Autor |
Wiadomość |
rakpol
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogusław
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 38 Skąd: Głubczyce
|
Wysłany: 2011-09-20, 15:33 [D2 00 4.2PB/LPG
] zagięty filtr oleju
|
|
|
po raz 4 od kiedy posiadam to audi wymieniałem olej w silniku i zawsze filtr oleju mam taki pozaginany filtry już dawałem mana i ostatnio filtrona czemu taki zawsze jest zagięty spotkał się ktoś z takim przypadkiem |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-09-20, 16:32
|
|
|
Smarujesz olejem przed montazem oring i uszczelke na filtrze? |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-09-20, 17:22
|
|
|
Wymieniałem w tamtym tygodniu olej i filtr po za kolorem wyglądał jak z opakowania wyjęty... |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
rakpol
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogusław
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 38 Skąd: Głubczyce
|
Wysłany: 2011-09-20, 20:03
|
|
|
uszczelka i oring za każdym razem smarowane przed montażem a co do smoka to nie wiem miski nie ściągałem jeszcze czy to groźne dla silnika że tak ten filterek jest zmasakrowany za każdym razem |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-09-21, 08:44
|
|
|
coś jest nie tak, moim zdaniem gdzieś przytkany układ smarowania |
|
|
|
|
rakpol
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogusław
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 38 Skąd: Głubczyce
|
Wysłany: 2011-09-21, 13:29
|
|
|
Dziś rozmawiałem z mechanikiem który wymieniał filtr i twierdzi że obudowa filtra ma w środku jakiś plastikowy wypust i on jest długości jakieś 5cm a powinien wystawać poza włożony filtr że jak się dokręci to na jakimś plastiku to się opiera i wtedy nie powinien filtr się przekręcać czy może ma ktoś taką obudowę filtra żeby wrzucić fotkę silnik to nr WUA |
|
|
|
|
|
|
|
|