Autor |
Wiadomość |
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-08-09, 17:02 [D2 94 4.2PB/LPG
] Puszcza niebieską chmure
|
|
|
Witam koledzy szukałem na forum takiego problemu który dotyka moją niunie tzn. jak auto pochodzi jakiś czas na biegu jałowym np. czekam na czerwonym świetle zapali się zielone w momencie dodania gazu (niebieska chmura ) to jest znak że bierze olej, tak ? ale jak ją ciągle ganiam na bucie to nie widac tego, czy ktoś wymieniał uszczelniacze w 4.2 ? oleju mi sporo ubywa, ale mam wyciek przy simeringu na wale. |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-08-09, 21:17
|
|
|
Chmura w najgorszym kolorze. Ewidentnie do komór lub komory spalania dostaje się olej. Oby nie był to zużyty układ cylindry - tłoki (pierścienie), bo wtedy niezbędny będzie remont "silnika" Tak czy siak musisz zacząć wg. mnie od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach. Jak będzie w normie, to można przypuszczać ,że dół silnika jest ok. Pozostaje, zdjęcia głowicy i zdiagnozowanie uszczelniaczy zaworowych. Oby to one były przyczyną. Nie wiem czy jeszcze u nas w silnikach w jakimś miejscu olej może się przedostawać do oleju, ale skoro masz wyciek na simmeringu wału to uważam, że trzeba gruntownie przejrzeć cały "piec" :-|
Pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-08-11, 01:41
|
|
|
ja miałem mieć wyciek na tym uszczelniaczu i mechanicy z Wyr mnie tak na tym wycieli że skasowali mi części, kase za wymiane i... nic nie wymienili a przyczyną okazała sie gumowa rurka odpowietrzenia (chyba odma) wału korbowego z którego pod dolotem się lało i dymiłem na postoju a auto pod spodem az do tylnego zderzaka było mokre.. wiec najpierw spokojnie sprawdz
jesli dymi z rury - to chyba nie ciekawie...
chyba taniej znajdziesz silnik niż remont.. |
_________________
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-08-11, 09:08
|
|
|
a miales tez zalany alternator olejem ? odmy wymienialem dwie ta dluga i od tylnej strony silnika
[ Dodano: 2011-08-11, 13:32 ]
czy ktoś wymieniał kiedys uszczelniacze zaworów ? |
|
|
|
|
|
|
|
lysyadam27
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 34 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 29 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2011-08-31, 22:28
|
|
|
Kolego może to uszczelniacze zaworowe. |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-09-01, 07:27
|
|
|
niebieski dymek to wina uszczelniaczy, ja bym sie nie martwil tym, moja tez puszczala i dolewalem litr na 1000 km, tragedii nie bylo. Uszczelniacze to zwalenie glowic, jak dobry fachman to poradzi bez sciagania i dopomoze sobie powietrzem sprezonym. Nic nie wymieniaj bo to bez sensu. |
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-09-17, 13:06
|
|
|
Dziekuje koledzy za pomoc:) |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-09-17, 14:36
|
|
|
importcompany napisał/a: | Dziekuje koledzy za pomoc:) |
Zrobiłeś coś z tym, czy to zostawiłeś jak było? |
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-09-19, 11:41
|
|
|
Zostawilem tak jak jest... a tez masz ten problem ? |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-09-19, 17:43
|
|
|
No właśnie nie ale, ;-) lubię wiedzieć co i jak czasami |
|
|
|
|
|
|
|
|