Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-09, 11:30 [D2 ALL
] Pomiar ciśnienia paliwka.
|
|
|
Chcę to zrobić sam.
1. Manometr każdy będzie dobry?
2. Gdzie się wpinać?
3. Może gotowy zestaw? Jaki? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-11-09, 12:21
|
|
|
kolego podjezdzasz do mechaniora ktory posiada takowy sprzet i dokonuje pomiaru w ciagu kilkunastu minut za kilkanascie zlosciszy.
Na listwie najlepiej, mozna tez bezposrednio przy pompie lub filtrze. Kombinacji jest kilka |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-09, 12:35
|
|
|
Na listwie najlepiej. Jeśli będzie ciśnienie za małe, bezpośrednio na pompie, będziesz wiedział czy to pompa, czy np filtr paliwa przytkany itp
Nie warto kupować aby raz mierzyć. Mechanik parę minut na to poświęci. Ja jak potrzebowałem to mam zaprzyjaźniony zakład który mi pożyczył manometr. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-09, 12:41
|
|
|
To czy nie warto kupować zależy od tego ile to kosztuje.
Co do pomiaru w warsztacie - nie zawsze problem występuje i wtedy nie będę
jezdził ileś razy tylko sam sobie pomierzę.
Pytanie skąd wziąć trójnik z gwintami żeby się wkręcić. |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-09, 13:10
|
|
|
Cenę takiego manometru kiedyś widziałem ok 100zł. Ja miałem manometr, gdzie przewody były zaciskane opaskami i mierzyłem ciśnienie w aucie gdzie przewód też jest na opasce - nie było problemu. W 8-ce przewód jest zaprasowany na końcówce z gwintem. Albo trójnik dopasować, albo zniszczyć to zaprasowanie i założyć opaskę. Tam nieraz z czasem potrafi paliwo wyciekać i aby to naprawić, obcina się zaprasowanie, trochę skraca przewód i zakłada opaske. Wtedy nie ma problemu z wpięciem manometru.
Na allegro jest coś takiego: http://allegro.pl/tester-...1908450282.html |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-09, 15:05
|
|
|
no właśnie tu jest sęk że te wszystkie zestawy zawierają trójniki na opaski
a ja chcę się wkręcić
chyba trzeba będzie podjechać do tokarza |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-11-09, 17:24
|
|
|
maciu napisał/a: | no właśnie tu jest sęk że te wszystkie zestawy zawierają trójniki na opaski
a ja chcę się wkręcić
chyba trzeba będzie podjechać do tokarza |
taniej wyjdzie zakupic uszkodzona listwe wtryskowa lub kawalek ori weza paliwowego z innej a8 :d
wtedy mierzymy gdzie chcemy |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-09, 19:11
|
|
|
tomek87g napisał/a: | maciu napisał/a: | no właśnie tu jest sęk że te wszystkie zestawy zawierają trójniki na opaski
a ja chcę się wkręcić
chyba trzeba będzie podjechać do tokarza |
taniej wyjdzie zakupic uszkodzona listwe wtryskowa lub kawalek ori weza paliwowego z innej a8 :d
wtedy mierzymy gdzie chcemy |
ale z tego kawałka węża lub z uszkodzonej listwy jak mam zrobić trójnik? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-11-09, 21:26
|
|
|
jak masz listwe odcinasz kawalek podpinasz z jednej strony do miernika z drugiej do ori złącza paliwowego,ot cala filozofia |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-10, 08:16
|
|
|
tomek87g napisał/a: | jak masz listwe odcinasz kawalek podpinasz z jednej strony do miernika z drugiej do ori złącza paliwowego,ot cala filozofia |
jak to odcinam? a dziury po wtryskach? czegos tu nie kumam |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-11-10, 18:15
|
|
|
ok
jak nie kumasz o co mi chodzi
jedz do tokarza to bedzie prostrze ;-) |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-10, 23:27
|
|
|
tomek87g napisał/a: | ok
jak nie kumasz o co mi chodzi
jedz do tokarza to bedzie prostrze ;-) |
no nie kumam, nawet specjalnie sobie obejrzałem po raz kolejny listwe
i nie wiem jak sobie to wyobrazasz
jakim cudem to ma być szczelne i mieć 3 wyjścia |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-11-10, 23:39
|
|
|
jak mierzysz cisnienie przed listwa to trójnik nie potrzebny,a jak na listwie to uzywam tego trójnika co jest w zestawie z miernikiem |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-11, 00:01
|
|
|
tomek87g napisał/a: | jak mierzysz cisnienie przed listwa to trójnik nie potrzebny,a jak na listwie to uzywam tego trójnika co jest w zestawie z miernikiem |
gdzie na listwie mam się wpiąć takim trójnikiem z nyplami?
lista ma otwory na wtryski (odpadają), regulator (odpada) i dwa przyłącza
z gwintami |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-11-11, 16:27
|
|
|
to jak wiesz ze tu sie nie da tam sie nie da to po co wogóle pytasz ?
jedz do "fachowca" |
|
|
|
|
|