Autor |
Wiadomość |
patys
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patys
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: polska
|
Wysłany: 2009-10-07, 15:48 [D2 95 4.2PB
] zbiorniczek płynu spryskiwaczy D2
|
|
|
Siemka,
bardzo proszę o pomoc (jakiś schemat czy coś), gdyż potrzebuje wymienić zbiorniczek płynu do spryskiwaczy szyb , mój jest pęknięty i płyn ucieka mi bardzo szybko. Chcę go wyjąć i obejrzeć bo może wystarczy go podkleić jakimś dobrym klejem...
Pozdrawiam i proszę o wypowiedz w tym temacie. |
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-07, 19:20
|
|
|
Witam
Numer z Etki pompki to 4A0955651B, nie ma cosię bawić w klejenie, kupujesz zamiennik na aledrogo i po temacie. Co do demontażu to śrubokręt krzyżak i 10 nasadowa najlepiej ale może byż płaska, ściągasz osłonę filtra powietrza, wyciągasz filtr, odkręcasz 10 mocowanie podstawy filtra, potem z boku dwie 10 trzymające zbiornik płynu spryskiwaczy, odłączasz węże wodne i wymieniasz pompke, składanie aiadomo odwrotnie. Całość max 20 minut. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-10-07, 19:51
|
|
|
Ja przepraszam, ale jeśli dobrze kojarzę to zbiorniczek płynu do mycia szyb jest umieszczony między komorą silnika a błotnikiem i chyba wyjęcie go będzie wymagało co najmniej demontażu koła i nadkola. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-07, 20:25
|
|
|
Witam
Kolego użyj troche wyobraźni, zbiornik płynu wyciągasz bez demontażu nadkola, wystarczy go obkręcić i po kłopocie, znam z autopsji, wyciągasz stroną tam gdzie filtr powietrza. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-10-07, 20:31
|
|
|
Właśnie nie byłem pewien, ale skoro sam wyjmowałeś, to spoko. Na ETCE niewiele widać, ELSA nic na ten temat. A za ciemno aby podskoczyć i sprawdzić jak to to siedzi. Szkoda też człowieka wpuścić w maliny. Pozdro. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-07, 21:10
|
|
|
[img][/img]
tutaj Zdjecie |
|
|
|
|
|
|
|
patys
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patys
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: polska
|
Wysłany: 2009-10-10, 12:29
|
|
|
panowie wielkie dzięki :mrgreen:
niebawem zrobię foto relację z naprawy dla potomnych :-D |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-10, 19:11
|
|
|
Witam.
Powodzenia, czekamy na relacje. |
|
|
|
|
|
|
|
|