić sterownik ESP jest potrzebny vag. Po wymianie modułu sterownika należy przeprowadzić kalibrację czujnika skrętu kierownicy G85 - dopiero jak się to zrobi pogasną kontrolki od hamulców, ESP i ABS. Proces kalibracji jest trochę zagmatwany, ale zajmuje może z 5 minut.
 
 
krystek 
Użytkownik


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystek
Jeżdzę: a8
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: slaskie
Wysłany: 2011-06-14, 19:57   

jak kolega pisze wyzej.kalibracja vagiem.z ta woda sie uporaj.mi zalalo kompa od gazu i silnika.zatkane odplywy
_________________
ks
 
 
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2011-06-15, 01:55   

odplywy odetkane, byly kompletnie zabite blotem. no wlasnie vag... tyle ze u mnie trudno kogos znalezc z vagiem... znam jednego ruska ale on chce z 300 zielonych za robote!!!!!! mam starego laptopa z serial portem ale znowu potrzebuje dysku i kabla i tego vaga... tyle ze nigdy niemam czasu na to.. :/

a tan na marginesie... skoro to ten sterownik byl zalany i widocznie on jest problemem i po wlozeniu nowego niemoge sie polaczyc komputerem diagnoztycznym (snapon MODIS)??? wiem ze tak czy siak nim bym kalibracji niezrobil ale chyba sie chociaz powinien polaczyc...?!?! dzieki za pomoc!!! :)
 
 
sznink 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 41
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-06-15, 08:14   

A z innymi modułami się łączy? Napisz co wypisuje przy próbie połączenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.