części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 95 4.2PB ] gdzie odprowadzane jest paliwo . powrót.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

[D2 95 4.2PB ] gdzie odprowadzane jest paliwo . powrót.

Post autor: tutenhamon » 07 sty 2012, 18:07

Mam pytanie czysto techniczne , a mianowicie do której komory zbiornika odprowadzane jest paliwo powrotu ? Czy do tej w której jest montowany kosz ,czy do tej drugiej.Pytanko kieruję do kolegów którzy ogarniali temat pompy paliwa .
Ostatnio zmieniony 08 sty 2012, 16:06 przez tutenhamon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 07 sty 2012, 18:18

O ile dobrze pamiętam to odprowadzane jest do kosza z pompą. Jest tam taki wężyk plastikowy, który leje prosto w kosz z pompą paliwa.
Kruciec na który jest wpięty wąż powrotu jest na koszu pompy paliwa (zewnętrzna część nad bakiem).

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 07 sty 2012, 18:28

Potwierdzam. Wąż powrotu paliwa jest skierowany bezpośrednio do kosza pompy.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 07 sty 2012, 19:08

Hmm, to dlaczego w momencie gdy miałem chwilowy problem z imobilajzerem -kabel nie łączył.kilkanaście razy przekręciłem stacyjkę A stan paliwa spadł do zera a jeszcze nie było rezerwy. po zalaniu 20 l . stan był większy o tą właśnie rezerwę.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 07 sty 2012, 19:48

Hmm. Nie wiem jak A8, bo do zera nigdy nie wypaliłem paliwa, ale w poprzednim autku moim, jak ubywało paliwa na rezerwie to wskazówka spadała do zera, a kiedy zaczynało dno sie pokazywać to biegła w górę dosyć znacznie. Następny etap to już był postój i spacer z kanistrem.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 07 sty 2012, 21:47

Gabriel pisze:Hmm. Nie wiem jak A8, bo do zera nigdy nie wypaliłem paliwa
powiem tak , jechałem kiedyś (miałem rezerwę gazu i PB) skończył mi się gaz , mówię :"za 3 km stacja dojadę na pb" , komputer pokazywał 10km to jadę . Po 2 km stanął :shock:
teraz nie dopuszczam poniżej połowy zbiornika i mam paliwa na około 220-320km :mrgreen: Zero problemu z pompą PB :mrgreen:

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 08 sty 2012, 14:10

Nie mówię że mam problem z pompą, nie mówię też żę wyjechałem paliwko do końca ,zbliżałem się do rezerwy a gdy imo nie łączył po kilku nastu próbach zgaszenia kontrolki imo okazało się żę przepompował całe paliowo chyba zaznaczam chyba do 2 komory, tak bynajmniej logicznie można to wytłumaczyć. dlatego zadałem pytanie .Oglądając filmy z demontażu pompy faktycznie widać jak wężyk powrotu idzie do kosza, ale wzdłuż całej białej obudowy idzie jeszcze jakiś wężyk............ .i czy to nie jest odprowadzenie powrotu? Widać to w końcówce filmu.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 08 sty 2012, 15:57

tutenhamon pisze:Oglądając filmy z demontażu pompy faktycznie widać jak wężyk powrotu idzie do kosza, ale wzdłuż całej białej obudowy idzie jeszcze jakiś wężyk............ .i czy to nie jest odprowadzenie powrotu? Widać to w końcówce filmu.
Jeśli chodzi Ci o ten metalowo-gumowy, zagięty przewód, widoczny na filmie ok 6:57min, to idzie on do króćca, którym benzyna jest zasysana z komory po stronie kierowcy.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 16 sty 2012, 16:22

Czyli z drugiej komory , i kto wie czy w cudowny sposób czasami nadmiaru paliwa też nie przepompowuje tą samą drogą. :-/ widzę że nie dowiem się tego do puki sam nie będę musiał dobrać się do tego ustrojstwa , na razie jest wszystko OK więc nie ma sęsu rozbierać . Aż tak ciekawy nie jestem. :lol: Dzięki za odzew.

Gusiew
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 02 paź 2011, 18:34
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Gusiew » 17 sty 2012, 11:07

Ja mam czasem taka sytuacje ze mając poniżej 1/4 baku. Jeżdżąc na lpg ubywa mi paliwa(na wskaźniku) Jak dojdę do zera to już nie wytrzymuje, jadę do tankuje za 50zł i mam trochę mniej niż pół baku. Problem znika na jakiś czas. Więc coś w tym jest ze paliwo jest przepompowywane do drugiej komory.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 17 sty 2012, 18:24

Tak i tu masz racje , w tedy pożiom się wyrównuje i masz to co zalałeś +to co było przepompowane i tak pokazuje wskażnik poziomu paliwa .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl