Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Którą A8 najlepsza do zagazowania?  
Autor Wiadomość
Paluch 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A6 4.2 sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 8
Skąd: GMB/NE/GA
Wysłany: 2011-07-27, 20:58   [D2 ALL ] Którą A8 najlepsza do zagazowania?

Witam.
Takie pytanie zadał mi ostatnio kolega który uparcie szuka A8 D2 z lat 1999 do 2002 roku. Nie byłem w stanie mu pewnej odpowiedzi udzielić bo nasz wspólny elektromechanik stwierdził

....auta po 2000 roku wyposażone w OBDII stworzone są przez niemców z nastawieniem na ekonomie i ochrone śwrodowiska w związku z tym ich komputeru EKU same regulują sobie odpowiednie parametry zczytując je z poszczególnych części jak np przepustnica, przepływomierz, sondy lambda itd dlatego dzisiejsze instalacje gazowe nie są w stanie idealnie współgrać z EKU i zawsze będą jakieś problemy.......powiedział że najlepiej kupić stare auto do zagazowanie.....

Postanowiłem Was zapytac co o tym myślicie? jest w tym jakaś prawda?

Czyli najlepiej wg. jego teori kupić A8 z 1999 roku:)
 
 
nils 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-29, 09:16   

Ciekawy punkt widzenia... ale jest wg mnie wprost przeciwnie: właśnie dzięki temu, że auta wykorzystują te wszystkie czujniki i same regulują parametry wtrysku i skład mieszanki w dość zaawansowany sposób, to możliwe jest wykorzystanie tych obliczeń ECU do sterowania wtryskiem gazu i dokładnie to robią wszystkie najlepsze sterowniki sekwencyjnego wtrysku gazu. Zamiast brać jakieś parametry z sufitu albo ustawiać na stałe, wykorzystują parametry przeliczane kilka(dziesiąt) razy na sekundę przez ECU. Ciężko sobie w ogóle wyobrazić lepsze dopasowanie instalacji niż wykorzystanie oryginalnych obliczeń sterownika silnika na podstawie aktualnego stanu samochodu w danej chwili.

A z tą datą przełomową, to też nieprawda. W przypadku A8 D2, samochody z całego okresu produkcji (1994-2002) wykorzystują ten sam schemat sterowania silnikiem.

Podsumowując, nie kieruj się raczej opinią tego człowieka bo zbłądził. :)
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-29, 10:23   

Paluch napisał/a:
zawsze będą jakieś problemy.......powiedział że najlepiej kupić stare auto do zagazowanie.....

czytam i oczom nie wierzę :lol: :D
nils dobrze napisał
nils napisał/a:
Podsumowując, nie kieruj się raczej opinią tego człowieka bo zbłądził.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.