Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 3.7PB ] problem z odpaleniem silnika CAT  
Autor Wiadomość
koni 
Użytkownik



Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-08, 19:21   [D2 97 3.7PB ] problem z odpaleniem silnika CAT

Problem pojawił się niespełna półtorej tygodnia temu, podczas postoju na światłach motor zgasł, po napompowaniu paliwa zapłonem samochód odpali ale po kilku kilometrach gaśnie i tak w kółko. stwierdziłem ze to filtr paliwa, po założeniu nowego filtra. uruchomiłem zapłon kilkakrotnie aby napąpować paliwa do filtra i przewodów w tym czasie pąpka chodziła dobrze, było widać ze przewody ruszają się od ciśnienia które podaje i było też ja dobrze słychać, niestety jeden z przewodów był za słabo dokręcony, ciekł i syczał jak by powietrze z niego schodziło,. po dokręceniu było wszystko ok. podczas próby odpalenia auta, znowu napąpowałem trochę paliwa, po krótkim hechłaniu odpalił i kilka sekund chodził dobrze po czym zaczął kuleć jak by nie pracował na wszystkich tłokach i wtedy zapaliła się kontrolka CAT dodałem trochę gazu i silnik zgasł, później już nie zaskoczył. wykręciłem filtr, przy okazji sprawdziłem czy pompka podaje paliwo i niestety nie, z przewodu nawet nie kapnie, słychać tylko jak coś bulgocze w baku. co ciekawe papka nie ma nawet 7 miesięcy i tez nie jest tanim zamiennikiem, to oryginalna pąpka która kosztowała około 600zł. jest możliwość że się jakoś zapowietrzył gdy przewód był nieszczelnie dokręcony? a CAT to kontrolka katalizatora tak bo już nie jestem pewien i dlaczego się wyświetla? serdecznie proszę o pomoc w diagnostyce problemu ;-) z góry dziękuje za poświęcony mi czas i pomoc :-> a i samochód nigdy nie miał i niema instalacji gazowej ;-)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-09-08, 19:37   

Nalej paliwa do pełna i wtedy zobacz .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-08, 21:29   

chociaż 3/4 baku powinno wystarczyć :) śmiać mi się chce , to jest element wadliwy w a8 temu stosuję zamiennik , kupiłem za 129 zł i śmiagam już ponad rok :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-09-09, 12:04   

nie chodzi o pompe (bo by wcale nie odpalał) a raczej o uszczelnienie kosza paliwowego - stad te zalecane 3/4 zbiornika a generalnie chodzi o ponad polowe.. teraz po czasie obstawiam dokrecenie kosza, bo wg mnie winna jest dolna uszczelka, ktora powoduje ze paliwo wylewa sie z kosza do baku i go poprostu brakuje na caly uklad krazenia w zbiorniku i doplywie do silnika.. wystarczajaco to przechodzilem ostatnio
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-09-09, 14:35   

pioter napisał/a:
Nalej paliwa do pełna i wtedy zobacz .
kolega dobrze sugeruje, a wszystko to po to żeby stwierdzić to co Ty
jaano napisał/a:
uszczelnienie kosza paliwowego

ale dobrze kombinujesz to jest mankament tych samochodów (jeden z wielu)
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-09, 19:38   

CAT to od zapłonu nie katalizatora - też tak kiedyś myślałem, podepnij kompa i zobacz co pokazuje; u mnie jak zapalił się CAT to sygnalizował padniętą cewkę zapłonową.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.