|
Autor |
Wiadomość |
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-11-12, 16:22 [D2 99 2.8PB/LPG
] Wymiana regulatora napięcia
|
|
|
Muszę u siebie w aucie wymienić regulator napięcia. Na forum znalazłem info jak wyciągnąć alternator ale w silniku 4.2, ale u mnie jest 2.8 – i może nie być z tym łatwiej. Na forum Audi A6 znalazłem opis jak wyciągnąć alternator i w A6 wiąże się to z demontażem przodu – trzeba odsunąć chłodnice. Orientuje się ktoś jak to jest w Audi A8 – chyba jest trochę więcej miejsca może wyjdzie ????. Da się wyciągnąć alternator bez demontażu przodu ? Dzisiaj się temu przyglądałem, wjechałem autem na kanał, zdjąłem osłonę i tak trochę ciasno tam jest :-( Ja widzę jeszcze inną możliwość, tylko nie wiem czy realna do zrealizowania. A mianowicie jak bym odkręcił alternator i go obrócił do dołu, czy jest możliwość aby w takiej pozycji rozebrać alternator i wykręcić regulator. Może ktoś rozbierał taki alternator i orientuje się czy coś takiego jest w ogóle możliwe. Wszelkie rady mile widziane. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-11-12, 20:13
|
|
|
No właśnie też o tym myślałem, tylko nie bardzo widać było od spodu co trzeba odkręcić aby dostać się do regulatora. Bardzo ten schemat mi się przyda i spróbuję w pierwszej kolejności wymienić go zdejmując tylko tą osłonę. Dzięki za schemat (punkcik od mnie poleciał).
Więc już po wymianie regulatora. Najpierw próbowałem bez odkręcania alternatora, ale jest choler.... ciasno. Wydaje mi się, że można tak to zrobić, ale jednak lepiej odkręcić alternator. Zdjęcie paska, wykręcenie 2 śrób, alternator tylko przekręciłem osłoną do dołu i można bez problemu odkręcić przewody, osłonę i wymienić regulator. Nie kombinowałem nawet go wyciągnąć bo nie było takiej potrzeby. Całość do ogarnięcia w godzinkę z wypiciem browarka :-D |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |