|
Autor |
Wiadomość |
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-07-06, 22:48 [D2 99 2.5TDI
] Czary mary z ciągiem auta....
|
|
|
Dałem ten temat na A6 forum,dam i tutaj,auto mniejsze ale motur ten sam...
Więc tak...Jak wcześniej pisałem padła mi suszara,założyłem drugą,test drogowy i auto nie jedzie....muli ,słabo się wkręca,jedzie dopiero powyżej 3000rpm..Po przeczyszczeniu zawalonego jak bagno szreka N75 samochód ożył,zapitala jak fabryka dała...Ale dzisiaj,przez przypadek odnotowałem takie zachowanie:
Drugi bieg,przytrzymam chwilę na 2000 obrotów,gaz do dechy i muł....buja się do około 70km/h lecz jakoś wolno..ale jak depnę ją od 1000 obrotów i gaz do dechy to auto chce jechać, a od+- 1800 jedzie jak szalona,"gniecie w fotel"tak jak ma być..Na czwartym,piątym i szóstym biegu nie ma takiego objawu, na 1,2,3 tak ma, ale tylko po wcześniejszym przytrzymaniu na około 2000rpm,wciskając od dołu jest wszystko jak należy..
O co chodzi? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-07-07, 07:59
|
|
|
tylko vagina i testy drogowe inaczej nikt nie wywrozy |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2011-07-07, 19:30
|
|
|
Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?: |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-07-07, 21:35
|
|
|
szeryfisch napisał/a: |
tylko vagina i testy drogowe inaczej nikt nie wywrozy |
No tak,tyle to wiedziałem przed zadaniem pytania ale nie mam w okolicy nikogo kumatego co by mi to zrobił..
arti napisał/a: | Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?: |
Jak kupowałem auto to turbinę było słychać już moim zdaniem ciut przy głośno,ale wytrzymała jeszcze 50.oookm.Wirnik miał duży luz i osiowy i wzdłużny więc podejrzewam jakieś łożyska..nie bardzo się znam na budowie turbiny...Poza tym w miarę czysta,łopatki nie były zapieczone,chodziły leciutko
mdamian napisał/a: | całkiem możliwe że wina leży po stronie "Łącznika" pomiędzy pedałami , a kierownicą :mrgreen: ;-) |
Zapewne codziło Ci o taką blokadę kierownicy zaczepianą na pedała :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie posiadam ;-)
W sumie auto nie dostało u mnie jakoś specjalnie po zaworach,jeżdżę raczej spokojnie,studzę turbinę jak trzeba,oliwa co 10.000km-motul x-cess 5w40,filtr powietrza co 5000km, mixol do paliwka,już tak mam że dbam o auta,a to przeklęte przez ogół tdi v6 służy mi bez większych usterek przez już ponad 50.000km..Więc nie jest tak tragicznie,polubiłem to auto ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2011-07-08, 22:23
|
|
|
gierobiala napisał/a: |
W sumie auto nie dostało u mnie jakoś specjalnie po zaworach,jeżdżę raczej spokojnie,studzę turbinę jak trzeba,oliwa co 10.000km-motul x-cess 5w40,filtr powietrza co 5000km, mixol do paliwka,już tak mam że dbam o auta,a to przeklęte przez ogół tdi v6 służy mi bez większych usterek przez już ponad 50.000km..Więc nie jest tak tragicznie,polubiłem to auto ;-) |
No a jak tu nie lubić tego samochodu . Też dbam o moje TDI no to i efekty są . Wszyscy odradzali, ale ja zawsze mówiłem: JAK DBASZ O SAMOCHÓD TO DŁUGO NIM POJEŹDZISZ. Pozdrawiam |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2011-07-08, 22:26
|
|
|
mdamian napisał/a: | Cytat: | Ciekawe co było przyczyną awari turbosprężarki :?: |
całkiem możliwe że wina leży po stronie "Łącznika" pomiędzy pedałami , a kierownicą :mrgreen: ;-) |
Sugierujesz że kolega go zamulił...przytkał sadzą kata ,egr-a i tym podobnie.Możesz mieć racje , ale on się małowiele niezna.Potrzebny mu jest ktoś , kto wskoczy pod mache , przeleci całą jednostkę napędową i ogarnie niewymieniając niczego nie potrzebnie lub napisze litanie , zalecenia.
Czasami wystarczy dać mu po garach , przepalić :-P ale pytanie,co naprawde było przyczyną uszkodzenia turbosprężarki...żeby nie było że następna padnie jak dostanie w rure.
Grunt to aby nie robić jak większość lekarzy pierwszego kontaktu , leczą objawy a nie przyczynę :lol:
Przykazania dla Diezla kolega pewnie zna :roll: |
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-07-09, 09:12
|
|
|
arti napisał/a: |
Sugierujesz że kolega go zamulił...przytkał sadzą kata ,egr-a |
Nie zamulił kata bo kata zastąpiła strumiennica,egra sadzą nie przytkał bo egra wymontował i wyczyścił...
Cytat: | Czasami wystarczy dać mu po garach , przepalić :-P |
Nie jestem emerytem w kapeluszu,pisząc jeżdżę spokojnie nie miałem na myśli 50km/h na szóstym biegu,ale też nie piłowanie do czerwonego pola,turbina robi swoją robotę.
arti napisał/a: | Przykazania dla Diezla kolega pewnie zna |
Zna,zna spokojnie,nie jestem z pierwszej łapanki ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-07-11, 23:03
|
|
|
gierobiala, hamulce sa normalne jak auto lapie muła? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-07-12, 19:15
|
|
|
szeryfisch napisał/a: |
gierobiala, hamulce sa normalne jak auto lapie muła? |
Normalne..Temat ogarnięty-przepływomierz kulał.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|