Autor |
Wiadomość |
koszatnik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 35 Skąd: Bournemouth
|
Wysłany: 2011-12-29, 20:41 [D2 ALL
] Problem z wycieraczkami wolno chodzą.
|
|
|
Witam wszystkich i pozdrawiam
Czy miał ktoś taki podobny problem z wycieraczkami? Gdy włączę na najszybszą pracę wycieraczek, to chodzą dobrze. A gdy zmienię na czasowe to ledwo dają radę. Oczywiście rozbierałem cały mechanizm i przesmarowałem, ale to nic nie pomogło. Czy może być to silnik wycieraczek walnięty a może przkaźnik. Moje pierwsze pytanie do wszystkich brzmi: Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek. A drugie pytanie gdy będzie to silnik walnięty, czy można go naprawić, może wymiana jakiś szczotek?
Dzięki wszystkim z góry za pomoc i za zainteresowanie się moim tematem. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
koszatnik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 35 Skąd: Bournemouth
|
Wysłany: 2011-12-29, 22:39
|
|
|
mdamian napisał/a: | koszatnik napisał/a: | Gdzie szukać tego przekaźnika wycieraczek. |
powinien byś na prawym słupku "A" w nogach pasażera ;-) |
Sprawdzałem. Ja akurat mam anglika i po prawej stronie występuje kierownica a w nogach okazało się że tam są same bezpieczniki. Więc jutro popatrze jeszcze raz. Dzięki za pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-12-29, 22:51
|
|
|
Czy smarowałeś rozbierając wszystko czy tylko psikanie gdzie popadnie? |
_________________
|
|
|
|
|
koszatnik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 35 Skąd: Bournemouth
|
Wysłany: 2011-12-29, 23:00
|
|
|
mdamian napisał/a: | wyciągnij dywaniki po stronie pasażera tam powinna być jeszcze jedna skrzynka (chyba) z przekaźnikami . |
Zeszedłem zeby zobaczyć i nie ma. Po prawej stronie, na słubku są ,ale tylko bezpieczniki. Po lewej nie ma nic. Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez koszatnik 2012-01-01, 22:32, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-12-29, 23:07
|
|
|
W nogach to masz bezpieczniki.
koszatnik,zrobiłeś tak jak pisze sebos17,bo to jest w tym przypadku bardzo ważne. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
koszatnik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52 Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 35 Skąd: Bournemouth
|
Wysłany: 2011-12-29, 23:09
|
|
|
sebos17 napisał/a: | Czy smarowałeś rozbierając wszystko czy tylko psikanie gdzie popadnie? |
Wszystko rozbierałem, krok po kroku przeguby kulowe czyściłem a potem smarowałem smarem miedzianym. Zaraz po tym wyczyściłem i nasmarowałem sworznie. silnika nie wykręcałem z obudowy. Po na smarowaniu wszystko lekko chodziło. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-01-01, 16:31 ]
Teraz nic nie pozostaje, jak podmienić silnik wycieraczek i znaleźć ten przekaźnik. Silnik wycieraczek jeden mam. Co prawda nigdy go jeszcze nie podłączałem, bo wizualnie wyglądał gorzej od obecnego w aucie. Teraz będzie kolej na niego. Zobaczymy czy coś pomoże. Apropo tego przekaźnika to chyba wiem już gdzie się znajduje. W przegrodzie tam gdzie wycieraczki, tylko po lewej stronie. Przypominam że jest to anglik. w europejczykach jest po prawej stronie.
Mam mały problem dostania się do wewnątrz tej skrzynki przekaźników i nie wiem tam jeszcze czego. Trzy śruby poszły gładko, a dwie się kręcą i nie chcą wyjść. Tak jakby nakrędki się okręcały. Od spodu są małe dziurki tych śrub.
Czy miał ktoś taki sam problem jak ja i jakoś poradził sobie z tymi śrubami żeby dostać się do środka. Z góry dzięki za pomoc.
[ Dodano: 2012-01-01, 22:26 ]
Jeszcze jedno. Co odpowiada za czasowe działanie wycieraczek. Gdy mam na szybkich obrotach to działają a gdy zmienię na czasowe to już nie chodzą. Wie ktoś może gdzie tego problemu szukać . Jeszcze raz pozdrawiam i dzięki zgóry za pomoc w doradzeniu.
[ Dodano: 2012-01-02, 21:33 ]
Ok. Zamykam temat: Okazało się że to silnik wycieraczek był sprawcą całego zamieszania. Po wymianie, jak ręką odjąć, wszystko chula jak trzeba. A przekaźnika nie znalazłem i już nie będę szukał. Dzięki wszystkim za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam. |
|
|
|
|
|