Autor |
Wiadomość |
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-10-13, 13:43 [D2 96 3.7PB/LPG
] Tylne zawieszenie - remont, części
|
|
|
chcialbym wymienic tylne zawieszenie (wszystkie wachacze, tuleje, łaczniki) czy robil to ktos w stojej ósemie?? Częsci ogolnie dostepne?? Bo z tego co sie dowiedywalem jakis czas temu to tylko serwiss |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-10-13, 14:17
|
|
|
Wahacze powinieneś dostać zamienniki, ale tuleje tylko serwis, koszt mniej więcej 600-700 zł |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-10-13, 14:58
|
|
|
Właśnie też jestem na etapie remontu tylnego zawieszenia. Z tego co mi mówił mechanik, to z zamienników dostępne są tylko te wahacze od ustawiania zbieżności (TRW ok. 400zł/szt), a cała reszta (pozostałe wahacze, tulejki) tylko w ASO. |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-13, 15:40
|
|
|
sebos17 napisał/a: | Wahacze powinieneś dostać zamienniki, ale tuleje tylko serwis, koszt mniej więcej 600-700 zł |
Które tuleje :?: Ja wymieniałem te/to coś :-P http://www.a8team.pl/topics15/5345.htm
i w serwisie taniej niż w sklepie :shock: a co jest dosyć dziwne to to,że nie ma możliwości zwrotu tego towaru,czyli musisz być pewien,że potrzebujesz konkretnie tej części. |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-10-13, 16:16
|
|
|
tomi26 napisał/a: | sebos17 napisał/a: | Wahacze powinieneś dostać zamienniki, ale tuleje tylko serwis, koszt mniej więcej 600-700 zł |
Które tuleje :?: Ja wymieniałem te/to coś :-P http://www.a8team.pl/topics15/5345.htm
i w serwisie taniej niż w sklepie :shock: a co jest dosyć dziwne to to,że nie ma możliwości zwrotu tego towaru,czyli musisz być pewien,że potrzebujesz konkretnie tej części. |
Nie podam teraz nr tulejek o których mówię, wymieniałem to w swojej ex A8 i w żadnym sklepie motoryzacyjnym ani hurtowni nie występowały zamienniki. W serwisie ASO po rabacie za osiem sztuk zapłaciłem coś ponad 600 zł. Pamiętam, że na forum ktoś pisał o tych tulejkach później i płacił podobne pieniądze. Jak dobrze kojarzę to u mnie zostało wymienionych 8 szt po 4 na stronę |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-13, 17:05
|
|
|
xixo, a tak z ciekawości to jaki jest powód wymiany całego tylnego zawieszenia?jest,aż tak źle :?: |
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-10-13, 17:08
|
|
|
Ja wymianialem cały tył chyba w wrześniu.
- Wymieniałem same tuleje - koszt coś około 70-100zł/ 1 szt. czy mniej już nie wiem, bo w zestaiwe brałem jeszcze nowe tarcze +klocki na tył
Ponoć ciężko je dostać, ale mój mechanik je zamówił w jakiejś hurtowni i wyminił kompleksowo.Trochę się na klnął wyjmująć stare tuleje i wprasowująć nowe, ale efekt teraz jest super.
Jak coś mogę zapytać za ile je załatwi ? pytanie czy chcesz wszstkie chyba 8 szt czy mniej |
_________________ |
|
|
|
|
xixo
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 21 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2011-10-13, 17:16
|
|
|
tomi26 napisał/a: | xixo, a tak z ciekawości to jaki jest powód wymiany całego tylnego zawieszenia?jest,aż tak źle :?: |
moze i zle nie jest ale gumy sa juz sparciale, a chcem doprowadzic moja ósemke do ideału |
|
|
|
|
|
|
|
WhiteDevil
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic 4hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 2011-10-13, 19:20
|
|
|
Ostatnio wymieniałem u siebie wahacz ten od zbieżności i szukałem zamienników ze względu na kosmiczną cenę oryginału (choć wahacz bardzo prosty w budowie).
Udało mi się wyłapać za 250zl wahacz TRW (trafiłem na allegro gdzie gość sprzedawał 1 szt tzw. leżak magazynowy).
Podam ci również nr zamienników i orientacyjne ceny z jednego serwisu internetowego (http://e-autoparts.pl) może po numerach znajdziesz w jakimś sklepie motoryzacyjnym:
Sidem 37361 - cena 176zł
Lemforder 16652- cena 374zł
Moog VO-LS-2419 - cena 202zł
KAGER 87-1542 -cena 190,99zł
TRW JTS380 - cena 332zł
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|