Autor |
Wiadomość |
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-06, 17:48 [D2 96 4.2PB/LPG
] wisko "return"
|
|
|
Witam
pytanko (kto pyta nie błądzi, ale może dostać wp.... ) - jak od temperatury załączy się elektryczny kręciołek to wisko powinno być już zapięte ??; stanąłem sobie pod domkiem podniosłem maskę i elektryczny kręcioł robił burzę pod maską a mechaniczny ... no właśnie zatrzymałem patykiem - stawiał lekki opór (jak piana kobieta - sorki za porównanie).
Czytałem na forum, że po zapięciu wiska asfalt zrywa z drogi a u mnie cisza, temperatura sztywno trzyma 90C (ostatnio to był jakiś przypadek, że doszła do setki)
Jakieś pomysły ?! jak to przetestować i kiedy |
|
|
|
|
|
|
|
gibon
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 81 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2011-09-06, 19:14
|
|
|
na rozgrzanym silniku powinno stawiać spory opór. jesli tego nie robi to do wymiany. przerabiałem u siebie. teraz po wymianie temp stoi równo na 90 i nawet nie drgnie. możesz też sprawdzić vag'iem. jaką temp. masz naprawdę. były przypadki, że wskaźnik pokazywał 90 a w rzeczywistości było 100 ps. poza tym sprawne wisco robi niezły hałas |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-06, 21:38
|
|
|
do wymiany, elektryczny z powodu innego niż włączona klima rzadko jest potrzebny |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-09-07, 06:34
|
|
|
potwierdzam wisko do wymiany, Jak sie załączy i dasz troche gazu na postoju to robi się spory hałas(szum) Elektryczny załacza się przy około 100st na Vagu
Jeśli wisko na trzy śruby to pasuje od BMW 730 R6 e32 tylko smigło trzeba zamienić |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-09-07, 16:35
|
|
|
Chmm dziwna sprawa
założyłem sobie takturkę na chłodnicę z przodu i pojeździłem trochę ( 30 min głównie miasto i korki) z podpiętym kompem i mam takie coś:
PVAG 4.9
temp silnika 91.7 C (max)
temp powietrza 65 C
wentylator elektryczny włączony, mechaniczny można zatrzymać patykiem (ręki szkoda) a temp jak wyżej - więc jestem głupi w tym temacie. Jak sprawdzić to cholerne wisko ?! |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|