Autor |
Wiadomość |
sebekk
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 4 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-10-11, 11:41 [D2 97 3.7PB/LPG
] Po wymianie pompy paliwa dalej coś nie
|
|
|
Witam
Ostatnio pisałem o moim problemie z odpalaniem rano, mechanik wymienił pompę ( na jakąś kulawą, chyba kager) i dolał 10 litrów benzyny odebrałem auto i wszystko było ok.
Po kilku dniach jechałem i brakło mi gazu, przełączyło się na banzynę po czym po paru km auto zgasło i nie chciało odpalic, na szczęście jechałem z górki i na dole była stacja.
Dzisiaj chciałem trochę pojezdzic na benzynie i po paru km auto gaśnie.
Mechanik mówi mi taką teorię : w aucie są 2 baki i pompa paliwa jest w jednym, po całym baku są rozprowadzone przewody w których krąży paliwo i w drugim baku jest uszkodzony czujnik co objawia się tym że całe paliwo mam w drugim baku i auto jedzie wtedy kiedy jest tyle paliwa że dosięga aż do pompy. Podobno czujnik paliwa jest w tym baku bez pompy i mówi że mój czunik poziomu też oszukuje
Przykładowo dzisiaj na wskaźniku było ponad połowa baku a auto nie chciało jechac, dolałem 10 l i normalnie jeździ.
Co mam o tym sądzic ? jest to typowa sytuacja opisywana na forum czyli np źle wsadzona pompa czy rzeczywiście jest tak jak mówi i mam kupic cały bak z wszystkimi przewodami.
Proszę o pomoc i z góry dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
oma142
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: strzelin
|
Wysłany: 2011-10-11, 12:14
|
|
|
hmm... kazdy przerabia temat pompy ja miałem podobnie ciagneło mi do połowy paku i koniec i to sie stało po wymianie pompy paliwa bo nie ciagneło z 2 komory baku ... i juz wiem dlaczego jeden z kolegów tez miał taka sytuacje i powiedział zebym sprawdził pompe i faktycznie kupiłem nie taka wygladowo taka sama lecz na dole musi miec taki mały dyndzelek na dole. masz linka z allegr przykład http://moto.allegro.pl/po...1834356068.html ja taka zamowiłem i czekam moze da rade |
_________________ audi bogiem... a8 nałogiem... |
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-10-12, 08:12
|
|
|
wydaje mi sie ze pompa z linku moze nie dzialac poprawnie... kiedys kupowalem bezfirmowke i przejechalem zaledwie 5 kilometrow, auto zgaslo i dupa... |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-10-12, 08:40
|
|
|
xixo, po prostu miałeś pecha , ja śmigam już ponad rok ma pompie "bez nazwy"
i nic się nie dzieje , co prawda staram się nie z chodzić poniżej połowy zbiornika PB , no ale to jest jeden warunek żeby pompa działała , to nie jest trudne , wystarczy raz zalać do pełna , a potem dolewać co miesiąc paliwa (w moim przypadku 100zł ponieważ mało jeżdżę na LPG , a PB jest tylko na rozruch i w skrajnych przypadkach jak zabraknie gazu żeby podjechać na stacje ;-) )
Panowie zauważcie że macie siniki nie 1.4 czy 1.8 ale V8 , a V8 pobiera trochę paliwa i nie można pozwolić na to żeby pompa zassała powietrze .
Ale gdyby pompa zamiast 200zł kosztowała by z 600zł to założę się że każdy starał by się nie jeździć na rezerwie . Moje autko nie widziało rezerwy od ponad roku i nie mam problemów z pompą paliwową . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-10-12, 08:52
|
|
|
byc moze w takim razie kupno takiej pompy to ruletka, moim zdaniem szkoda nerwow na wynalazki, lepiej dolozyc pare groszy i kupic orginalna. Ja tak zrobilem i pocinam juz dwa lata. To tylko takie moje zdanie. Pozdrawiam |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-10-12, 09:14
|
|
|
jesli mam byc szczery to zdaza mi sie wyjezdzic benzyne az pompa zaczyna halasowac... |
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2011-10-12, 10:41
|
|
|
oma142- oma142 napisał/a: | hmm... kazdy przerabia temat pompy ja miałem podobnie ciagneło mi do połowy paku i koniec i to sie stało po wymianie pompy paliwa bo nie ciagneło z 2 komory baku ... i juz wiem dlaczego jeden z kolegów tez miał taka sytuacje i powiedział zebym sprawdził pompe i faktycznie kupiłem nie taka wygladowo taka sama lecz na dole musi miec taki mały dyndzelek na dole. masz linka z allegr przykład http://moto.allegro.pl/po...1834356068.html ja taka zamowiłem i czekam moze da rade |
napisałeś o tym "dzyndzelku" na dole pompy, jakie on zadanie? dlaczego on musi byc?
Kupilempompe zaplacilem 100zl firma hart, ale nie ma tego "dzyndzla" na dole, czy to moze byc powodem ze auto gasnie po 15sekundach od odpalenia? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-10-12, 11:55
|
|
|
xixo napisał/a: | jesli mam byc szczery to zdaza mi sie wyjezdzic benzyne az pompa zaczyna halasowac... |
to jest właśnie powód że pompa pada , moim zdaniem taniej i szybciej wyjdzie nie dopuszczać żeby dochodziło do rezerwy
mlody91 napisał/a: | Kupilempompe zaplacilem 100zl firma hart, ale nie ma tego "dzyndzla" na dole, czy to moze byc powodem ze auto gasnie po 15sekundach od odpalenia? |
zalej do połowy zbiornika i powinno być ok :-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
oma142
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: strzelin
|
Wysłany: 2011-10-12, 17:53
|
|
|
ta z linku pompa pochodziła 2 minuty i kaplica...mam 3/4 paliwa i zalałem ja przed załozeniem co dalej nastepna pompa
trzeba |
_________________ audi bogiem... a8 nałogiem... |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-10-14, 12:50
|
|
|
Kup lepiej używkę orginał z koszem, ja tak zrobiłem i jestem zadowolony :mrgreen: koszt za wszystko z przesyłką 250zł a robota - wyjmujesz stary kosz wkładasz "nowy" i chula...satysfakcja gwarantowana :lol: |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
oma142
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: strzelin
|
Wysłany: 2011-10-14, 14:36
|
|
|
i własnie zmontowałem i pompe kupiłem 2 ga firmy Qap czy cos takiego i jest oki narazie normalnie działa złozyłem kosz jak nalezy zobaczymy czy bedzie brało z 2 komory baku bo wczesniej kupiłem od a4 chyba bez dzyndzelka i była lipa. niech moj horror juz sie skonczy z siedzeniem w bagazniku hehe |
_________________ audi bogiem... a8 nałogiem... |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
oma142
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 38 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: strzelin
|
Wysłany: 2011-10-14, 16:38
|
|
|
naprawde panowie pilnujcie tego paliwa zeby zawsze było bo pozniej sa problemy straszne z tymi pompami.... w tamtym roku miałem d2 ale przed liftem i tez miałem problem z pompa ale za pierwszym razem mi sie udało a tu walka była hehe |
_________________ audi bogiem... a8 nałogiem... |
|
|
|
|
|