Autor |
Wiadomość |
tooldi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 12 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 2012-08-30, 17:56 [D2 94 4.2PB/LPG
] Audi po dlugiej trasie nie odpala. POMO
|
|
|
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i to moj pierwszy post bo takiej przyczyny niestety nie znalazlem. A wiec swoja a8 zrobilem 2tys km na raz z malymi przerwami i gdy dojechalem na miejsce zostawilem samochod po 2h wsiadlem do niego a on nie chce zapalic nawet nie probuje odpalic kreci sam rozrzusznik a silnik nawet nie purka zero reakcji. W niemczech skonczyla mi sie benzyna wlalem 10L do zbiornika i chcialem dojechac na CPN ale auto nie zalapalo. Rozkrecilem plywak z zamiarem wyjecia go ale niestety nie udalo mi sie to i zobaczylem przez szpare ze jest cos typu szkalnki a w nim nie bylo benzyny, wiec zalalem 60l pb i auto za 5 razem zalapalo. Po odpaleniu auta wracalem do PL i wpadlem w duza dziure zlapalem kapcia i krzywa felga a mialem kolo zapasowe 16/205/65 a pozostale 3 kola maja 17/235/55 i musialem tak przejechac tsyaic km. I teraz auto moze mi nie pali bo napedy sa zepsute ? Bo pompka paliwa chodzi slychac ja i na prawie pusty zbiornik wlalem 60L Pb a auto nawet nie probuje zalapac zero reakcji nawet nie purknie a nikt komputerem nie daje rady sie polonczyc z silnikiem probowali BOSCHEM i CDFI czy jakos tak ale kazdem udalo polaczyc sie tylko ze skrzynia.. Czekam na pomoc z gory dziekuje ! |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-08-30, 18:21
|
|
|
Na gazie próbowałeś odpalić ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
tooldi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 12 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 2012-08-30, 18:31
|
|
|
Tak ale gaz nie chce sie zalonczyc awaryjnie i nie da rady nawet gazownik probowal i nic z tego jakas kiepska stara instalacja sekwencyjna Kme. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-08-30, 19:51
|
|
|
Któraś instalacja ma blokadę odpalania awaryjnego , można tylko tyle razy odpalić awaryjnie ile jest zaprogramowane . Może gazownik nie wie jak odpalić na gazie awaryjnie . Stawiam na pompę paliwa że jest trafiona . Wszystkie wtyczki są sprawdzone czy są na swoim miejscu ? Bezpieczniki też ? Może są jakieś zabezpieczenia , alarm i akurat coś się rozpięło ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-08-30, 19:55
|
|
|
Podepnij manometr pod przewód dochodzący do listwy paliwowej i sprawdż jakie pompka podaje ciśnienie. Może już kończy żywot, ale lepiej sprawdzić niż wymieniać w ciemno. |
|
|
|
|
jojo-jar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 205 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-08-30, 19:57
|
|
|
sprawdz cisnienie pompki. Brakło ci paliwa i z tego co piszesz prawie drugi raz tez bralko. Pompka pewnie padła lub pada. Dolej jeszcze 20 litrów moze odpali. Mój kumpel mial problem z odpaleniem, wlał 50litrów i nic. Pózniej dolal 20 i audi odpaliło. |
|
|
|
|
|
|
|
tooldi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 12 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 2012-08-30, 20:16
|
|
|
ok jutro sprawdze cisnienie i doleje benzyny i dam znac czy cos pomoglo. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-08-30, 23:09
|
|
|
tooldi pisanie na forum rozpocznij od działu powitań:
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Inaczej Twoje posty/tematy mogą znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tooldi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 12 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 2012-08-31, 13:00
|
|
|
cisnienie paliwa jest pompa pompuje paliwo do samego silnika, iskra jest swiece sie nie zalewaja a auto dalej nawet nie sprobuje zalapac wtryski tez sprwane. Co dalej patrzec ?? |
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-08-31, 13:37
|
|
|
jakie sbledy sie pojawiaja? po podlacznieu pod kompa? skrzynia nie przechodiz w tryb awaryjny przy odpalaniu ? |
|
|
|
|
|
|
|
tooldi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 12 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 2012-08-31, 13:40
|
|
|
Wlasnie o to chodzi ze nikt nie daje rady sie polaczyc z silnikiem tylko ze skrzynia i nikt nic nie powiedzial ze jest w trybie awaryjnym tylko ze w porzadku. A da sie po czyms poznac ze pracuje w trybie awaryjnym ? zreszta najpierw to trzeba ja zapalic.. |
|
|
|
|
ricov6
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 112 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-08-31, 16:39
|
|
|
immobilizer możesz mieć zablokowany |
|
|
|
|
|
|
|
tooldi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 12 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 2012-08-31, 17:23
|
|
|
dolalem kolejne 20l PB jest juz lacznie 80L w zbiorniku cos zaczela delikatnie purkac ale nie chce wejsc na obroty |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-08-31, 17:29
|
|
|
prawdopodobnie padł sterownik silnika skoro nikt nie moze sie z nim połączyc. Powodów znowu moze być wiele ale bez vaga ciezko cos stwierdzic teraz. Jesli jest iskra i pompa pompuje paliwo to nie ma co jej sie czepiać. Wyjmij wszystkie bezpieczniki i wsadz ponownie, w pierwszych ósemach był jakis problem z tymi bezpiecznikami a konkretnie ze skrzynkami - coś tam nie łączyło. Odepnij aku na kilkanaście minut i zobacz czy jest jakiś efekt.
Nie doczytałem co napisałes bo w jednej chwili weszło. Jesli zaczęla purkac to albo zapali albo dupa. Mój kolega kiedyś musial miec pelen zbiornik zeby paliła, tak mu sie porobilo.
Czy ta pompka sie nie przycina czasem? |
_________________ moje EX- e65 4.4, jest kolejne e65 w kolorze srebra
|
|
|
|
|
|
|
|
tooldi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 12 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 2012-08-31, 17:39
|
|
|
Ok odlacze akum i powkladam bezpieczniki na nowo. A pompka sie nie przycina po kazdym przekreceniu zaplonu slychac ja i podczas krecenia. I brakuje 10L do pelnego zbiornika moze to rtobic roznice w takiej sytuacji ? A moze cos sie przytkalo zaciagnela pompka jakiegos syfu i trzeba czyms przeczyscic ? Moj kolega wlal do 20L benzyny pol litra denaturatu zalal i samochod odpalil od strzalu a przez miesiac wogole nawet nie probowal zalapac tylko ze to byl Opel Vectra B. |
|
|
|
|
|