Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-06, 19:12 [D2 95 4.2PB/LPG
] Przewód paliwowy
|
|
|
Witam
Muszę wymienić przewód paliwowy zasilajacy z pompy paliwa do filtra paliwa, bo podczas wymiany filtra okazało sie że przewód był draśnięty a ja poprawiłem :roll: przy wymianie i teraz cieknie benzyna. I tu pytanie czy ktoś już na forum wymieniał ten przewód bo nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Odkręcałem na próbę końcówkę od pompy i próbowałem go ruszyć ale coś ciasno to wszystko siedzi..... :cry: |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-07, 20:15
|
|
|
wiem widziałem na schemacie w Etka, tak jak i na zdjęciach zbiorników / baków na allegro ale może wystarczy poluzować bak żeby wcisnąć przewód, zobaczy się |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-09-07, 20:20
|
|
|
Jak odkręcisz te metalowe obejmy trzymające bak , to myślę ze dasz radę. Bardzo mocno da się go pochylić w dół, a co za tym idzie robi się ciut miejsca żeby coś tam wepchnąć. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-07, 20:28
|
|
|
pierwsze słowa otuchy... :mrgreen:
[ Dodano: 2011-09-11, 11:32 ]
I po kłopocie, kolega mdamian dużo straszył ale nie miał racji, do wymiany przewodu paliwowego wystarczy odkręcić obejmy trzymajace zbiornik paliwa od strony filtra paliwa wtedy zbiornik obniży się na tyle aby można było przeciągnąć nowy przewód paliwowy za pomocą wcześniej przeciągniętego druta od strony pompy paliwa ciągnąć do dołu. Czas operacji to ok 2 godz. no i bez kanału nie da rady. Gabriel miałeś rację klikam pomógł. :mrgreen: |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|