Autor |
Wiadomość |
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-11, 19:02 [D2 98 4.2PB
] Nie odpala i brak blędów
|
|
|
Witam mam następujący problem przyjechałem do kumpla auto normalnie chodziło gdy wyszedłem do niego po 10 min juz niechce odpalić a żadnych błędów nie wywala. W czym może być problem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-11, 19:33
|
|
|
A idzie jakoś sprawdzić czy to faktycznie pompa. Bo po przekręceniu kluczyka slychać pompę jak chodzi. |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-11, 19:35
|
|
|
Wieczor napisał/a: | po przekręceniu kluczyka slychać pompę jak chodzi. |
ale u mnie też chodziła , ale za słabe ciśnienie wytwarzało , jeździsz często na rezerwie :?: :?:
można zmierzyć ciśnienie na przewodzie paliwowym który idzie do listwy wtryskiwaczy Jak byś miał gaz to mógł byś spróbować odpalić go na LPG jak silnik ciepły :mrgreen: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-11, 20:33
|
|
|
Nalej powyżej połowy zbiornika i wtedy zobacz . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-11, 20:43
|
|
|
mam właśnie pół zbiornika paliwa dziś tankowałem na Shelu i pózniej dolałem jeszcze ze 5L i dalej nic |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
oma142
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 37 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: strzelin
|
Wysłany: 2012-02-11, 21:03
|
|
|
u mnie tez chodziła normalnie. a po wyjeciu okazało sie ze w pompie zassała jakis syf i te łopatki w pompie sie zjechały i nic trzeba nowa pompe.... |
_________________ audi bogiem... a8 nałogiem... |
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-12, 01:34
|
|
|
jutro rano będę wyciągał pompę to zobaczymy jaka mnie czeka niespodzianka po wyjęciu |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-02-12, 09:58
|
|
|
łatwo jeszcze mozesz sprawdzic pompe odpinajac POWROT z listwy paliwowej i i wsadzic go do butelki, jesli pompa przebije paliwo przez regulator na listwie podczas krecenia rozrusznikiem to szukal bym gdzie indziej usterki.
Na vagu widac obroty silnika podczas krecenia rozrusznikiem? |
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-12, 12:29
|
|
|
Jeśli to nie będzie pompa to może jeszcze być, czujnik położenia wału, aparat zapłonowy z tego co czytałem na forum i tak będę wymieniać powoli wszystko :-/ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-12, 14:47
|
|
|
Wieczor napisał/a: | Jeśli to nie będzie pompa to może jeszcze być, czujnik położenia wału, aparat zapłonowy z tego co czytałem na forum i tak będę wymieniać powoli wszystko :-/ |
jeśli czujnik położenia wałka to raczej by pokazało tobie na wagu , tak samo aparat zapłonowy czy cewki , wszystko wyświetli , jeśli nie ma błędów to wręcz jestem pewien że to pompa ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-02-12, 15:34
|
|
|
Wieczor, kręć rozrusznikiem przez jakieś 15/20 sekund i wtedy zobacz czy na vag'u będzie błąd czujnika położenia wału ,kiedyś też myślałem,że błąd tego czujnika wywala od razu,ale tomek87g mi to wytłumaczył,że trzeba trochę rozrusznikiem pokręcić ;-) |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-02-12, 15:42
|
|
|
A czy ten błąd może sam zniknąć? Właśnie mam tak, że na zimnym muszę pokręcić 15-20 sekund zanim odpali, a błędów w pamięci brak. |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-02-13, 00:53
|
|
|
gtfan napisał/a: | A czy ten błąd może sam zniknąć?... |
Nie,nawet gdyby czujnik tylko przez chwilę nie łączył(załóżmy w kostce) i później już działał by normalnie to i tak vag wyrzuciłby błąd sporadyczny np.przy uruchomionym silniku rozłącz kostkę od niego,silnik zdechnie,podłącz i już w vag'u będzie sporadyczny.
gtfan napisał/a: | ...Właśnie mam tak, że na zimnym muszę pokręcić 15-20 sekund zanim odpali, a błędów w pamięci brak. |
Podobno gdy ten czujnik zaczyna padać to jest problem z odpaleniem auta,ale na ciepłym silniku ...pewne jest to,że jak padnie całkiem to zapomnij o odpaleniu auta. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-13, 08:36
|
|
|
Narazie to nie pokrece nim bo cale aku rozladowalem tym kręceniem :-/.Jutro będę miał nową pompę to zobaczymy co z tego będzie |
_________________
|
|
|
|
|
|