Autor |
Wiadomość |
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-11-01, 12:35 [D2 94 4.2PB/LPG
] Wymiana simeringu przy prawej półosi
|
|
|
Witam... Czy ktoś z kolegów wymieniał simering który znajduje się z prawej strony za kielichem(w skrzyni) do której dokręca się wewnętrzny przegub... Gdy jej przycisnę to olej ze skrzyni jest rozpryskiwany przez kręcący się przegub chlapie na wydech i oczywiście śmierdzi Proszę o pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-11-01, 13:15
|
|
|
Ja wymieniałem bo ciekło.
Odkręcasz chyba 6 srub półosi, pózniej 1 centralną i wyciągasz tą częśc ze skrzyni( nie wiem jak to nazwać- ) wtedy widać symering. Ja kupiłem orginał i nic nieprzecieka
Jak znajde jutro pudełko to podam Ci numer. Kup orginał, kosztował koło 100zł, u mnie ktoś juz tam grzebał i wsadził jakiś tani badziew i zaczeło cieknąć . |
|
|
|
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2011-11-01, 13:42
|
|
|
Też wymieniałem jak kolega pisze i nic już nie cieknie , wymiana bezproblemowa. |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-11-02, 12:21
|
|
|
a czy uzupełnialiście ubytek oleju w skrzyni spowodowany tym wyciekiem ? ktos mi mowił że jest jeszcze drugi korek w skrzyni do którego wlewa sie olej i że wchodzi tam tylko 750ml ? |
|
|
|
|
|
|
|
ahadam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 58 Dołączył: 26 Lip 2009 Posty: 277 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2011-11-02, 18:39
|
|
|
Tak ja uzupełniałem chyba mineralny ale nie przez żaden korek tyko bezpośrednio aż się wylało. |
_________________ Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-11-03, 02:03
|
|
|
importcompany, http://midparts.com.pl/pl...oryginalny/1672 to jest ten uszczelniacz,zadzwoń do nich,wiem że jest możliwość wysyłki,nie kupuj żadnej podróby w sklepie bo będzie dalej ciekło.
A co do wymiany to tak jak pisze hipcio ,a część bez nazwy o której pisał to flansza :mrgreen: .
Co do dolania oleju to masz tam korek,odkręć go (samochód równo,nie przechylony)
dolej i jak zacznie wyciekać to zakręć i po sprawie ;-) a olej jaki dolewasz do mechanizmu różnicowego to SAE 75W-90 np.mobil. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-03, 08:08
|
|
|
no właśnie żebyś tam nie nalał oleju do automata, stamtąd cieknie normalny
olej przekładniowy i nie miesza się z tym w całej skrzyni |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-11-03, 09:57
|
|
|
dziekuje wam koledzy za zainteresowanie... pozdrawiam... <piwo>
[ Dodano: 2011-11-12, 14:12 ]
podaje nr. katalogowy tego simeringu przy prawej półosi do lewej jest inny. 01V 409 399
[ Dodano: 2012-01-07, 13:03 ]
u mnie po wymianie simeringu nadal się leje... mam luz na lozyskach aż ten kielich się rusza na boki jak nim zacznę szarpać... bym musiał rozkręcić ta obudowę pod która są te łożyska...robił to ktoś ? |
|
|
|
|
|
|
|
|