Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.0TDI ] Moduł komfortu - Moduł mocy instalacji ele  
Autor Wiadomość
cypek41 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A6 C7
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2012-11-23, 17:30   [D3 03 4.0TDI ] Moduł komfortu - Moduł mocy instalacji ele

Koledzy mam pytanie czy moduł komfortu - przez niektórych zwany modułem mocy instalacji elektrycznej ( nie wiem która nazwa jest poprawna i czy na pewno to to samo) nr modułu 4E0 907 289 może być odpowiedzialny za podawanie napięcia na przepływomierze?

Mechanik stwierdził że występuje zanik napięcia na przepływkach i po rozbebeszeniu auta po instalacji doszedł do tego właśnie modułu. Nie chciałbym wydawać kasy niepotrzebnie dlatego wolę spytać was forumowiczów może ktoś będzie coś wiedział czy możliwe jest że przez ten właśnie moduł możliwy jest brak napięcia.

Mam również prośbę czy dysponuje ktoś może schematami elektrycznymi dotyczącymi właśnie przepływomierzy i tego modułu. Jeśli ktoś mógłby wrzucić na jakiś serwer ewentualnie podesłać na miala byłbym wdzięczny.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-11-23, 17:52   

Miałem taki przypadek w samochodzie kolegi. Paliły mu się kontrolki od ABS i ESP. Twierdziłem, że to przepływka, bo takie właśnie daje oznaki jak jest uszkodzona. Po głębszym zapoznaniu okazało się, że jest uszkodzony moduł mocy. Wymiana go pomogła. A sam moduł znajduje się pod schowkiem kierowcy. Zwródź uwagę na końcówkę milerową numeru tego sterownika, bo się różnią.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-24, 21:38   

cypek41 napisał/a:
Koledzy mam pytanie czy moduł komfortu

moduł komfortu nie ma nic wspólnego z przepływomierzem , i znajduje sie w prawym tylnym nadkolu nad akumulatorem.
 
 
cypek41 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A6 C7
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2012-11-24, 23:22   

dokładnie ten moduł znajdujący się w prawym tylnym nadkolu nad aku mechanik ma podmienić gdyż podobno do niego idą kable od przepływek i to on zawiódł... Nie chce mi się w to wierzyć bo moduł komfortu to raczej odpowiada od oświetlenie wnętrza itp i bardziej przychylałbym się do tego że to moduł mocy jest walnięty ten pod kierownicą o którym to wspominał kolego post wyżej.

W poniedziałek zgłoszę swoje uwagi mechanikowi, zobaczymy co powie.
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-11-24, 23:37   

Kolego dokładnie moduł mocy. Tylko nie zwróciłem uwagi, że masz d3. W d2 napewno jest pod kierownicą. Daj znać co i jak.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-25, 11:31   

cypek41 napisał/a:
mechanik ma podmienić

jeśli podmieni to i tak nie będzie działał i się z nim nie połączy...ponieważ zadziała ochrona komponentu , w tym module jest zapisany twój numer VIN , a jego zmiana czy podmiana zgrywając też nic nie da .
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-25, 11:42   

Simone331 napisał/a:
Kolego dokładnie moduł mocy. Tylko nie zwróciłem uwagi, że masz d3. W d2 napewno jest pod kierownicą. Daj znać co i jak.


a to bardzo ciekawe poproszę o numer i funkcje tego czegoś w D2
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-11-25, 12:22   

maciu napisał/a:
a to bardzo ciekawe poproszę o numer i funkcje tego czegoś w D2


Nie znam numerów, ale chodzi mi o ten sterownik pod kierownicą. Wiem, że on odpowiada za ABS i ESP, a gdy te kontrolki się palą to najczęściej występuje błąd przepływki. U kolegi podejrzewałem włąśnie jej uszkodzenie ale po oddaniu auta do elektryka okazał się uszkodzony ten moduł.
 
 
olimpus104 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 267
Skąd: Bognor Regis UK
Wysłany: 2012-11-26, 00:01   

Warto podlaczyc ,kabelek diagnostyczny-WAG- I sprawdzić sterownik.
_________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
 
 
cypek41 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A6 C7
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2012-11-26, 20:52   

Niestety ale mój mechanik dzisiaj się poddał.... :-( stwierdził jedynie że któryś moduł odpowiedzialny jest za podawanie zmiennego napięcia na jakiś inny moduł a tego nie robi poprawnie i dlatego jest problem z przepływomierzami.

Zastanawiam się czy oddać auto do ASO i niech dokładnie stwierdzą co jest do wymiany czy próbować u magika który posiada dobra renomę w naprawie VAGów.
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2012-11-26, 21:18   

Zmień mechanika bo pół auta wymieni.
Podjedź do ASO i zrób prawdziwą diagnozę auta.
Jak policzysz czas i koszty u różnych magików to wyjdzie dwa razy drożej.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-26, 21:23   

Simone331 napisał/a:
maciu napisał/a:
a to bardzo ciekawe poproszę o numer i funkcje tego czegoś w D2


Nie znam numerów, ale chodzi mi o ten sterownik pod kierownicą. Wiem, że on odpowiada za ABS i ESP, a gdy te kontrolki się palą to najczęściej występuje błąd przepływki. U kolegi podejrzewałem włąśnie jej uszkodzenie ale po oddaniu auta do elektryka okazał się uszkodzony ten moduł.


zapewne jest tam coś co jest połączone a abs i esp (np. czujnik skrętu) ale
co tam jest co można by nazwać modułem mocy?

w/g mnie niczego takiego tam nie ma ale jeżeli się mylę jestem bardzo zainteresowany
proszę abyś zweryfikował swoje źródło
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-11-27, 19:00   

Cytat:
zapewne jest tam coś co jest połączone a abs i esp (np. czujnik skrętu) ale

co tam jest co można by nazwać modułem mocy?



w/g mnie niczego takiego tam nie ma ale jeżeli się mylę jestem bardzo zainteresowany

proszę abyś zweryfikował swoje źródło


Jak będę się kiedyś tam dobierał, to przy okazji spiszę numery tego modułu. Przyznaję się do nazywnictwa, bo nie wiem czy jest trafne. Powtarzam słowa elektryka bo on go tak nazwał.
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-12-12, 22:42   

Przepływomierze w tym i każdym innym silniku zasila sterownik silnika. Zmień mechanika :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Radny A8 D3 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 63
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2019-11-21, 20:02   

Witam, odgrzebie trochę temat. A mianowicie czy ktoś wie, dokładnie którymi modułami zarządza moduł komfortu ? I gdzie się znajdują ?
Mam problem z poborem prądu który jest na poziomie około 1 A. Po odłączeniu modułu komfortu po około minucie spada na 0.60A i po kolejnych 15-20 minutach spada na około 0.2A.
Moduł był już podmieniony na inny i dalej identyczna sytuacja z poborem, dlatego tez pytanie które moduły są powiązane z modułem komfortu. Z góry dzięki za odpowiedź.
_________________
Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.