Autor |
Wiadomość |
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-08-21, 23:35 [D3 04 4.0 TDI] Problem z pneumatyka
|
|
|
siema,
a wiec tak Panowie, mylem sobie wczoraj autko przed weselem i nagle patrze lewa strona przod totalna gleba, kolo chowa sie pod blotnikiem... mowie o ku**a padla poducha...
wlaczylem silnik lift, automatic i wrocilo do normy, aleee jak wylacze silniki zamkne samochod to po jakims dluzszym czasie opada znowu i podnosi sie wraz z otworzeniem samochodu. Wiem ze samochod troche osiada po wylaczeniu, ale tak jak wspominalem tylko przod i jedno kolo i to do samego konca, to prawe z przodu tez niziutko ale troche wyzej niz to po lewej <-- sry za maslo maslane :-P
Nie syczy nic itd poza tym nie zauwzylem innych zmian.
Kto ma pomysl co to moze byc lub mial cos podobnego i sie uporał z tym :-( |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-08-22, 09:43
|
|
|
gardeliusz napisał/a: | Wiem ze samochod troche osiada po wylaczeniu... |
Jeśli wszystko jest OK to nic nie opada... u mnie nie siada w dół wogóle.
Czasem po wyłączeniu auta i wyjściu z niego słychać jak upuszcza sobie trochę powietrza ale to zależy od obciążenia auta jakie było w trakcie jazdy (ilość osób, ilość bagażu) i wtedy tylko wyrónuje do zadanej wysokości.
gardeliusz napisał/a: | Kto ma pomysl co to moze byc lub mial cos podobnego i sie uporał z tym :-( |
Jak nic jest nieszczelność w układzie pneumatyki... nie kompresor ani "akumulator" tylko raczej gdzieś przy tym jednym kole skoro opada tylko z jednej strony... może to być też problem z samym amortyzatorem ale jak on przepuszcza to tanio chyba raczej nie będzie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-08-22, 11:27
|
|
|
eh no wlasnie tylko gdyby byla nieszczelność to odrazu po wylaczeniu silnika itd po paru minutach jak zapadnie zupelna cisza byloby cos slychac a tu nic zupelnie. I dzis od 24 do 6 rano nie opadlo (albo opadlo i sie napompowalo), ale jak wrocilem z trasy (bylem innym samochodem) to juz o 11 znowu lewa strona gleba, prawa tez sporo opadla ale mniej. Po wlaczeniu silnika wszystko ok..
PS. Wczoraj stałem wieczorem na poboczu kolo 2.5h bez swiatel, tykko co w srodku to cale podświetlenie i na zewnatrz te diody co sie pala + mmi z muzyka lecialo. Odpalilem raz. zgasilem i za 15min juz nie moglem odpalic, padl akumulatro. Mozliwe ze w tak krotkim czasie sie rozladował :-| ? |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-08-22, 13:53
|
|
|
z aku to jest taki myk że czasem zapomni ustawień adaptacyjnych i trzeba na nowo aku zainstalować. a co do zawieszenia to bym obstawiał jakiś zawór, bo jak by poduszka puściła to byś go nie podniósł albo kompresor cały czas by pompował aż do przegrzania i wyłączenia. po zgaszeniu upuszcza powietrze a u Ciebie pewnie nie ma umiaru i całkiem na glebe leci w Mercedesie ML widziałem dziurawą poduszkę i tam nawet nie mógł się podnieść a dziurka prawie niewidoczna |
|
|
|
|
|
|
|
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-08-22, 14:46
|
|
|
no dokladnie tylko tak jak mowie to po jakims czasie nastepuje, nie wiem ilu ale kilka godzin napewno.
O co chodzi z tym instalowaniem aku :mrgreen: ?
ps gdzie sie ustawia date i godzine :-P |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-08-22, 14:48
|
|
|
vagiem musisz przeprowadzić adaptacje aku,tzn podać wszystkie parametry itd |
|
|
|
|
|
|
|
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-08-22, 14:51
|
|
|
tak czy inaczej zdziwilem sie troche ze sie rozladowal mimo solar dachu i ogolnie kawal akumulatora a tu pare diod i lampek go zalatwilo :shock: |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-08-22, 15:42
|
|
|
z tego co wiem to solar nie ładuje aku, tylko napędza wentylatory :p ale może się mylę |
|
|
|
|
|
|
|
gardeliusz
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-08-22, 17:19
|
|
|
a tego to ja juz nie wiem ;p
wracajac do tematu bylem u mechanikow znachorow, jeden powiedzial ze moze byc zaworek jakis, ale wypadaloby podjechac i podpiac pc. pojechalem do nastepnego ktory sie powiedzmy dobrze zna na lepszych autokach itd mowi ze trzeba osluchac jak pacjetna ten mech/poduszke czy nie ucieka powietrze bo w jego karierze bylo kilkadziesiat uszkodzonych mechow i raptem jeden zaworek... |
|
|
|
|
|