Autor |
Wiadomość |
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-11, 20:34 [D2 FL ALL
] TIP w kierownicy
|
|
|
szukam szukam i nie moge znalezc czy ktos z was montował i moze mi pomoc co po kolei trzeba do zmiany kiery na kiere z zmiana biegow
zamierzam kupic kierownice od kolegi z forum oraz tasme do niej a co dalej czy trzeba ciagnac kable do wybieraka ???
jak tak to czy ktos to robil i mogl pokierowac co i jak i czy duzo roboty |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-11-11, 21:35
|
|
|
ja przerabialem. Do samego tipa wystarczy tylko tasma i kierownica z przyciskami. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-11, 21:55
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | ja przerabialem. Do samego tipa wystarczy tylko tasma i kierownica z przyciskami. |
rozumiem że taśmę wymieniam ale jeszcze nie rozkręcałem i nie wiem jak to wyglada coś wiecej na ten temat??
tą taśmę wpinam zamiast starej i wsio??
czy ją sie wymienia i podłacza gdzieś przy wybieraku czy przy kierownicy starą zdejmuje i wpinam w kostki nową? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-11, 22:41
|
|
|
hmm jutro juz posiedzę z tłumaczem ale widze że jednak trzeba podłaczać do wybieraka :-/
[ Dodano: 2012-11-11, 23:29 ]
nie bardzo ta strona po tlumaczeniu i wychodzi na to ze przerobek jest troche
czy ktos jeszcze sie wypowie jak to zrobic |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-11-12, 12:09
|
|
|
Js zakladalem do swojego przedlifta jak bede w domu to opisze dokladnie |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-11-12, 20:46
|
|
|
lukas28 napisał/a: | wychodzi na to ze przerobek jest troche
czy ktos jeszcze sie wypowie jak to zrobic |
Nie rozumię dlaczego to Cię przeraża. To tylko podłączenie 4 przewodów :mrgreen:
4 - podświetlenie przycisków
2- masa
1/3 -UP/Down w tipie
Masz fotki dokładnie gdzie się wpiąć, wymieniasz kierownicę z taśmą, dobrze jak przy okazji masz kawałek wiązki która idzie do sterowania Tipem (jak nie to ją dorabiasz) i wpięcie 4 przewodów (ja w swojej juz pewnie kilkadziesiąt metrów przewodów dołożyłem - montaż tempomatu, rolety tylnej szyby, Navigation Plus, TMC, TV analogowa + cyfrowa, Bose, ogrzewanie tylnej kanapy..... nie ma co się bać paru kabelków ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-12, 22:05
|
|
|
spoko spoko zalozyc to założe tylko myślalem ze to szybka sprawa
ale czy ten opis to dokladnie do tego modelu wydawalomi sie ze po to tasma zeby nie dokladac kabelkow
bo z opisu wychodzi na przeobke chyba starej tasmy |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-11-13, 11:21
|
|
|
Taśma jest po to aby przekazywać sygnał elektryczny z kierownicy która jest elementem ruchomym dalej do instalacji elektrycznej. W A8 nie ma żadnych nadmiarowych kabli, czyli jeśli czegoś nie było jak auto wyjeżdzało z fabryki to trzeba instalację dokładać. Nie miałeś sterowania Tipem zatem nie masz do tego instalacji. Taśmę wymieniasz aby mieć dodatkowo przekazywany sygnał od Tipa z kierownicy, ale z taśmy te dodatkowe przewody musisz wpiąć w odpowiednie miejsca w instalacji. |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-09, 21:07
|
|
|
lada dzięń przymierzam się do wymiany kiery ale dowiedziałem się od kolegi z forum że można rozkodować przez to pompę ABS bo u niego tak się stało
czy komuś jeszcze coś takiego się zdarzyło??? czy mam się denerwować przy wymianie aby nie narobić se na diabła ? :diabel: |
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2012-12-11, 00:14
|
|
|
Będę obserwował temat... Łukasz zdaj relacje jak Ci poszło, mi też brakuje TIP'a w kierownicy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-11, 20:48
|
|
|
zrobi jak mu taśma od mnie dojdzie
a troszkę zawaliłem sprawę :roll: |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-11, 22:38
|
|
|
czekam czekam :lol:
[ Dodano: 2012-12-12, 00:20 ]
czytam i czytam i w sumie w tej angielskiej instrukcji jest coś o ESP ale nie mogę zrozumieć o co kaman tak tłumaczy na polski
już sam nie wiem żebym zaraz czegoś nie rozp.... niby wychodzi na to że trzeba coś kombinować z ESP przez vag..../
czy ktoś pomoże ???
swojej kiery juz nie mam z taśmą poszła komu innemu
rozmontowałem wszystko bez aku i jak przyjdzie taśma chce od raz sie zabrać za montaż ALE tyle się naczytałem i zaraz wyjdzie że taśma nie bedzie pasować bo np. nie bedzie miała wejścia na ESP oby była OK
a z tej instrukcji cięzko coś sie dowiedzieć bo słabe jest tłumaczenie na polski ale może coś poradzę obrazkowo
gorzej bedzie pewnie z kalibracją czujnika skrętu pewnie bede szukał kogoś ogarnietego bo jak znam życie to pewnie błedów bedzie i coś sie rozkoduje
I DUŻY PROBLEM NIE MAM VAGA
a niby podpiąc 4 kabelki :-x
czy ktoś to robił w D2 po lifcie z ESP ??? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-12, 07:32
|
|
|
raczej bez obaw jak ty masz polifta :-P
ale ja bym pospisywał tu i tam sam tego nie uczyniłem i nie wiem czy tylko zbieg okoliczności ale pompa utraciła kodowanie
coś tam pisało że podobno wystarczy się przejechać z 30 kilometrami na godzinę i samo się naprawi -mowa o czujniku skrętu
ale u mnie tonie działa ;-) |
|
|
|
|
|