|
Autor |
Wiadomość |
davidgti85
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 23 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2012-02-20, 10:16 [D2 98 2.8PB/LPG
] Wymiana zawieszenia na sportowe s-line
|
|
|
Witam. Planuje obniżyć trochę moje auto,tylko nie wiem jak to sensownie zrobić?
Myślałem na zawieszeniem z a8 S-line,tylko problem jest z dostępnością :-/
zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?
Wie ktoś jak ta sprawa wygląda? Ma może ktoś ma jakieś foty podglądowe o ile to (+,-) obniża auto,ja mam w moim silnik 2.8V6 ACK |
_________________ I LOVE VAG |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-20, 10:22
|
|
|
davidgti85 napisał/a: |
zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line? |
od tych samochodów raczej nie będzie zbytnio trwałe zawieszenie do A8 , a w szczególności od A4 (A8 jest dużo cięższe od A4) temu może być nie trwałe nawet jak by pasowało ;-)
popytaj się kolegów z forum , co nie którzy zmieniali ze sportowego na zwykłe zawieszenie , może ktoś ma sprężyny od sportowego zawieszenia , albo ma może sportowe zawieszenie i chce zamienić na zwykłe ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-02-20, 10:47
|
|
|
1. Jeżeli chcesz na poważnie szukaj gwinta - najdroższe rozwiązanie ale i najlepsze.
2. Zawieszenie z S8 - można wyrwać za dobre pieniądze, ale nie będziesz miał dobrej gleby ponieważ masz V6 a nie V8. Tyłek Ci siądzie a przód będzie sterczał (czasem nawet w oryginale przód jest wyżej niż tyłek - zużycie materiałów). Możesz później do tego dokupić jakieś sprężyny obniżające, ale będzie to już przecieranie szlaków w Twoim wykonaniu.
3. Zawieszenie "sportowe" do V6. Nie wiem czy coś obniżało i czym się różniło od zwykłego, wiem że takie coś było. Amorki są czerwone i występowały fabrycznie do wersji V6. Zapewne trudno będzie kupić, ale może coś trafisz na allegro. Po zakupie oczywiście musisz dać niższe sprężyny. Na forum przerabiane nie raz były JAMEXy, poszukaj dużo było różnych modów.
4. Najtańsze rozwiązanie, założenie JAMEXów do Twoich amorków.
5. I już totalny odjazd eksperymentalny - szukanie sprężyn np od A6 C5 z innych wersji silnikowych i próba dopasowania (auto powinno usiąść troszkę)
p.s. jest jeszcze AirRide ale to już konkretna rzeźba :-P |
_________________
|
|
|
|
|
Majki
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 65 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2012-02-23, 21:12 Re: Wymiana zawieszenia na sportowe s-line
|
|
|
davidgti85 napisał/a: | Witam. Planuje obniżyć trochę moje auto,tylko nie wiem jak to sensownie zrobić?
Myślałem na zawieszeniem z a8 S-line,tylko problem jest z dostępnością :-/
zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?
Wie ktoś jak ta sprawa wygląda? Ma może ktoś ma jakieś foty podglądowe o ile to (+,-) obniża auto,ja mam w moim silnik 2.8V6 ACK |
Kolego miałem 2.8 i też męczyłem temat-zawieche od a6 sobie odpuśc-zakładałem czerwone od a6 GLEBA NA MAXA -nie do jazdy!!!Zrobiłem 2km i podziękowałem szorałem pieluszkom po ziemi-zaraz zakładałem oryginał. Następnie pokusiłem sie i kupiłem JAMEXY-są dwa rodzaje do 2.8 i inne do 3.7 i 4.2-zamówiłem oczywiście do 2.8 no i różnicy za bardzo nie widziałem(poza tym że był sztywniejszy) może obniżył sie o 1cm Albo zle mi wysłali albo mają jednak tylko jeden rodzaj do 2.8,3.7i 4.2 takie same... |
_________________ Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
davidgti85
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 23 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2012-02-24, 13:29 Re: Wymiana zawieszenia na sportowe s-line
|
|
|
[quote="Majki" No właśnie temat samych sprężyn sobie całkowicie odpuszczam.
Temat jest mi dość blisko znany obniżania samochodu ale zawsze stosowałem Gwinta,mówię o banalnych autach na zwykłych wahaczach typu,passat b3,jetta itd.
Z A8 mam pierwszą styczność i nie wiem jak ten temat ugryźć.
Problem z tym,że nikt nie opisuje zmiany np.na amory z a6 2.5 TDI z pakietem S-Line bo takie były :-/ bo myślę że masa obydwu aut jest podobna???
Takie coś znalazłem:
http://www.fotosik.pl/pok...0d61da183c.html |
_________________ I LOVE VAG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |
|
|