Autor |
Wiadomość |
Marcin B.
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-25, 11:41 [D2 97 4.2PB/LPG
] Stuki gdzieś pod autem ale tylko w upal
|
|
|
Więc sytuacja wygląda następująco.
Jadąc wolno po nierównej drodze gruntowej słychac walenie/stukanie gdzieś pod samochodem. Dzwięk jest na tyle niejednoznaczny że zaleznie gdzie sie siedzi słychac go z różnych miejsc. Na siedzeniu kierowcy wydaje sie dochodzic z przodu, jak jedzie jeszcze pasażer z przodu to kierowca go słyszy jak by z tyłu, czuć też te stuki poprzez podłoge. Na szarpakach byłem 5 razy za kazdym razem w innej stacji diagnostycznej, żadnych luzów w zawieszeniu ani z przodu ani z tyłu. Wszystkie łączniki, gumy stabilizatora, wachacze drążki wymienione w przeciagu ostanich 6 mc na nowe. Przód i tył.
Sprawdzone amortyzatory, wyjete i sprawdzone poduszki pod nimi.
Poduszki pod silnikiem, skrzynią biegów równiez sprawdzone, nie ma żadnych luzów i powodów by coś mogło tak stukać.
Sam stuk jest na tyle charakterystyczny że po wjechaniu w dołek jest jedno walnięcie a potem drugie lżejsze, tak jak by cos było odkręcone i się majtało.
Padł pomysł że to maglownica, ale oprócz tego że toszkę sie poci (płynu nie ubywa) to stuków nie ma.
I na koniec najważniejsze chyba. Stuki sa tylko jak jest ciepło, wzoraj przy 17 stopniach nic mi nie waliło, jadąc tą samą drogą w upał, wali na każdym dołku.
Straciłem nadzieje że uda mi sie to wyeliminować, na wszelkie pomysły, co to może być, czekam jak na zbawienie.
:cry: |
_________________ Készítsen képet önmagáról |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin B.
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-25, 12:04
|
|
|
mdamian napisał/a: | a sprawdź czy wydech tobie nie puka w tą blachę co jest przykręcona pod układem wydechowym , może jakaś guma się zerwała i teraz puka . |
To też było sprawdzane na początku i wyeliminowane jako przyczyna. |
_________________ Készítsen képet önmagáról |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-08-27, 21:19
|
|
|
A może to klocuszki popukują. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-08-28, 10:40
|
|
|
Możesz dać fotkę jak wygląda ten zestaw naprawczy ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-08-29, 05:11
|
|
|
Dzięki . :mrgreen: |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-08-31, 11:02
|
|
|
Napisz czy wymiana tych trzpieni pomoże bo mam bardzo podobny problem...
I jak byś mógł to napisz gdzie to kupiłeś? |
|
|
|
|
Marcin B.
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-05, 08:59
|
|
|
123mielony napisał/a: | A może to klocuszki popukują. |
Nie, okazało sie że maglownica. Już po regeneracji i jest idealnie.
Szkoda tylko że to prawie 3 tyś kosztowało :-/ |
_________________ Készítsen képet önmagáról |
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-09-05, 17:04
|
|
|
To drogo zabuliłeś...mnie też czeka wymiana magla bo cieknie i stuka ale dopiero jak się mocno olej zagrzeje, mam w planie dolać trochę moto-doktora takiego do silników żeby zagęścić raczej nie zaszkodzi, a pomóc na parę miesięcy może... :mrgreen:
Gadałem z moim mechanikiem to jego robocizna około 200-250zł + regeneracja w Kielcach około 800-1000zł = max 1250zł... |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-09-05, 18:05
|
|
|
Marcin B. napisał/a: | 123mielony napisał/a: | A może to klocuszki popukują. |
Nie, okazało sie że maglownica. Już po regeneracji i jest idealnie.
Szkoda tylko że to prawie 3 tyś kosztowało :-/ |
To gdzie Ty tą maglownicę regenerowałeś że taka cena końcowa wyszła? |
|
|
|
|
|
|
|
|