Autor |
Wiadomość |
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-12-28, 22:22 [D2 ALL
] Hałas z układu wspomagania.
|
|
|
Witam
O wyciu z układu wspomagania już było kilka razy pisane, ale chyba u mnie jest inaczej niż opisane na forum przypadki. A mianowicie u mnie po dłuższym postoju słychać pompę (chyba to ona) przy pierwszym maksymalnym skręcie w prawo i w lewo, a później już cisza. Najczęściej jest to zauważalne jak wyjeżdżam z garażu, gdzie mam trochę ciasno i najpierw muszę odbić max w prawo (zawyje), później w lewo (znowu 1-2 s ten sam hałas), a później mogę kręcić dowolnie kierownicą i już cały czas cisza. Płyn jest wymieniony. Nie do końca jestem przekonany czy to hałas od pompy, ale co to może być ? Bardzo mi to nie przeszkadza, bo hałas nie jest głośny (przy zamkniętych szybach w środku trzeba się wsłuchać aby to usłyszeć) i tylko to ma miejsce po dłuższym postoju, ale miło by było problem wyeliminować :lol: Jakieś sugestie ?? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-12-28, 22:53
|
|
|
Miałem tak samo .Tak jak Damian pisze na 99 proc to płyn.Ja nawet zdesperowany smarowałem układ paska klinowego.Myśle że to wada płynu.Wywal stary płyn do zera i wlej na nowo jeden i ten sam |
_________________
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-12-28, 23:05
|
|
|
Płyn wymieniałem cały z pół roku temu na Febi 6162 (z przepłukaniem układu), wycieków nie widać. Od wymiany nic nie dolewałem i jeśli coś ubyło to minimalnie. Wtedy jak wymieniałem stary płyn był nieciekawy. Zajrzę do zbiorniczka i jak barwa płynu będzie widocznie różniła się od nowego to wymienię jeszcze raz. Może świeży płyn wypłukał układ i kwalifikuje się już płyn do wymiany. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-02-21, 20:30
|
|
|
No niestety ponowna wymiana płynu nie rozwiązała problemu. Jak były większe mrozy problem nasilił się - pompa już zamówiona. Zobaczymy po wymianie czy będzie lepiej. |
|
|
|
|
|
|
|
TROLU
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-02-22, 00:52
|
|
|
przerabiałem temat u siebie zakończyło się "tylko" wymiana pompy wspm |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-03-12, 07:53
|
|
|
Z ciekawości jako koszt pompy w D2? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-03-12, 08:45
|
|
|
i znowu napisze ze mam prawie nowa pompe do opylenia jakby co to pw |
_________________
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-03-12, 10:14
|
|
|
Masa jak będziesz robił takie rzeczy to napuszczę na Ciebie tajemniczego Sławka ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-03-12, 16:39
|
|
|
Podejrzewam ze sam tajemniczy Sławek nie da mi rady musi ze sobą zabrać innych Sławków ale jakby co to pompe mam :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-03-12, 16:51
|
|
|
Pompa u mnie wymieniona. Nastała cisza. I mimo że kiera lekko chodziła to teraz jeszcze lżej się kręci :mrgreen:
Serrgiusz napisał/a: | Z ciekawości jako koszt pompy w D2? |
Ceny jak pytałem to firmowe pompy od ponad 1tys do prawie 3 tys :shock: TRW po regeneracji prawie 700zł, zaryzykowałem i kupiłem Chińszczyznę za 199 zł. Na razie chodzi - rok gwarancji może tyle wytrzyma ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-03-12, 17:28
|
|
|
Zapodaj, proszę linka do sklepu gdzie kupiłeś. |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|