|
Autor |
Wiadomość |
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2011-12-17, 21:10 [S8 D2 98 LPG
] Odczyt kodów błedu auta.
|
|
|
Mam pytanie co oznaczaja te kody:
Kody silnika:
17915 (P1507) Nieznany kod błedu
16684 (P0300) Random Misfire Detected (sporadyczny)
16686 (P0302) Cylinder 2 Misfire detected (sporadyczny)
16688 (P0304) Cylinder 4 Misfire detected (sporadyczny)
16685 (P0301) Cylinder 1 Misfire detected (sporadyczny)
Kod skrzyni:
17114 (P0730) Nieznany kod bledu
17087 (P0703) Torque Converter/Brake Switch B Circuit Malfunction
Czy tu jest jakas powazna wada silnika? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-12-17, 22:56
|
|
|
16684 (P0300) Losowy przerw zapłonu Detected (sporadyczny)
16686 (P0302) Cylinder 2 wykrycia przerw zapłonu (sporadyczny)
16688 (P0304) Cylinder 4 przerw zapłonu wykryte (sporadyczny)
16685 (P0301) Cylinder 1 wykrycia przerw zapłonu (sporadyczny)
co do skrzyni :
17087 (P0703) Torque Converter / Hamulec Przełącznik B Awaria obwodu |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
johnmark
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 47 Skąd: obecnie Austria
|
Wysłany: 2011-12-18, 15:29
|
|
|
Nie wiem czy może mieć to związek ale przed wymianą pompy paliwa( nie dawała ciśnienia) pojawiały mi się błędy o wykryciu przerw zapłonu, po skasowaniu zawsze wracały, wymieniłem pompę i już śmigam prawie miesiąc, a błąd o wykryciu przerwy zapłonu nie wraca. Powiem jeszcze tak że ze starą pompą wysysał mi paliwo zaledwie do połowy zbiornika i więcej nie chciał.
Poddaje to co napisałem do dyskusji, bo też nie jest sztuką wymienić pompę a problem aby pozostał. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2011-12-18, 18:34
|
|
|
No z tą pompą to nie wiem, ponieważ u mnie wysysa paliwo do końca baku, obstawiam raczej na moduł zapłonu poniewaz rano auto mi ciezko zapala no i nie trzyma obrotow, musze go z 2 lub 3 razy uruchomic ponownie i przytrzymac troszke gazu. jak troszke sie silnik podgrzeje to wraca wszystko do normy - ale nie zabieram sie sam do tego, bo jutro jade do mechanika. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |