Autor |
Wiadomość |
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-11-07, 19:08 [D2 ALL
] Oporne wspomaganie
|
|
|
witam mam problem ze wspomaganiem a mianowicie mialem walnieta maglownice dalem ja do regeneracji pojezdzilem naniej jakies 3 miesiace i walneła ponownie teraz zregenerowałem ją samemu kupiłem od wersji angielskiej za bezcen przełozylem wszystkie bebechy i było ok wspomaganie działało idealnie jednym paluszkiem na postoju no i przestało zaczeło stawiac opór troszke cieszkawo zaczeło chodzic nic nie cieknie a moze gdzies jest zapowietrzone po zamontowaniu magla zalalem zbiorniczek płynem weszlo prawie 2.l. i kreciłem kierą wspomaganie zaczelo dzialac po jakims czasie i niewiem czy dobrze odpowietzylem jesli nie to prosze o pomoc jak to zrobic do wspomagania mam zalanego mobila czerwonego pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-11-07, 20:28
|
|
|
Zazwyczaj do aut grupy VAG wlewa się zielony mineralny. Odpowietrzałeś jak miałeś koła w górze ? |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-11-07, 21:57
|
|
|
nie samochod stał na ziemi i wtedy zalalem płyn ale czy to w taki sposob sie odpowietza jak napisalem? |
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-11-07, 22:17
|
|
|
Odpowietrza się na podnośniku, koła przednie powinny być uniesione. Kręci się kierownicą na maxa w lewo i w prawo |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-11-08, 10:47
|
|
|
odpowietrzalem jeszcze raz i bez zmian z podniesionymi kołami pompa raczej niepowinna siasc w tak krutkim czasie |
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2009-11-08, 11:38
|
|
|
wspomaganie powinno mieć zielony płyn i to może być przyczyną niedziałania wspomagania, gdy wymieszałeś stary zielony z czerwonym to pompa ulec uszkodzeniu |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-11-08, 13:29
|
|
|
całyczas jezdziłem na czerwonym odkad ja kupilem był taki zalany
[ Dodano: 2009-11-09, 06:48 ]
jak mi walneła maglownica to jakies 50km jechalem bez wspomagania i bez płynu moze to jednak pompa walnienta tylko ze potym jakies 200km było jeszcze ok |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-11-09, 15:30
|
|
|
ja po kilkunastu km bez płynu w V8 zauważyłem po naprawie nieco cięższą
pracę przekładni
i tak się cieszyłem że pompa nie padła na amen |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-11-09, 19:35
|
|
|
moja zaczeła syczec przy skrecaniu wiec mysle ze to pompa bo wczesniej nie syczała |
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-11-11, 11:26
|
|
|
czesc glinka, ja mam takze problem ze wspomaganiem, napisz czy duzo jest roboty z wumiana maglownicy, pozdrawiam, mam jeszcze inne pytanie, czy po wymianie plynu do wspomagania|(chyba mam zalany nie prawidlowy) wiaze sie z mozliwoscia uszkodzenia pompy? |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-11-11, 12:39
|
|
|
giwera44 napisał/a: | czesc glinka, ja mam takze problem ze wspomaganiem, napisz czy duzo jest roboty z wumiana maglownicy, pozdrawiam, mam jeszcze inne pytanie, czy po wymianie plynu do wspomagania|(chyba mam zalany nie prawidlowy) wiaze sie z mozliwoscia uszkodzenia pompy? |
witam mi wyjecie magla zajmoje jakies 2 godz. robilem to sam i niepotrzebny jest kanał tylko troszke cierpliwosci i wygimnastykowanych rąk a płyn ztego co wiem to orginalny powinien byc jakis zielony i mineralny ja mam zalany mobila czerwony i jest ok |
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-11-11, 13:07
|
|
|
2 godziny!!!!!!!!jestem pod wrażeniem!!!!!!!!!!1 |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-11-11, 15:25
|
|
|
giwera44 napisał/a: | 2 godziny!!!!!!!!jestem pod wrażeniem!!!!!!!!!!1 |
tak jakies 2 godz nie trzeba nic zdejmowac ani z gory ani zdołu |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-11-11, 22:48
|
|
|
nie musiałeś luzować belki zawieszenia?
jeżeli nie to możesz opisać pokrótce jak sobie poradziłeś ze śrubami mocującymi? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-11-11, 23:41
|
|
|
najgorsza jest strona od kierowcy pierwsza sruba ok ale ta druga jest gorsza trzeba sie troszke pogimnastykowac zakładam imbusa na małą grzechotke i odkrecam niejest lekko ale lepiej niz odkrecac belke zawieszenia pierwsze co wyciągam oslony potem odkrecam przewody cisnieniowe aby było lepsze dojscie dotej drugiej sruby ucinam jakies 5 cm imbusa wsadzam go w nasadową dziesiątke i na grzechotke bo zwykłym imbusem tego nie odkreci troszke to skomplikowane ale mi sie tak udało |
|
|
|
|
|