Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin Polskiego Klubu Audi A8  
Autor Wiadomość
Doc 



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A6 C6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2011-08-18, 00:53   Regulamin Polskiego Klubu Audi A8

Regulamin Polskiego Klubu Audi A8


Jako klubowicz jesteś zobligowany znać poniższy regulamin.


1. Masz prawo do posiadania i wyrażania swoich poglądów. Inni mają dokładnie takie samo prawo - szanuj to. Sposób wyrażania swojego zdania świadczy o Tobie - Twoim dobrym wychowaniu lub chamstwie.

2. Nickname nie jest niczyją własnością, jednak niegrzecznie jest używać nicka, który jest kojarzony z inną osobą.

3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety a także zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego. Forum ma służyć wymianie poglądów i informacji, ale w sposób kulturalny i z poszanowaniem odbiorcy. Użytkownicy nieprzestrzegający tej zasady zostaną natychmiastowo usunięci (zbanowani).

4. Prywatnym animozjom dawaj wyraz wyłącznie w listach prywatnych. Nie ma nic bardziej denerwującego i żenującego, niż oglądanie grona publicznie wyzywajcych się osób. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.

5. Nie obrażaj nikogo, staraj się tego nie czynić publicznie nawet gdy masz ku temu powody. Zanim publicznie kogoś ocenisz w jakikolwiek sposób, przemyśl to na spokojnie i dwukrotnie. Za złamanie tej zasady użytkownik otrzymuje ostrzeżenie.

6. PISANIE WIELKIMI LITERAMI jest uznawane za krzyk i niezgodne z netykietą.

7. Aby przekazywać swoje emocje powinieneś używać emotikonek.

8. Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy po opublikowaniu wiadomości na forum, użyj opcji "edytuj", aby je poprawić. Nagminne łamanie zasad ortografii będzie karane ostrzeżeniem.

9. Unikaj zbaczania z głównego tematu wtku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (Offtopic). Częste, bezmyślne, nic nie wnoszące do tematu odpowiedzi są zabronione i mogą skutkować ostrzeżeniem.

10. Tematy należy nazywać wykorzystując odpowiednie tagi, które opisane są na każdym podforum. Niepoprawnie tytuły zostaną skasowane, a użytkownik nagminnie źle nazywajcy tematy zostanie ukarany ostrzeżeniem.

11. Użytkownik może maksymalnie dostać 6 ostrzeżeń, po przekroczeniu tej liczby zostanie zablokowany, zawieszony czasowo.

12. Uzupełnij bardzo rzetelnie informacje w profilu dotyczące Twojej osoby i auta.

13. Przed napisaniem pierwszego posta przedstaw się nam, swoje auto i przywitaj w odpowiednim dziale.

14. Zanim napiszesz nowy temat w poszukiwaniu pomocy technicznej sprawdź czy już takiego nie było. Przejrzyj forum, użyj opcji szukaj. Pamiętaj, to Twój obowiązek!

15. Jeśli nie uda Ci się odnaleźć odpowiedzi w archiwum napisz nowy temat w odpowiednim ku temu dziale ( patrz opisy działów na forum ) w sposób jasny, zrozumiały, opisujący problem i za razem krótki. Zabronione jest pisanie tytułów typu: POMOCY, MaM PrObLem !!!!!!!, !!!! help !!!!! itp. Nie używaj wielu znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie zarówno w tytułach jak i samych postach.

16. Obrazki, zdjęcia należy przede wszystkim umieszczać za pomocą darmowych hostingów generujących miniaturowe kody na forum. Znajdziesz takie pod adresem www.logosik.pl lub www.imageshack.us , a w ostateczności jako załącznik do tematu, posta.

17. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do dodania na forum - nic nie pisz. Absolutnie zabronione są posty typu "racja", "wow" , "hehe", "to smutne" , "ja bym to olał" , "kiedyś też tak miałem" itp. Pamiętaj, aby usilnie nie zdobywać ilości postów. Wykrycie takiego zachowania przez administratora pozbawi Cie nie tylko wszystkich postów, ale i konta.

18. Wpłaty klubowe i ich wysokość są dobrowolne i mają na celu wsparcie finansowe w utrzymaniu i rozwoju Polskiego Klubu Audi A8. Administracja nie ma obowiązku oddawania wpłat w przypadku wykazania takiej chęci przez użytkownika.

19. Motywy graficzne w podpisach nie mogą przekraczać wielkości 350 x 70 pikseli i wagi 100 KB. Dozwolone formaty to jpg, jpeg, gif. Awatary nie mogą przekraczać 100 x 100 pikseli i wagi 20 KB. Dozwolone formaty to jpg, jpeg, gif.
Zabrania się pisania całości postów boldem , kolorem czerwonym, lub innym z pominięciem czarnego z wyjątkiem zaznaczania, podkreślania istotnych i uzasadnionych fragmentów tekstu. Koloru czerwonego używać moga jedynie moderatorzy i administratorzy forum.

