Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Sztanga turbiny - ustawienie  
Autor Wiadomość
Pietro 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Wieszowa
Wysłany: 2012-04-08, 13:48   [D2 98 2.5TDI ] Sztanga turbiny - ustawienie

Witam. Może wie ktoś z was jak w tym modelu ustawic sztange turbiny? ponieważ była czyszczona a sztanga jest w takim samym miejscu jak była, więc nikt jej nie ustawiał w warsztacie dodam że przed czyszczeniem samochód z niższych obrotów się już zbierał. z góry dzięki
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-08, 21:14   

zaluzje na maxa otwarte (ciegno na turbinie na maxa na dol) sztanga od gruszki podcisnieniowej powinno siadac na ,,styk,, . po podaniu podcisnienia sztanga powinna zaciagnac sie do gory, gorzej jak ktos pokrecil ogranicznikiem pod ciegnem na muszli wydechowej . najlepiej zrób logi dynamiczne
 
 
Pietro 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Wieszowa
Wysłany: 2012-04-08, 21:32   

heh kolego ty mi powiedz co to sa te logi:P

[ Dodano: 2012-04-08, 22:42 ]
ogledziny na dzis to takie ze po odcieciu podcisnienia sztanga opada w dol a po zalozeniu wezyka podnosi sie do gory... i jak dzis jechalem krecac go tak do 3 tysiecy z pod lewego przedniego kola slychac jak dmucha szszszszszszszszsz i zauwazylem ze waz co laczy sie z coolerem jest poowijany czarna tasma lecz na komputerze nic nie pokazuje zadnej usterki typu wartosc doladowania nie osiagnieta...?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-08, 22:17   

tytlko ustawienie na vagu inaczej bedzie ciezko
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-09, 08:57   

Samym odpinaniem wezyka nie sprawdzisz ustawienia gruszki na turbo, trzeba jeszcze sciagnac zawleczke ze sztanki (wtedy tez mozesz sprawdzic czy lekko chodzi ciegno na turbo, czy nie zacina sie w calym zakresie pracy, bo jakiekolwiek przycinanie,bedzie powodowalo problemy z doladowaniem). Jesli slychac syczenie to powinno byc czarno za autem ;-) Na vagu masz wszystko w blokach pomiarowych: wartosci wymagane - rzeczywiste doladowania, przeplywki , ktore powinny sie pokrywac
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2012-04-09, 09:26   

szeryfisch napisał/a:
tytlko ustawienie na vagu inaczej bedzie ciezko


możesz rozwinąć tą myśl ? ;-)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-09, 10:02   

regulujesz sztange na turbinie i sprawdzasz vaginą jak faktycznie doładowuje turbina. Notlaufy nie sa wskazane.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Pietro 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Wieszowa
Wysłany: 2012-04-09, 11:17   

sprawdzalem te bloki i mniej wiecej sie te wartosci pokrywaja... ale te dmuchanie troche mnie nie pokoi bo juz przy 2 tysiacach i otwartym oknie slychac jak dmucha i na dodatek ta tasma co jest nia ta rura owinieta (jest to zaraz przy wyjsciu z coolera) jest juz taka wyschnieta i troche luznawa i wlasnie nie wiem czy kupic nowy taki odcinek czy nie?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-09, 15:56   

zdemontuj tą rurke i obejrzyj dokladnie, ona potrafi peknąc w takim miejscu ze nie widac gdy jest zamontowana. Aha, i nie jest to tania rzecz. Nowa dostepna jedynie w ASO i kosztuje w okolicy 500zl :D
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2012-04-09, 19:43   

szeryfisch, spokojnie idzie dopasować od jakiegoś Kamaz-a

Odnośnie regulacji , myślałem, że znasz jakiś sposób na dokładną regulację przy pomocy vag-a .
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-09, 21:18   

jesli masz tą perforowana rurke z czujnikiem to niestety nic innego nie pasuje...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Pietro 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Wieszowa
Wysłany: 2012-04-10, 18:12   

sprawdzalem te rursko w jedna strone dmuchajac a z drugiej przytrzymujac i jak na moje oko(a mam je dobre) to jest dobre tasma to nie wiem po co tam byla:P

[ Dodano: 2012-04-10, 19:14 ]
i tak jak mowi kolega szeryfisch jest tam czujnik

[ Dodano: 2012-04-10, 19:15 ]
moze cooler bylby gdzies dziurawy... ale to dopiero sprawdze jak oddam zdzerzak do malowania
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-10, 19:52   

tasma jest oryginalnie, a rurke trzeba posciskac paluszkami. Wtedy widac pekniecia. Otworem paszczowym nie zrobisz 2 barów cisnienia...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Pietro 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Wieszowa
Wysłany: 2012-04-11, 18:05   

no sprawdze jeszcze raz

[ Dodano: 2012-04-26, 23:26 ]
a wiec szumienie nie ustalo wrecz sie nasililo juz przy 1200 1300 luft wali jak szalony z dolu auta spala wiecej paliwa i przy wcisnieciu gazu do konca dymi na czarno... czy to moze byc ten intercooler dziurawy? jak go najlepiej zdiagnozowac zeby wszystkiego nie rozbierac?a jak juz rozebrac to co najszybciej i jak? z gory dzieki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.