Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-04-16, 09:52 [D2 95 4.2PB/LPG
] Wyciek z silnika - tył głowicy
|
|
|
Witam
Mam wycieki z tyłu głowic jak na zdjęciu, patrzyłem w ETKA są tm jakieś uszczelki ale nie ma opisu co to za część podejżewam że czujnik położenia wałka rozrządu ale mogę być w błędzie. Czy ktoś to już może regenerowł? No i czy nie ma problemu z rozkręceniem tego tzn. czy musi byC zmontowane w tej samej pozycji czy to bez znaczenia?
|
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-16, 09:56
|
|
|
Tam jest uszczelka wałka rozrządu. W ASO kosztowała 25zł. Wymiana zajeła mi 15min, pokrywka jest przykręcona na 3 śrubki. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-16, 14:24
|
|
|
Tak, dokładnie chodzi mi o te uszczelki. Bez problemu można to założyć, ponieważ są 3 śruby w takim ułożeniu, że tylko w jeden sposób da się to skręcić. Wystarczy odkręcić pokrywkę, zmienić uszczelkę i skręcić ponownie. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-04-16, 14:32
|
|
|
Już zamówiłem w mnie w ASO koszt 20 zł z sztukę, a zmieniam dwie bo z jednej i z drugiej strony leci olej. No i strasznie tam ciasno.... :-( |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-16, 14:43
|
|
|
Ja też musiałem wymienić z obu stron. Miejsca faktycznie mało, ale malutką grzechotką spokojnie da rade. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-04-16, 14:52
|
|
|
A jak doszedłeś że stamtąd leci? Mi olej spływa gdzieś tyłem na wydech na pierwszy tłumik :roll: na na razie na pewno leci własnie z miejsc o których piszę, odmy są OK zobaczymy co będzie dalej... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-16, 15:04
|
|
|
Mi też ciekło na wydech i po dłuższym postoju jak się silnik rozgrzał to dym leciał z pod maski, więc porozkręcałem pół silnika i w końcu wymacałem ręką, że olej cieknie z pod tej pokrywki. Od czasu wymiany już nic nie dymi, więc to była na pewno ta uszczelka. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-04-16, 21:44
|
|
|
równie dobrze może cieknąć z simeringu pod czujnikiem wałka rozrzadu
a te uszczelki z aso po 20 zł to za przeproszeniem o d..e potłuc |
|
|
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-17, 10:17
|
|
|
Czemu o du.e potłuc ? |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-04-17, 21:51
|
|
|
bo sa za cienkie i bardzo czesto po krótkim czasie znów sie poci stamtąd |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2012-04-19, 12:19
|
|
|
Witam ponownie, temat załatwiony uszczelki wymieniłem orginały i faktycznie sa cienkie i zakładając je w gniazda jest spory luz dlatego potraktowałem je dodatkowo uszczelniaczem i już nie cieknie olej.... :mrgreen: |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-04-19, 21:36
|
|
|
a nie mówiłem ;-)
ja mam na tą bolączkę upoconych olejem V8 inna tańszą, prostszą i lepsza receptę :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|