20. Użytkownicy Polskiego Klubu Audi A8 będący w posiadaniu skrzynek e-mail w domenie zobowiązują się do przestrzegania netykiety w posługiwaniu się nimi, oraz zabezpieczaniu przed powszechnie ogarniającym nas spamem. Zabrania się podawania na publicznych forach, stronach internetowych, blogach, etc adresu e-mail w postaci naturalnej tj. login@domena . W przypadku konieczności podania adresu w w/w miejscach nalezy zabezpieczyć go w sposób następujący login[at]domena lub login(małpa)domena co ma na celu uniemożliwienie spam robotom wyszukiwania @ ( małp ) i dodawania naszego adresu do spam list.
Zabrania się przesyłania pornografii, obraźliwych tekstów, oraz zawartości łamiących polskie prawo. W przypadku wykrycia łamania regulaminu skrzynka e-mail zostaje dożywotnio odebrana wraz z usunięciem konta, a w sytuacjach szczególnych banicja IP, lub całej klasy IP.

21. Administracja forum ma prawo usunięcia postu, tematu, a w skrajnych przypadkach konta, oraz uruchomienie banicji bez podania przyczyny

22. Redakcja Polskiego Klubu Audi A8 nie ponosi odpowiedzialności za posty pisane przez użytkowników. Nie ponosi również odpowiedzialności za korzystanie z towarów czy usług reklamujących się na łamach forum bądź ogłoszenia umieszczone w dziale "Ogłoszenia" , oraz za zawieranie wszelkich transakcji za pośrednictwem naszego forum.
Każda transakcja powinna być finalizowana na Allegro.pl lub inny portal aukcyjny. W związku z powyższym Redakcja nie może być stroną ani pośrednikiem w przypadku jakichkolwiek sporów czy naruszeń przepisów prawa polskiego.

23. W dziale pt: "Zloty, spoty i grupy lokalne" :
a) zabrania sie umieszczania tematów i postów nie związanych stricte z tematyką lokalną. Wszelkie tematy techniczne, czy też nielokalne powinny znajdować się w odpowiednim ku temu dziale w otwartej, ogólnej części forum. Organizacja spotów i zlotów ogólnopolskich, innych niż lokalne możliwa jest tylko za zgodą i widzą administracji.
b) moderatorzy i administratorzy mają pełne prawo moderacji działu "Spoty, zloty i grupy lokalne".
c) opiekun działu, któremu rangę taką nadaje administracja forum, ma prawo do równoległej moderacji wraz z grup moderatorów. Uprawnienia jednak, otrzymuje tylko dla swojego działu, czyt. grupy lokalnej. Administracja zastrzega sobie prawo do odebrania uprawnień moderatora i rangi opiekunowi.
d) w dziale tym obowiązuje używanie tagów w tytułach tematów. Tagi to nazwy miast w kwadratowych nawiasach. Przykład:
[Warszawa] Spot 23.05.2009 w centrum
[Poznań] Grill nad jeziorkiem
[Gdańsk] Impreza maniaków A8
[Popidówki dolne] Zlot 13.12.1008
[Łódź] Większe Kontrole policji

24. Zabrania się reklamowania serwisów, stron internetowych, portali, klubów i wszelkich przedsięwzięc konkurencyjnych na forum Klubu Audi A8 bez zezwolenia administracji.

25. Administracja ma prawo do wysyłania newslettera klubowego na podany podczas rejestracji Twój adres email.

26. Wybrane działy forum posiadają dodatkowy, podrzędny przyklejony, widoczny regulamin działu. Jesteś zobligowany zapoznać się z każdym z nich. Dla przykładu - w dziale OGŁOSZENIA widnieje regulamin działu określają wymogi dodania ogłoszenia. Sprawdź zatem podrzędny regulamin każdego działu ( jeśli istnieje ), zanim napiszesz nowy temat. Nadrzędnym, ogólnym, uzupełniającym nieokreślone kwestie regulaminem każdego działu, jest niniejszy regulamin.

