Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wibracje podczas wyłączania ECO oraz wł  
Autor Wiadomość
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2012-04-20, 10:46   [D2 95 4.2PB/LPG ] Wibracje podczas wyłączania ECO oraz wł

Witam
Co może wywoływać trzęsienie budy podczas wyłączania przycisku ECO na klimatyzacji. Gdy ECO jest włączone czuć bardzo , bardzo minimalnie, natomiast jak się wyłączy albo włączy klime czuć takie oscylacyjne wibracje - wibruje i odpuszcza , wibruje i odpuszcza tak w częstotliwości jednej sekundy mniej więcej... coś z alternatorem , wiatrakiem ? Dodam , że nie ma żadnych błedów . Jeszcze jedno pytanie czy patrząc na grupy 15 i 16 ( odpowiadające za cewki po napięciach ) , jeśli bez obciążenia ( bieg jałowy ), na niektórych cylindrach pokazuję się napięcie ponad 1 V, czy to normalne , jeśli nie to co to oznacza ? Reszta grup wychodzi orientacyjnie około 0, 700 V , 0,800 V

Yo
Pozdro 600 V ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Judo 2012-04-20, 10:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-04-20, 10:57   

Blok 15 16 to napięcia od czujnika spalania stukowego dla kazdego cylindra.

Co do Eco to może wina kompresora od klimy. Stawia duży opór w pewnym miejscu.
Zdejmij pasek klinowy sprawdz jak się obraca na odpalonym silniku i włączonej klimie.
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2012-04-20, 11:02   

hipcio napisał/a:
Blok 15 16 to napięcia od czujnika spalania stukowego dla każdego cylindra.


No właśnie ale czy to napięcie powyżej 1 V może świadczyć o niesprawnej cewce zapłonowej ? Czy raczej to olać i to normalka ? Raz pojawiało mi się to napięcie na 1 i 4 cylindrze , później było już tylko na 2 cylindrze ...
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-20, 18:47   

włączas klimę załącza się kompresor

może powodować wyczuwalne wibracje
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2012-04-20, 20:47   

kiedys miałem podobny przypadek i winą było sprzęgło kompresora klimatyzacji choć czujnik powinien w takim przypadku spowodować wyłączenie natychmiast kompresora klimy aby nie doszło do zerwania paska klinowego
_________________

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-21, 07:35   

jedyny czujnik jaki tam kojarzę a też nie występował zawsze to czujnik
obrotów kompresora, a wtedy można jedynie stwierdzić że się coś
slizga a nie wibracje
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-04-22, 07:37   

Judo napisał/a:
hipcio napisał/a:
Blok 15 16 to napięcia od czujnika spalania stukowego dla każdego cylindra.


No właśnie ale czy to napięcie powyżej 1 V może świadczyć o niesprawnej cewce zapłonowej ? Czy raczej to olać i to normalka ? Raz pojawiało mi się to napięcie na 1 i 4 cylindrze , później było już tylko na 2 cylindrze ...


Normalka. Gdyby wychodziło powyżej 2.5v to mógłyś się martwic.

Co do kompresora zdjąc pasek odpalic i sprawdzic czy masz wibracje.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-22, 10:46   

A ta wibracja nie jest spowodowana wiatrakiem od klimy, ja tak mam jak włączę klimę to cała buda wpada w lekkie wibracje i właśnie okazało się że to ten wiatrak. rozgrzej auto do 90*C pociśnij mu trochę, zjedz na parking zgaś auto i z powrotem przekręć kluczyk na zasilanie ale nie odpalaj, wiatrak powinien jeszcze się załaczyć i wtedy porównasz częstotliwość wibracji i czy w ogóle on Ci je powoduje.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.