Autor |
Wiadomość |
granatone1
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 21 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2011-11-10, 12:32 [D2 99 3.7PB
] zestaw naprawczy chlodniczki oleju
|
|
|
Witam , orientuje sie ktos gdzie oprocz ASO moge kupic zestaw naprawczy chlodniczki oleju do A8 99 -3.7 benz ??? zlodzieje w ASO zaspiewali mi 120 zl .... pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-11-10, 13:28
|
|
|
Masz może numery tego zestawu,bo ja chyba też niestety będę musiał kupić i co gorsza to wymienić ,tak że przyłączam się do pytania.
Nie jestem pewien,ale czy to ten numer 077 198 405 :?: |
|
|
|
|
|
|
|
granatone1
Użytkownik
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Triptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 21 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2011-11-10, 13:31
|
|
|
niestety nie mam numeru... wlasnie sam probuje sie dowiedziec. w ASO napewno maja ale widzialem ze koledzy na forum pisza ze mozna dostac w granicach 65 zl .. takze probuje sie dowiedziec gdzie / :mrgreen: |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-11-10, 22:02
|
|
|
granatone1 napisał/a: | niestety nie mam numeru... wlasnie sam probuje sie dowiedziec. w ASO napewno maja ale widzialem ze koledzy na forum pisza ze mozna dostac w granicach 65 zl .. takze probuje sie dowiedziec gdzie / :mrgreen: |
Nie oszczędzałbym na tym , bo jest dużo roboty przy wymianie tego i bez sensu kupować jakiś tani zestaw oszczędzając 60zł , a później roboty mnóstwo jak znowu się o-ringi posypią |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-10, 23:23
|
|
|
żadne złodzieje - napisz najpierw co masz w tym zestawie
w zamienniku nikt tego nie robi bo nikomu sie to nie bedzie oplacalo
za 60-70pln to była rureczka + kilka oringów w tym jeden ósemkowy
za 120 pewnie jeszcze masz dodatkowo uszczelki samej chłodniczki
jak leci to sie nie zastanawiac i brac |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-11, 00:20
|
|
|
O zestawie naprawczym z ASO ja pisałem... i w zestawie jest tylko komplet różnych uszczelek (ale to nie tylko oringi) bez żadnych rureczek.
Notabene posiadam taki zestaw naprawczy prosto z ASO do sprzedania - kupiłem go do mojej eSy ale nie zdążyłem już tego zrobić
Zestaw ten typowany był do S8 z rocznika 2002 i silnika AVP ale jest prawdopodobne że będzie pasował także do innego silnika - to najlepiej jednak sprawdzić w ASO po numerze VIN.
Jutro postaram się pstryknąć fotkę zestawu który ja posiadam i podam numer katalogowy ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-16, 13:22
|
|
|
Apropos zestawu naprawczego z ASO do uszczelnienia wycieku z chłodniczki oleju (wiem, miałem wrzucić to wcześniej ale nie dałem rady) to wyglada On tak:
Zestaw ten kupowałem do mojego S8 D2 z silnikiem AVP z rocznika 2002/2003 - niestety w swoim nie zdążyłem wymienić (w grudniu go rozbiłem) więc nowy, fabrycznie wręcz zapakowany zestaw naprawczy chętnie teraz komus potrzebującemu odsprzedam ;-)
Jednocześnie, przed zakupem, kazdego namawiam do sprawdzenia po numerze VIN zestawu który jest przeznaczony pod konkretne auto tak aby nie było później problemów że zestaw, pomimo że oryginalny, to jednak nie pasuje.