27. Reklama komercyjna na forum.
Umieszczenie każdej komercyjnej reklamy możliwe jest tylko za wiedzą i zgodą administracji. Zasady umieszczenia i czas trwania się reklamy zostaną określone w dwustronnej umowie pomiędzy reklamodawcą a Administracją Klubu Audi A8.
Autoreklama w postach jest niedozwolona i będzie skutkować usuwaniem postów reklamującego się. Dotyczy to także zachęcania do korzystania z oferowanych usług bądź towarów, kierowania do swojego tematu czy umieszczania linków do swojej strony, zarówno na tym forum, jak i stron własnych czy firmowych. Zabrania się również rozsyłania reklam przez PW, e-mail czy inny komunikator internetowy za pośrednictwem Polskiego Klubu Audi A8.
Łamanie tego zakazu spowoduje wstrzymanie, a w skrajnych przypadkach całkowite usunięcie reklamy ze strony klubowej.
Do komunikowania się reklamującego z zainteresowanym służyć będzie specjalnie w tym celu założony własny temat w dziale "Reklamy firm".


28. Za nie przestrzeganie niniejszego regulaminu administratorzy mają prawo przypisywania ostrzeżeń w efekcie których konto użytkownika w kilku etapach zostaje zawieszone czasowo, zablokowane, a finalnie usunięte z uwzględnieniem banicji.

29. Ogłoszenia darmowe.
Ogłoszenia sprzedaży części/usług, zamiany bądź kupna są możliwe tylko w dziale "Ogłoszenia".
a) Oferty kupna może zamieścić każdy zarejestrowany użytkownik forum.
b) Oferty sprzedaży części czy usług oraz oferty zamiany może zamieścić użytkownik forum, którego liczba postów technicznych jest równa lub większa niż 30, ogłoszenie spełnia określone wymagania i zostało zaakceptowane przez Administratora/Moderatora Polskiego Klubu Audi A8
Szczegółowe wymagania, jakie powinno spełnić ogłoszenie, o którym mowa w ppkt b), zostały określone w "REGULAMINIE NAZYWANIA TEMATÓW I UMIESZCZANIA OGŁOSZEŃ" w dziale "Ogłoszenia". Ogłoszenia niekompletne, nie spełniające wymagań i niezgodne z Regulaminem Forum będą odrzucane.

Klubowicze nie posiadający wystarczającej ilości postów, mogą zwrócić się z prośbą o zamieszczenie ogłoszenie klubowicza, który ma dostęp do działu "Ogłoszenia". Użytkownik forum wstawiając ogłoszenie w czyimś imieniu, ponosi odpowiedzialność za jego treść.

Kategorycznie zabrania się umieszczania reklam i ogłoszeń w podpisie. Z wymogu takiego zwolnione są jedynie osoby upoważnione przez Administratorów klubu i społeczność Super Userów. Dopuszczalne jest jedynie umieszczenie informacji w następującej formie:
Moje ogłoszenia:
link ...
link ...

Wszystkie ogłoszenia nie znajdujące się w stworzonym specjalnie do tego celu dziale, będą automatycznie kasowane bez podawania przyczyn, a użytkownicy nagminnie łamiący to postanowienie, będą karani ostrzeżeniami.


30. Zabroniona jest rejestracja i używanie na forum oraz na portalu podobnych nicków, nicków obraźliwych oraz podszywających się pod innego użytkownika lub reklamujących swoją nazwą firmy/usługi.

Nick zarejestrowany z datą wcześniejszą jest priorytetowy i względem takiego kolejne będą usuwane lub zmieniane na inną nazwę odbiegającą od nicku priorytetowego.

Administracja zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany nicka użytkowników tylko w wypadku naruszenia w/w postanowienia.


Nick zarejestrowany

31. Zakazane jest umieszczanie w Avatarze oraz w podpisie obrazków związanych z polityką , religią i wszystkim tym co może być obraźliwe dla innych użytkowników. Każdy niewłaściwy avatar lub obrazek w podpisie zgłoszony administracji będzie rozpatrzony i usunięty jeśli Moderacja tak zdecyduje. Nieprzestrzeganie tego punktu , będzie skutkowało ostrzeżeniem.

32. Decyzje Administracji i Moderacji w sprawie ostrzeżeń są NIEPODWAŻALNE.

Ostrzeżenia mogą być przyznawane czasowo lub trwale , o tym decyduje Moderator , który ostrzeżenie wystawia. Wszystkie ostrzeżenia przyznawane są wyłącznie w przypadku naruszeń regulaminu lub łamania ogólnie przyjętych zasad.

Mogą być przyznane 4 stopnie ostrzeżeń.

Pierwszy stopień to po prostu ostrzeżenie.
Drugi stopień to zakaz pisania na forum lub na jakimś dziale na dany czas.
Trzeci stopień to blokada wejścia na forum na jakiś czas.
Czwarty stopień to całkowita banicja z forum.



Rejestracja w klubie jest równoznaczna z potwierdzeniem warunków regulaminu.


Punkty zaznaczone kolorem czerwonym wchodzą w życie z dniem 13 sierpnia 2011 roku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.