Autor |
Wiadomość |
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-01-16, 22:31 No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi
|
|
|
I dostałem nowe auto .... :-/
Patata 2,0 TDi, niby tylko się cieszyć, ale z tego co wiem to ostatnio nikt nie wypuścił gorszego silnika niż 2,0TDi ( podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi)
Auto 2007 i silnik 170KM , zrobiłem 800km jeszcze się nie popsuł, jednak wolał bym wiedzieć coś na przyszłość... totalna padaka ?? |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-01-16, 23:03
|
|
|
Poczytaj sobie -http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-01-16, 23:08
|
|
|
Cóż audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)
Służbowe niby zawsze jest najlepsze ale... kiedy prywatnie jeździ się autem klasy Audi A8 to twierdzenie to nabiera zdecydowanie innej barwy - znam to z autopsji bo wychowałem się na służbówkach i do niedawna zawsze jakąś, lepszą lub gorszą służbówkę posiadałem :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-16, 23:23
|
|
|
bardzo fajny silnik Teraz przerabiam go tak ze nie ma bata. Calosc idzie na kolach zebatych... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2012-01-16, 23:24
|
|
|
audik napisał/a: | truposza audi 2,5TDi |
Nie jest najgorzej ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
gibon
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 81 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2012-01-16, 23:46
|
|
|
[quote="FOSS"]Cóż audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)
Chyba napęd pompy oleju |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-17, 00:16
|
|
|
a najfajniejsze jest to ze kontrolka braku cisnienia zapali sie dopiero gdy obroty beda powyzej 2000rpm, tak wiec zatrzesz go nawet w korku na jalowych obrotach
W zasadzie kazdy uzuszkodnik tego gowna powinien obejrzec naped pompy oleju i zmodyfikowac go tak aby nie zaliczyl padaczki. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2012-01-17, 00:19
|
|
|
audik napisał/a: | podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi |
oj za mocno poleciałeś po 2003 spełniające normę spalania Euro 3 silniki 163 KM oraz 179 KM są bardzo udane. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-01-17, 00:31
|
|
|
gibon napisał/a: | FOSS napisał/a: | .... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-) |
Chyba napęd pompy oleju |
Ależ babola walnąłem.... oczywiście że o pompę oleju mi chodziło :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2012-01-17, 09:29
|
|
|
sylwekr napisał/a: | Poczytaj sobie -http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki. |
Znam to ;-) jak również na AKP o niejakim A4 2,0TDi ;-)
+ dla passata za mnogość schowków 8-) |
_________________ no i "ni mom" A8
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-01-17, 10:14
|
|
|
Nie ma co się martwić na zapas do remontu napewno wytrzyma :-P |
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2012-01-17, 10:32
|
|
|
Jeżeli auto służbowe to nie ma co się przejmować naprawami
BTW. 2 lata temu odbierałem z Daimlera nowego Peugeota 207 1.4 HDi przejechałem 430 km do domu, na drugi dzień samochód już nie odpalił, laweta i Aso a na liczniku było 450 km :roll: |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-01-17, 13:44
|
|
|
Problem wałków w 2.0TDI jbył z początku produkcji. Po 2006 to poprawili także nie ma sie czym martwić. Ja znam kilka aut z 2.0TDI mających ponad 200Tkm i nic im sie nie dzieję. Nie żebym bronił passata czy VW ale sypiące się każde 2.0TDI to troche urban legends ;-) |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2012-01-17, 18:04
|
|
|
:mrgreen: Na szczęście moim służbowym autem jest VW T4 1,9 turbinka z 1995 roku, 3-trzy latka bez awarji .tylko bieżące naprawy -końcówka, łącznik, gumy. A trzaskam nawet po 840 km w jedną stronę . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-01-17, 18:25
|
|
|
I ja potwierdzam T4 nie do zajechania, ja latam T4 2.4d codziennie w pięciu paka załadowana i na haku jeszcze maszyna 1600kg,przez trzy lata wymieniłem tylko sprzęgło, nie licząc klocków i rozrządu, oleju, od wymiany do wymiany nawet ml oleju nie łyknie! :lol: |
|
|
|
|
|