Tu dodam, że moje S8 wyprodukowane było w drugiej połowie czerwca 2002 i wg. numeru VIN kwalifikowało się pod rok modelowy 2003... a ponieważ eSa ta była jedną z ostatnich wyprodukowanych (we wrześniu 2002 z fabryki wyjeżdżały już modele D3) więc niektóre części bądź rozwiązania techniczne w moim aucie były już identyczne jak w nowszym silniku oznaczonym kodem BFM i montowanym właśnie w D3 (sprawdziłem to osobiście w ASO kiedy uszczelniałem tył silnika innymi oringami które typowałem właśnie po modelu 2003 i silniku BFM). |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2011-11-17, 18:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-17, 15:46
|
|
|
zestawik do polifta 17,86 w/g mojej etki
zawiera chyba tylko oringi wewnętrzne + mały od rurki wodnej metalowej
albo wszystkie wewnętrzne, rysunek do polifta nie jest juz taki ładny jak do pre
Ja zakupiłem do przedlifta:
o-ring rurki metalowej 077121437 (2,15)
zestaw wewnętrzny (uszczelka + 2 duże oringi) 077198070 (9,98)
o-ring ósemkowy 077115441 (6,15)
o-ringi rureczki 077121437 (2x2,15)
rureczka wodna 077117411A (2,96)
Jest jeszcze uszczelka 077115441A ale w/g etki do roku modelowego 95 włącznie
CENY Z ETKI W EURO dałem tylko poglądowo |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2011-11-21, 21:44
|
|
|
Jestem właśnie po naprawie rurki i oringów w chłodnicy oleju,kosztowało mnie to z 5zł plus parę ładnych godzin i piw w kanale.rurkę plastikową kumpel dorobił mi na tokarce koszt plastiku 2zł plus 3 oringi.życzę powodzenia,bo troszke pracy przy tym jest. |
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-11-22, 00:00
|
|
|
merc4891 napisał/a: | Jestem właśnie po naprawie rurki i oringów w chłodnicy oleju,kosztowało mnie to z 5zł plus parę ładnych godzin i piw w kanale.rurkę plastikową kumpel dorobił mi na tokarce koszt plastiku 2zł plus 3 oringi.życzę powodzenia,bo troszke pracy przy tym jest. |
Ściągałeś do tego przód, czy wystarczyło tylko osłonę od dołu? |
_________________
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-11-22, 00:34
|
|
|
merc4891 napisał/a: | Jestem właśnie po naprawie rurki i oringów w chłodnicy oleju,kosztowało mnie to z 5zł plus parę ładnych godzin i piw w kanale.rurkę plastikową kumpel dorobił mi na tokarce koszt plastiku 2zł plus 3 oringi.życzę powodzenia,bo troszke pracy przy tym jest. |
To się nazywa cięcie kosztów :shock: :lol: merc4891, dałeś mi do myślenia,w tym tygodniu już na bank się za to biorę.
Ale zastanawia mnie jak pozostałe oringi tzw.8 itd.ich nie wymieniałeś :?: |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-22, 07:25
|
|
|
tomi26 napisał/a: | To się nazywa cięcie kosztów :shock: :lol: merc4891, dałeś mi do myślenia,w tym tygodniu już na bank się za to biorę. |
No, cięcie kosztów po maksie :shock:
tomi26 napisał/a: | Ale zastanawia mnie jak pozostałe oringi tzw.8 itd.ich nie wymieniałeś :?: |
No właśnie... ja jakbym zabierał się za taką robotę to dla świętego spokoju wymieniłbym wszystkie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2011-11-22, 19:18
|
|
|
BiLU, musisz przynajmniej przód odsunąć, bo tylko po odkręceniu lewej osłony paska rozrządu da sie wyciągnąć tą chlodnice oleju. najistotniejsza jest śruba pod kolektorem wydechowym(tej kturej nie widać http://www.audipages.com/...lreinstall.html Numer 1 )ja ją obrobiłem i przyszło mi odkręcić kolektor wydechowy a to zadanie jest dla cierpliwych .po 1000słów na K, H, P odkręciłem kolektor i opłacało się ,wszystko miałem jak na dłoni .po odkręceniu opornej śruby specjalistycznym narzędziem(młotek i przecinak hhaha)reszta roboty poszło szybko. co do cięcia kosztów to nie chodziło o kasę tylko o czas. Najbliższy servis mam 80km od domu, zabrałem się za to w piątek ,a w środę bym miał rurkę. co do szczelności zawsze używam silikonu + uszczelka mam wtedy pewność że nie będzie wycieków(mówię to z doświadczenia ,nowe uszczelki nie znaczy dobre i szczelne). |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-11-22, 19:40
|
|
|
FOSS napisał/a: |
tomi26 napisał/a: | Ale zastanawia mnie jak pozostałe oringi tzw.8 itd.ich nie wymieniałeś :?: |
No właśnie... ja jakbym zabierał się za taką robotę to dla świętego spokoju wymieniłbym wszystkie. |
No ja powiem szczerze,że miałem na uwadze ten twój zestaw FOSS,ale już wiem,że nie będzie do mnie pasował...pozostanie mi tak jak pisał maciu, albo zaszaleje i skręcę to tak jak napisał merc4891.
merc4891 napisał/a: | ... co do szczelności zawsze używam silikonu + uszczelka mam wtedy pewność że nie będzie wycieków(mówię to z doświadczenia ,nowe uszczelki nie znaczy dobre i szczelne). |
Zgadzam się w 100% ;-)
A co do dorabiania tej rurki,to słyszałem,że jest to lepsze rozwiązanie niż kupno nowej bo są one dosyć słabe,ale czy to prawda :?: |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|