Autor |
Wiadomość |
salata78
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 16 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2012-01-15, 18:16 [D2 01 3.3TDI
] Wibracja Skrzyni ?
|
|
|
Witam wszystkich mam A8 D2 3,3tdi i jestem świeżo po wymianie kosza w skrzyni i regeneracji konwertera ( jakieś 500km) niby jest ok ale przy lekkim dodaniu gazu jest uczucie jakby wibracji troche ale nie zawsze może ktoś miał taki sam przypadek ???? ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-15, 18:48
|
|
|
Może poduchy? |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
salata78
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 16 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2012-01-15, 21:12
|
|
|
Raczej nie to musi być coś innego |
_________________
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-01-15, 21:39
|
|
|
Jeśli po regeneracji konwerter źle wyważyli to może być to niestety. Raczej mało prawdopodobne, ale możliwe. Jak wszystko w polskich warsztatach :evil: |
|
|
|
|
|
|
|
salata78
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 16 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2012-01-15, 21:43
|
|
|
Ale co kolego mogli źle wyważyć konwerter ???? |
_________________
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-01-15, 22:20
|
|
|
Dokładnie. Generalnie konwerter jest nierozbieralnym elementem. Więc, żeby go zregenerować trzeba go rozciąć, naprawić, z powrotem złożyć i zaspawać. Jako element wirujący z dużą prędkością wymaga potem wyważenia, żeby nie bił. Jak zrobili to kiepsko albo w ogóle, bo np. ktoś zapomniał to mogą być takie objawy. Przy określonych prędkościach obrotowych bicie może być odczuwalne w większym stopniu...
Te objawy pojawiły się po remoncie skrzyni? |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-15, 23:42
|
|
|
kiedyś o tych konwerterach chyba colln pisał i wrzucał jakieś filmiki,ogólnie to chodzi też o to całe spawanie,bo żeby to było idealne kółko to spawa to maszyna równocześnie z obu stron naraz ,a w innych przypadkach wychodzi jajko. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
salata78
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 16 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2012-01-16, 08:29
|
|
|
Już przed remontem było tak samo ale ktoś tam stwierdził że to wina konwertera dlatego zregenerowałe a tu KLOPS i nic z tego a teraz to mówi że juz sam nie wie co mogło się stać |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2012-01-16, 08:52
|
|
|
salata78 napisał/a: | Już przed remontem było tak samo ale ktoś tam stwierdził że to wina konwertera dlatego zregenerowałe a tu KLOPS i nic z tego a teraz to mówi że juz sam nie wie co mogło się stać |
To niech kase odda za konwerter, bo za niewiedze przecież nikt nie będzie płaci. Mnóstwo jest takich "kowali" którzy robią kase na ludziach naprawiając im auto. A prawda taka że porządnych warsztatów, które oczywiście biorą porządne pieniądze, ale i odpowiedzialność za to co zrobią jest nie wiele. Ale są ;-) |
|
|
|
|
przemol1977
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemol
Jeżdzę: A8 D2, Audi A6 c5
Wiek: 47 Dołączył: 16 Lip 2011 Posty: 2 Skąd: Gorzów wlkp
|
Wysłany: 2012-01-16, 09:28
|
|
|
witam u mni etez jest podobnie przy ruszaniu jak normalnie ruszam jest ok ale jak chcem szybcie to auto wpada w rezonans najpierw myslalem ze to tuleje wachaczy wmienilem wszystkie ale nadal to jest wiec tera zostaly poduchy silnik skrzynia lub wal co do skrzyni biegow to napewno nie bo mam kolege co naprawia skrzynie automaty i on tez powiedzial wlasnie ze tylko poduchy lub wal :-) tylko zawsze jest brak czasu na wymiane pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2012-01-16, 11:16
|
|
|
Mogą być jeszcze półosie, sprawdź też opony. Jeśli będziesz miał nierówne obwody pracujący dość mocno torsen może dawać takie objawy. |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-01-16, 12:03
|
|
|
U mnie też pojawiały się wibracje. Sprawdzanie, szukanie co to może być, czy to skrzynia, czy półosie, a może wał. Wymieniłem opony i po problemie. Już kończyły swój żywot i z czystym sumieniem poszły do śmieci i jednocześnie z nimi wibracje :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
salata78
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 16 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2012-01-16, 14:14
|
|
|
Opony mam nowe zawieche też poduszki pod skrzynia nowe wał jest ok podpora ok zbieżnosć sprawdzana stawiam w srode jeszcze raz na konwerter powiedzieli mi że koszty na pół podziela jeżeli to ich wina nie mam innego wyjścia denerwuje mnie to zobaczymy nic innego nie wymyśla ( mam nadzieje) bo skrzynia jest świeżo po regeneracji |
_________________
|
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2012-01-17, 09:02
|
|
|
salata78 napisał/a: | stawiam w srode jeszcze raz na konwerter powiedzieli mi że koszty na pół podziela jeżeli to ich wina |
Obawiam się, że narażasz się na dodatkowe koszty. Obym się mylił. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-01-17, 17:23
|
|
|
salata78 napisał/a: | powiedzieli mi że koszty na pół podziela jeżeli to ich wina |
Na pół ale z kim te koszty chcą dzielić ? Jeśli ich wina złotówki bym nie zapłacił. Dlaczego masz płacić za czyjeś winy ? Nie rozumie |
|
|
|
|
|