Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 3.7PB ] kalirbracja czujnikia skretu  
Autor Wiadomość
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2012-08-01, 10:38   [D2 99 3.7PB ] kalirbracja czujnikia skretu

ktoę może zna procedure kalibracji czujnika skrętu?
mam polski vag 4.9 i 2.5 i nie wiem co dalej i czy ten pseudo sprzet sie nada?
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-08-11, 21:01   

Najlepszy do tego byłby jednak VCDS.
Sprawdź najpierw czy kodowanie sterownika to nie same zera. Jeśli wymieniałeś sterownik będą same zera i trzeba najpierw sterownik zakodować. Wtedy pisz, napiszę login i ustalimy kodowanie. Jeśli nie masz zer to ustaw kierownicę do jazdy na wprost, później połącz się z [03] ABS potem measurments blocks, blok 5 miejsce 1 to pozycja kierownicy, powinno być od -5 do 5 stopni, jak lekko poruszysz ma się zmieniać.
Teraz procedura - wykasuj błędy (bez tego nie zrobisz adaptacji), później LOGIN, wpisz 40168, później basic settings, grupa pierwsza i GO!.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2012-12-02, 17:09   

też, mam podobny problem i próbowałem coś z tym z robic i nic.kiedy w chodze w BASIC SETTINGS nie chce sie połączyć wyskakuje okienko SORRY (dalej nie pamiętam).i gdzie sprawdzić kodowanie sterownika?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-02, 21:29   

kodowanie sterownika jak jest złe to ci piszczy i wyświetlacz mruga
trudno tego nie zobaczyć :-P
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2012-12-08, 09:20   

niech ktoś napisze jak skalibrować ten czujnik skrętu.krok po kroku
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-12-08, 20:01   

z tego co pamietam to nie trzeba kalibrowac czujnika skretu zadnym interfejsem. Wystarczy pokrecic kierownica i juz. Kilkukrotnie wymienialem tasmy pod kierownica i nigdy nie bylo problemu.
Moze zacznijmy od tego jakie sa bledy?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-09, 09:25   

ja miałem tylko błąd czujnika skrętu i po wymianie taśmy to samo
i okazało się że taśmę miałem ok :mrgreen:
a błąd jak był to jest
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-12-09, 20:07   

moze podaj nr bledu
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2012-12-10, 14:40   

jestem w delegacji i nie mam możliwości sprawnienia.objawy są takie że przejade autkiem około 10km i zapalają mi sie lampki ABS i ESP.i zaczeło sie to po wymianie pąpy doładowującej 8E0614175
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-12, 18:56   

Ustawienie podstawowe
Czujnik kąta skrętu (G85) Calibration

[Wybierz]
[03 - Hamulce ABS]

[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]

Obrócić kierownicę co najmniej 30 ° w lewo i ponownie prosto.

[Pom. Blocks - 08]
Grupa 005 pole 1 (Steering Angle Sensor-G85-)
Specyfikacja: 0,0 °
Tolerancja (gdy prosto): ± 5,0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Lub [Coding - 11], jeśli się nie jest pokazany
Wpisz 40168
[Do It!]

[Basic Settings - 04]
Grupa 001
[Idź!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
Wszystkie kody błędów powinny zniknęły.
[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-10, 14:44   

Cytat:

jestem w delegacji i nie mam możliwości sprawnienia.objawy są takie że przejade autkiem około 10km i zapalają mi sie lampki ABS i ESP.i zaczeło sie to po wymianie pąpy doładowującej 8E0614175


przeplywka
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-10, 18:39   

merc4891 napisał/a:
jestem w delegacji i nie mam możliwości sprawnienia.objawy są takie że przejade autkiem około 10km i zapalają mi sie lampki ABS i ESP.i zaczeło sie to po wymianie pąpy doładowującej 8E0614175


A sprawdzana była pompa wcześniej? Może kupiłes padniętą?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2020-03-21, 19:28   

Hej. Odkopie trochę temat.
Maglownica po regeneracji. I zaczęły się problemy :)
Najpierw pękł przewód ze spiralą zasilający maglownice, wymieniony na nowy, tzn zwykły wąż z końcówkami. Ale do rzeczy...
Wywaliło błąd 1044 czyli kodowanie ABS
Po ustawieniu kierownicy w pozycji zero grupa 005 tolerancja 5% , i dalszej procedurze kodowania sterownika wszystko zgasło ładnie pięknie.
JAZDA TESTOWA
Coś zaczęło jakby trzeć w kierownicy przy maksymalnym skręcie w lewo i klops, wysypało błąd czujnika skrętu. Wchodząc ponownie w grupę 005 i kręcąc kierownicą wartości wychylenia się nie zmieniają, wartość ciągle 0.
Tu moje pytanie czy mogła spaść jakaś taśma w tym czujniku, czy mogła się ukręcić czy coś podobnego. Pytanie drugie jak dobrać się do owego czujnika...


Postępy w pracy. Kierownica rozebrana, taśma nawinięta jeszcze raz... i... czujnik skrętu się ożywił. Kalibracja wykonana, kierownica w pozycji 0 (+ - 5) i niby wszystko pięknie ale :)
Po przekroczeniu ok 35km/h błąd czujnika skrętu dalej wyskakuje :( Nie miałem czasu jeszcze ustawić zbieżności (kierownica przekręcona ok 30 stopni ) czy to może mieć wpływ... Czy może mój program VAG COM 3.11 nie do końca ''legalny'' nie jest w stanie zapamiętać ustawień czy coś w tym stylu.


Po temacie. Ustawiona zbieżność i w końcu ZERO błędów :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.