Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Nie odpala i brak blędów  
Autor Wiadomość
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-02-11, 19:02   [D2 98 4.2PB ] Nie odpala i brak blędów

Witam mam następujący problem przyjechałem do kumpla auto normalnie chodziło gdy wyszedłem do niego po 10 min juz niechce odpalić a żadnych błędów nie wywala. W czym może być problem.
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-11, 19:16   

Pompa paliwa :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-02-11, 19:33   

A idzie jakoś sprawdzić czy to faktycznie pompa. Bo po przekręceniu kluczyka slychać pompę jak chodzi.
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-11, 19:35   

Wieczor napisał/a:
po przekręceniu kluczyka slychać pompę jak chodzi.

ale u mnie też chodziła , ale za słabe ciśnienie wytwarzało , jeździsz często na rezerwie :?: :?:

można zmierzyć ciśnienie na przewodzie paliwowym który idzie do listwy wtryskiwaczy Jak byś miał gaz to mógł byś spróbować odpalić go na LPG jak silnik ciepły :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-02-11, 20:33   

Nalej powyżej połowy zbiornika i wtedy zobacz .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-02-11, 20:43   

mam właśnie pół zbiornika paliwa dziś tankowałem na Shelu i pózniej dolałem jeszcze ze 5L i dalej nic
_________________

 
 
oma142 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 37
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: strzelin
Wysłany: 2012-02-11, 21:03   

u mnie tez chodziła normalnie. a po wyjeciu okazało sie ze w pompie zassała jakis syf i te łopatki w pompie sie zjechały i nic trzeba nowa pompe....
_________________
audi bogiem... a8 nałogiem...
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-02-12, 01:34   

jutro rano będę wyciągał pompę to zobaczymy jaka mnie czeka niespodzianka po wyjęciu
_________________

 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-12, 09:58   

łatwo jeszcze mozesz sprawdzic pompe odpinajac POWROT z listwy paliwowej i i wsadzic go do butelki, jesli pompa przebije paliwo przez regulator na listwie podczas krecenia rozrusznikiem to szukal bym gdzie indziej usterki.
Na vagu widac obroty silnika podczas krecenia rozrusznikiem?
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-02-12, 12:29   

Jeśli to nie będzie pompa to może jeszcze być, czujnik położenia wału, aparat zapłonowy z tego co czytałem na forum i tak będę wymieniać powoli wszystko :-/
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-12, 14:47   

Wieczor napisał/a:
Jeśli to nie będzie pompa to może jeszcze być, czujnik położenia wału, aparat zapłonowy z tego co czytałem na forum i tak będę wymieniać powoli wszystko :-/

jeśli czujnik położenia wałka to raczej by pokazało tobie na wagu , tak samo aparat zapłonowy czy cewki , wszystko wyświetli , jeśli nie ma błędów to wręcz jestem pewien że to pompa ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-02-12, 15:34   

Wieczor, kręć rozrusznikiem przez jakieś 15/20 sekund i wtedy zobacz czy na vag'u będzie błąd czujnika położenia wału ,kiedyś też myślałem,że błąd tego czujnika wywala od razu,ale tomek87g mi to wytłumaczył,że trzeba trochę rozrusznikiem pokręcić ;-)
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-12, 15:42   

A czy ten błąd może sam zniknąć? Właśnie mam tak, że na zimnym muszę pokręcić 15-20 sekund zanim odpali, a błędów w pamięci brak.
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-02-13, 00:53   

gtfan napisał/a:
A czy ten błąd może sam zniknąć?...

Nie,nawet gdyby czujnik tylko przez chwilę nie łączył(załóżmy w kostce) i później już działał by normalnie to i tak vag wyrzuciłby błąd sporadyczny np.przy uruchomionym silniku rozłącz kostkę od niego,silnik zdechnie,podłącz i już w vag'u będzie sporadyczny.

gtfan napisał/a:
...Właśnie mam tak, że na zimnym muszę pokręcić 15-20 sekund zanim odpali, a błędów w pamięci brak.

Podobno gdy ten czujnik zaczyna padać to jest problem z odpaleniem auta,ale na ciepłym silniku ...pewne jest to,że jak padnie całkiem to zapomnij o odpaleniu auta.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
Wieczor 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 58
Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2012-02-13, 08:36   

Narazie to nie pokrece nim bo cale aku rozladowalem tym kręceniem :-/.Jutro będę miał nową pompę to zobaczymy co z tego będzie
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.